coq renk olayına niye taktınki. Ya siyah beyaz yada kırmızı beyaz gelir. Turuncu gelecek hali yokki? yoksa var mı?:cyclopsan
Ya turuncu gelirse:santa::santa:
Ben ilk siparişi verdiğimde beyaz-gri istedim.
2. seçenek olarak da Kenan Replika olabilir dedim.
Satıcı müdahale etmeseydi şimdiye kadar istediğim motor gelmiş hatta eskitmiş olacaktım.
Fakat bayii fikrimi değiştirdi ve bekle dedi.
Gelecek model spesyal üretim ve sınırlı sayıda üretilecek.
Bu modelin tanıtım kataloğunda ise tek mevcut renk kırmızı -siyah.
yemişim rengini diyeceksin ama bende de bazı takıntılar var.
Örneğin motora uygulanacak bazı opsiyonları şimdiden satın aldım ve kutudan çıkar çıkmaz monte edeceğiz.
Motoru alırken 1500 euroluk bir fiyat avantajım oldu.
Ben de bu parayı orjinal pist karenajlarına harcadım.
Onlar da motorla beraber ve istediğim şekilde boyanmış gelecek.
Acelem yok. Zaten bana bir kaç aylığına lazım.
Sonra 2009 modeliyle değişecek.
Antreman motoru diyelim.:wiinkk:
abi naptın ya

R1 mi :cyclopsan ben 10 bin yapardım abi 1 aylık kazancı yatırırdım o zaman
Mevzu zevk olunca haklısın da,
iş olunca öyle olmuyor.

İşin kötü tarafı dergi testi yayınlayana kadar hakkında olumlu ya da olumsuz bir görüş belirtmem yasak...

r: