MT Süper Sport Kullanıcıları - Tanışma ve Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
@coq abi senin 08 600rr ı göremedik daha yoksa benmi kaçırdım gelmedimi yoksa dahala:silent:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
@coq abi senin 08 600rr ı göremedik daha yoksa benmi kaçırdım gelmedimi yoksa dahala:silent:

Gelmedi abicim.
Bayaa bekliycez.
Bunu fark ettiğimden eski motoru vermedim.
Hala eskiye devam yani.:)
Sorun değil.
Er ya da geç gelecek.:)
Beni tek heyecanlandıran konu renk seçeneği şansım var mı yok mu?
o konu.
Onu bi anlayabilsem gelmese de olur.:mrgreen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hayırlısı abi sabırlısın demek ki valla :) ben olsam parasıyla değilmi kardeşim benım motorum nerde diye yıkardım ortalıgı :p
İnşallah dilediğin gibi seçenekler çıkar karşına.. Allah kaza bela vermesin.. kazasız sürüşler.. :rendeer:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Hayırlısı abi sabırlısın demek ki valla :) ben olsam parasıyla değilmi kardeşim benım motorum nerde diye yıkardım ortalıgı :p
İnşallah dilediğin gibi seçenekler çıkar karşına.. Allah kaza bela vermesin.. kazasız sürüşler.. :rendeer:

Saol abicim.
Şu an alsamda binemeyeceğim zaten.
Yazmışmıydım hatırlamıyorum.
Uzun dönem testi için bir R1 verdiler altıma.
Önümüzdeki ayın sonuna kadar 5000 km yapmak zorundayım.
Daha 1500 olmadı.
:pale:
Yani mayıs sonuna kadar mecburen R1 le gazlıycaz.

Sonrada oturup çok yakıyor, lastikleri dönüyor falan gibi bir ukalalık yazısı hazırlayacam.
Ne zaman vakit bulacam da yapacam bilmiyorum.

8 mayısta motoru piste sokmam lazım.Randevum var.
8 mayısta bankamla çok önemli bir randevum var.
8 mayısta Paris'e gitmem lazım.Randevum var.
8 mayısta işe de gitmem lazım.Randevusuz..:)

ufffff!!!!!

Kim açtıydı bu konuyu.:jocolor:

:mrgreen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gelmedi abicim.
Bayaa bekliycez.
Bunu fark ettiğimden eski motoru vermedim.
Hala eskiye devam yani.:)
Sorun değil.
Er ya da geç gelecek.:)
Beni tek heyecanlandıran konu renk seçeneği şansım var mı yok mu?
o konu.
Onu bi anlayabilsem gelmese de olur.:mrgreen:

coq renk olayına niye taktınki. Ya siyah beyaz yada kırmızı beyaz gelir. Turuncu gelecek hali yokki? yoksa var mı?:cyclopsan

Ya turuncu gelirse:santa::santa: :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi naptın ya :p R1 mi :cyclopsan ben 10 bin yapardım abi 1 aylık kazancı yatırırdım o zaman :p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
coq renk olayına niye taktınki. Ya siyah beyaz yada kırmızı beyaz gelir. Turuncu gelecek hali yokki? yoksa var mı?:cyclopsan

Ya turuncu gelirse:santa::santa: :p

Ben ilk siparişi verdiğimde beyaz-gri istedim.
2. seçenek olarak da Kenan Replika olabilir dedim.
Satıcı müdahale etmeseydi şimdiye kadar istediğim motor gelmiş hatta eskitmiş olacaktım.
Fakat bayii fikrimi değiştirdi ve bekle dedi.
Gelecek model spesyal üretim ve sınırlı sayıda üretilecek.
Bu modelin tanıtım kataloğunda ise tek mevcut renk kırmızı -siyah.
yemişim rengini diyeceksin ama bende de bazı takıntılar var.
Örneğin motora uygulanacak bazı opsiyonları şimdiden satın aldım ve kutudan çıkar çıkmaz monte edeceğiz.
Motoru alırken 1500 euroluk bir fiyat avantajım oldu.
Ben de bu parayı orjinal pist karenajlarına harcadım.
Onlar da motorla beraber ve istediğim şekilde boyanmış gelecek.
Acelem yok. Zaten bana bir kaç aylığına lazım.
Sonra 2009 modeliyle değişecek.
Antreman motoru diyelim.:wiinkk:

abi naptın ya :p R1 mi :cyclopsan ben 10 bin yapardım abi 1 aylık kazancı yatırırdım o zaman :p

Mevzu zevk olunca haklısın da,
iş olunca öyle olmuyor.:)
İşin kötü tarafı dergi testi yayınlayana kadar hakkında olumlu ya da olumsuz bir görüş belirtmem yasak...:pr:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar, bu cam nasıl boyanır özel boyamı gerekir normal boya ile olurmu bilen varmı..?
film çekmeyi denedim ama olmadı cam oval olduğu için çok kırışık oldu geri çıkardım.
siyah cam almak yerine basit bi şekilde siyaha çeviremezmiyiz camı.
 
Katılım
17 Eki 2006
Mesajlar
554
Hani sadece meraktan soruyorum...yatınca camın arkasına boyarsan ne görmeyi düşünüyorsun?:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Nis 2005
Mesajlar
321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hani sadece meraktan soruyorum...yatınca camın arkasına boyarsan ne görmeyi düşünüyorsun?:queen:

işte onu diyorum boya görünümü engellermi cam için özel boya varmıdır yapan bilen varmı,
lazerle cam filmi çekiliyormuş mesela kaça yapılır nerede yapılır bu konularda bilgi sahibi olan vardır belki burada.
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
işte onu diyorum boya görünümü engellermi cam için özel boya varmıdır yapan bilen varmı,
lazerle cam filmi çekiliyormuş mesela kaça yapılır nerede yapılır bu konularda bilgi sahibi olan vardır belki burada.

Abi şu hayatta hitleri bile anladım da bi seni anlayamadım, madem ön camını boyuycan motorunu seviyosun da neden bütün grenajlarını çıkartıp satıyosun.:silent:

Geçen gün de egzostunu çıkartmış satıyodun.:silent:

Lost'u geçtin şelepsisim, yakıt depomda kutup ayısı var desen inanırım artık.:queen:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
arkadaşlar, bu cam nasıl boyanır özel boyamı gerekir normal boya ile olurmu bilen varmı..?
film çekmeyi denedim ama olmadı cam oval olduğu için çok kırışık oldu geri çıkardım.
siyah cam almak yerine basit bi şekilde siyaha çeviremezmiyiz camı.

madem sordun söyliim .. vitral cam boyası al . kırtasiyelerde var .. orta okulda baya cam boyadım ama hiç on cam boyamadım ....
:salut::cherry:
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ferrari Tayfur;

içimden gelerek söylemiyorum ama gerçekten belanı aramaya başladın gibime geliyor.

Motosikletinin orjinal halini dahi kullanamazken kalktın bir sürü değişiklik yaptın.

Altı üstü bir cam için yazmıyorum bunları.

Bir sürü topic açıp bi dünya şey sordun.
Özel mesajların da dahil elimizden geldiğince sana yardımcı olmaya çalıştım-çalıştık.

Defalarca ikaz etmeme rağmen motosikletinin orjinalliğini bozmaya çalışıyorsun.
Lastikleri değiştir, kendini öldüreceksin diye ikaz ettik, umurunda bile olmadı.
O egsoz yakıt problemi yapar, gereksiz para harcarsın dedik.
Evet benzinlikçiyle kardeş olduk diye cevap yazdın, ama yine de umrunda değil.

Şimdi Movistar yapacam diyorsun.
Yarın yapınca ön taraftan takır takır ses geliyor neden acaba? diye topic açacaksın.


Yarın öbür gün satmaya kalkarsan ve o motosikleti bu sitede sorarlarsa, görüşüm şu olacak.
"Sakın ha!! Bedava verse yaklaşmayın"

Ne demek istediğimi anlıyormusun?


Bu kadar kabalık yeter.
Şimdi bir sorununu daha çözelim.

Ermax diye bişey var.
Bi araştır bakalım.
Neler bulacaksın!!!:wiinkk:

Sakın ha, camını boyamaya falan kalkışma.
Zaten beceremezsin.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu site güzelmiş ben de hugger beğendim fakat order seçenekleri hakkında birşey bulamadım.
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799


beyler gpr gidon amortisörü alıyorum 20 dereceli olanlarda 585 dolar sizce nasıl?
öhlins lere baktım daha pahalı. motogarajdan alıcam. konuştum elinde yokmuş kapora yatır dedi 20 günde getiririz diyorlar. alıcam inşallah :rendeer:
virajlarda yolda dalga olunca sarsıyor bide 1. viteste bağzen anlamıyorum tekere kalktığını ani hızlanmalarda :rendeer:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
bathu , bence kendin internetten sipariş ver hem daha ucuz olur hemde daha çabuk alırsın. alacağın mağazalarda ınternetten sipariş veriyor zaten. senden biraz para alıyor hemen internetten bir siteden sipariş veriyor. üzerine biraz fiyat koyup sana satıyor. bence avrupa sitelerini araştır oradan bir yerlerden al daha hesaplı olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst