[ADANA MT]bahar geldi mersin yapmak lasım gezisi

Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Eşim de katılmak istiyor,:cherry:eek:nun için eşli katılıyorum...:cat:

yalnız yengeyi getirirsen senin için iyi olmayabilir abi...:p

yok bazıııııı hain kişiler senin geçen hafta nasıl moto kullandığını anlatabilirlerde:mrgreen:
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
büyük bi ihtimal ben sizi olda yakalarım... yarış renosuyla gelcem:p
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
burcu nerde oda gelsin söleyin tekergörsün

Evet burcu yu da alın mutlaka gelsin. Birde su acılışdaki fotografları hala siteye eklemedi. Şimdi hakkında tüm calışmaları açılışı kalabalık göstermek için ugrasıyormuş sonrası boş diye düşünmeye başladımm valll....:p :p :p
Birde arkadaşlar ben suan işyerinden baglanıyorum saat kacda ve nerede bulusacagımızı bildirin. Suan için pazar günü müsaidim.. Bir başka konu ise benim hanımının bazı saglık sorunları var. işallah pazara kadar ve pazar günü bi sorun olmazz.... :pale::pale:
 
Katılım
7 Kas 2005
Mesajlar
123
selam adana mt.izmirden katılmak istiyorum nasip olursa 25/04/2008 tarihinden itibaren işimin geregi mersinde kalıcam mersinde ve adanada tanıdıgım yok orda kaldıgım sürece sizlerle tanışmak ve eglencenize katılmak istiyorum.bir defa lokalinize gelmiştim bazılarınızla tanışmıştım ama uzun zaman oldu unuttum.benide aranıza kabul ederseniz sevinirim şimdiden tşk.ler
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
selam adana mt.izmirden katılmak istiyorum nasip olursa 25/04/2008 tarihinden itibaren işimin geregi mersinde kalıcam mersinde ve adanada tanıdıgım yok orda kaldıgım sürece sizlerle tanışmak ve eglencenize katılmak istiyorum.bir defa lokalinize gelmiştim bazılarınızla tanışmıştım ama uzun zaman oldu unuttum.benide aranıza kabul ederseniz sevinirim şimdiden tşk.ler

halamın oğluna bak sen yaaaa...abi gel başımızın üstünde yerin var...:rendeer:
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Her zamanki gibi garanti olmamakla beraber, büyük ihtimalle gelirim.Güneş de gelir büyük ihtimalle.Bayanların sayısı bir tane daha arttı.
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
129
sayın halaoğlu abimiz;
25/04/2008 akşamı mersinmotor.com olarak her hafta yaptığımız buluşmamız oluyor. akşam saat 20:00 den 23:30 a kadar sürer. mersini biliyorsanız adresi vereyim. mersin hilton karşısı, cinemall sinemaları yanında bulunan queen cafede olacağız. tıpkı bu akşam da olacağımız gibi:) bu arada adanalı arkadaşlar mersin içindeki gezi planınız nedir? burdan bende katılırım size. tequ ve BunCero kardeşim ile ramazanda iftar buluşmasında mersinden geldiğimde tanışmıştım.
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
sayın halaoğlu abimiz;
25/04/2008 akşamı mersinmotor.com olarak her hafta yaptığımız buluşmamız oluyor. akşam saat 20:00 den 23:30 a kadar sürer. mersini biliyorsanız adresi vereyim. mersin hilton karşısı, cinemall sinemaları yanında bulunan queen cafede olacağız. tıpkı bu akşam da olacağımız gibi:) bu arada adanalı arkadaşlar mersin içindeki gezi planınız nedir? burdan bende katılırım size. tequ ve BunCero kardeşim ile ramazanda iftar buluşmasında mersinden geldiğimde tanışmıştım.

vala bir plan varmı ki topigi acan arkadaşın vardır heralde..:silent:birde burcu da gelse gercekten süper olur yeni yönetim kurulu başkanımız:wiinkk:

yaw birde mersiiiinn merrrrsiiiiinnn diye tuturan bir arkadaşımız vardı ismi lazım degil mali ne oldu ona yaw heç sesi cıkmıyor:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
bende gelmek isterim fakat saat 17:30 da işyerinde olmam lazım,tekrar nezaman adanaya dönersiniz???
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Bekir o kadar erken dönülür mü bilmiyorum.Aslında genelde hava kararırken falan döneriz.Ama olmadı erken dönebilirsin.Belki sana katılanlarda olur;)

Kız arkadaşını da al gelirken uzun yol 2 kişi napacaksınz bakalm cbr la
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
1,232
alp valla benim kız bu pazar çalışıyo yoksa kesin onla gelirdik çünkü o benden daha beter motor manyağı:)ama saat 17 gibi dönecek olan arkadaşlar olursa kesin gelirim...
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
burcu nerde oda gelsin söleyin tekergörsün

gelim de sen tek teker gör :mrgreen:

Evet burcu yu da alın mutlaka gelsin. Birde su acılışdaki fotografları hala siteye eklemedi. Şimdi hakkında tüm calışmaları açılışı kalabalık göstermek için ugrasıyormuş sonrası boş diye düşünmeye başladımm valll....:p :p :p

ben sizler açılıştan mahrum kalmayın diye siteye topic açtım.

sen de gördün ki, çalışma falan yapmama gerek olmayacak kadar kalabalık bir açılıştı.

ben hiç foto çekemedim ki koşuşturmacadan :silent:

tequ ve BunCero kardeşim ile ramazanda iftar buluşmasında mersinden geldiğimde tanışmıştım.

BunCero :queen:

arkadaşlar şimdi nickimi nie deiştirdiğimi umarım anlamışsınızdır :mrgreen:

vala bir plan varmı ki topigi acan arkadaşın vardır heralde..:silent:birde burcu da gelse gercekten süper olur yeni yönetim kurulu başkanımız:wiinkk:

cumartesi kop'masından erken dönersem ve sabah uyanabilirsem :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst