Gazladım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
evt acıkcası merak ettim ben fotoları esinlenip bende yapmaya çalışabilirim :p ölmez sağ kalırsamda fotoları eklerim
butterfly_80 hadi düzelt şunları da bi bakalım yahuuu

Bende yapacamdan kastın benim motorsa unut gitsinn,yok yani motoru düşündüğüm yokk,tamamıyla seni düşünüyorumm:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
yarın birgün motor aldığımda ver bi tur dersen avucunu yalarsın haberin olsun ::miiz::

hayatım benim motorum senin motorun,aaaa olurmu öyle şey motor almana ne gerek var:rendeer:,hı alsanda bu saatten sonra 600 cc altına binmem zaten:cherry::bounce:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
571
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Amanın başımıza taş yağacak daha neler görecez:queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İso doğrumu bu? 150 cbf mi?
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Araya girmek gibi olmasın ama biraz da aynı geziden başka fotolar ekleyelim.. :)

n5903176694774698987gr4.jpg


İso naber :mrgreen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
güzel çıkmış fotoğraflar, gs 500 yakışmış sana..

Araya girmek gibi olmasın ama biraz da aynı geziden başka fotolar ekleyelim.. :)

n5903176694774698987gr4.jpg


İso naber :mrgreen:

bu motor ve üstündekini geçen yaz sonu sanki köprü yolunda görüyoduk sık sık?
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
İstanbulda ne işim var kıs benim :mrgreen:

Bu arada Sema abla senin bana bi sözün vardı, gezide ne yapacaktınızzz.. :pale: Aşkolsunnn.. :pale:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
yeap be cooL :))) resim süper
diger yandan sıkıstırdı iki hatun iso yu sagLI soLLu çakIyo heuh ben %99 u yapar uzarim :D iso sana koLay geLsin :p
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İstanbulda ne işim var kıs benim :mrgreen:

Bu arada Sema abla senin bana bi sözün vardı, gezide ne yapacaktınızzz.. :pale: Aşkolsunnn.. :pale:

Ne yapacaktık? seni aramızda fotomontaj mı yapacaktık :p
 
Katılım
6 Nis 2008
Mesajlar
277
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heeeee pembe A2 gezilerinin burda ne işi var yahu :farao:

Bende aynı şeyi diyecektim ama ben kendi fotomu koydum, bir başkasını koymak belki rahatsız eder arkadaşımı, neyse yabancı değil tubiş yaptı bi kere.
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Maşallah havalar biraz ısındı herkesin geyik yapma aşkı tavana vurdu. :cherry:


Şaka bir yana şu RR'daki İso'mu yaw bırakın kafayı şimdi. :mrgreen::p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst