Sıkıysa Bu Motoru Çal...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav kardaşlar bu memlekette mazgal çalan hırsız ayrı,motor çalan hırsız ayrı.Her birinin ayrı uzmanlığı ve eğitimi var.
Mazgal çalan için kolay,mazgalı motora yükler gider.Motoru da bi mazgal fiyatına satar.
Motor çalan için mazgal külfet,önce onu satacak sonra parasıyla motora benzin alacak:)
Bi zamanlar ifadesi alınırken yanında bulunduğum hırsız ne demişti biliyor musunuz?
"Biz uyanıkların teyplerini çalmayı seviyoruz.Hiç zahmetsizçe ön koltuğun altına elimizi atıp teybi alıyoruz demişti".
 
Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
1,903
evet mazgal motordan daha değerli gibi...:queen:



ya inan bu bankamatik operasyonu alsında çok temiz iş..:p



biraderim benim işim bu...su bulanır abbas kaçar..:p




Türk uğraşmaz dediğin gibi...malın peşine çalınınca düşer...çalınana kadar kıymeti yoktur...




valla zincir bile para ediyor işin aslı...adam trafoya çıkıyor kablo çalıyor...:pale:



Dediğin gibi abi Bulgarlar açoğlu aç bir millet...ama onlar AB vatandaşı sen değilsin...buna ne diycen...:queen:



ağacı zor ama kilti sağlam olursa bence problem olmaz...ırgız 2 dakka uğraştımı kezemezse pes eder...



Kutupda yoktur bence..orası çok soğuk...:p



biilmiyordum öğrendim...aslında disk kilidi hikaye halatlarda hikaye...ence motorlar için baston kilit tarzı bişey olmalı...ama hafif motoru kucaklayıp götürüyorlar...



valla brava...helal olsun...düşünemedik biz...:p



var...BOING 777...:p



oda olacak...biraz şans tanıyın...önyargıları yıkın...açılır..:p



helall...kanka sen bu işi biliyon ya...:p

:mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
zincir engelini rahat geçerler diye düşünüyorm.diğer fotolarada baktımda sokak köpeklerinden birini besliceksin , motorun yanına bağlıcaksın :) hem sen ona faydalı olcaksın , hemde o sana :mrgreen:


hemşo valla çalınması kaderde varsa takla atsak nafile...:p

ya metehan abi alem adamsın valla,böyle şeyleri nereden bulursun.:rendeer:
ya arkadaşlar resmin üzerinde 19'a kadar sayfalar var onlarada bir bakın,buda onlardan bi tanesi:

aboo o ne be...görmemiştim....adamın şeyini keser bunlar abi...sıkıysa yanaş arabaya...değil çalmak...:p

[YT]-wgeA9ueJb8&feature=related[/YT] kırın zencirleri hadi :queen::queen::queen:

hay o zencirlerin her halkası başında paralansın emi kanka...:p

zincire ZENCİR demiyelimde stepneye İŞLETME diyebilirmiyiz:p

abi onada İSTEPNE diyorlar çıldırmamak na-mümkün...:salut:

yav kardaşlar bu memlekette mazgal çalan hırsız ayrı,motor çalan hırsız ayrı.Her birinin ayrı uzmanlığı ve eğitimi var.
Mazgal çalan için kolay,mazgalı motora yükler gider.Motoru da bi mazgal fiyatına satar.
Motor çalan için mazgal külfet,önce onu satacak sonra parasıyla motora benzin alacak:)
Bi zamanlar ifadesi alınırken yanında bulunduğum hırsız ne demişti biliyor musunuz?
"Biz uyanıkların teyplerini çalmayı seviyoruz.Hiç zahmetsizçe ön koltuğun altına elimizi atıp teybi alıyoruz demişti".

abi senin nicke hastayım ben...sen ne diyorsan eyvalla...üzerine yorum yapmaya cesaret edemiyomda...:queen:

yapmak ısteyen yolunu bulur

evet Günün Sözü...:p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
ya abi her neyse sende...ha keko ha süper keko..ne farkediyor...:p


sonucta hepiciğinin dırtıllı lastikleri yokmu...hepsi merdivenleri çıkma yeteneğine sahip...:phepsi yüskek...hepsinin iğrenc kısa vites aralıkları var...hepsi kas yapıyor...:pben çekip kurtarcam seni bu hayattan...


Bulgurludan senin ora 3-5 km...bak artık niyetim ciddi...basıcam şantiyeyi...:cherry:

Çok farkediyor, benimkinin 'dırtıllı' lastiği yok motordan anlamayan yurdum insanı bunun lastikleri kabakmış yahu diyor. :)

Henüz merdiven çıkmadım ama bozuk, öyle böyle değil şantiye bozuğu yola çok girdim hopluyor zıplıyor iyi kaçıyor. Evet yüksek ama alışınca güzel oluyor herkese üsten bakıyorsun, farlarını sürücüler iyi görüyor. Doğru vites aralıkları düşük özellikle ilk vitesi koymasalarda olurmuş hani. :) Kas yapmaktan güzel ne var, millet bunun için para verip ter kokan, yüzlerce kişinin bu aralar canını dişine taktığı bakteri yuvalarını dolduruyor. Kurtaracaksın da ne olacak, 'şopar' alıpta kaba yerlerimizi mi büyütelim. :p

Ben bilmem mesafeyi, işte adresi verdim, öğlene doğru gel sana şantiye yemeği yedireyim. :wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Çok farkediyor, benimkinin 'dırtıllı' lastiği yok motordan anlamayan yurdum insanı bunun lastikleri kabakmış yahu diyor. :)

Henüz merdiven çıkmadım ama bozuk, öyle böyle değil şantiye bozuğu yola çok girdim hopluyor zıplıyor iyi kaçıyor. Evet yüksek ama alışınca güzel oluyor herkese üsten bakıyorsun, farlarını sürücüler iyi görüyor. Doğru vites aralıkları düşük özellikle ilk vitesi koymasalarda olurmuş hani. :) Kas yapmaktan güzel ne var, millet bunun için para verip ter kokan, yüzlerce kişinin bu aralar canını dişine taktığı bakteri yuvalarını dolduruyor. Kurtaracaksın da ne olacak, 'şopar' alıpta kaba yerlerimizi mi büyütelim. :p

Ben bilmem mesafeyi, işte adresi verdim, öğlene doğru gel sana şantiye yemeği yedireyim. :wiinkk:

Off şantiye yemeğimi...hemide demir kapta falanmı...:p

en son kumanya yimeği 19 Kasım 1999 da asker ocağında yemiştim...alışık değilim abi kişisel algılama...:cherry:


uygun olursak sen ben çıkarız...Sana Baltalimanında Polis Moral Eğitimde Boğaza nazır bi yemek ısmarlayım paşam...

hatta planda var...Sen ben Fırat üçümüz bu hafta sonu Şile yaparmıyız...:wiinkk:öle konuştuk ama biz...adam Çarşambaya alıyo makinayı...:p


aman diyim kros yapcam diye inşaat temeline falan düşersin tikat et...:queen:


ama sen kelebek motorcusun becerirmisin bilemem...:cherry:
 
Katılım
27 Mar 2008
Mesajlar
28
öyle yorumlar varki sanki motor vs. yalnız türkiyede çalınıyorbulgaristan ve romanya hit yapmış durumda italyada ayda yaklaşık 50 motor çalınıyormuş.neden kendimşizi aşağılamaktan zevk duyarız anlamsız ve kıt düşünceler .. hırsızın yeri yurdu olmaz kardeşim heryerde var bizde olduğu gibi...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Off şantiye yemeğimi...hemide demir kapta falanmı...:p

en son kumanya yimeği 19 Kasım 1999 da asker ocağında yemiştim...alışık değilim abi kişisel algılama...:cherry:


uygun olursak sen ben çıkarız...Sana Baltalimanında Polis Moral Eğitimde Boğaza nazır bi yemek ısmarlayım paşam...

hatta planda var...Sen ben Fırat üçümüz bu hafta sonu Şile yaparmıyız...:wiinkk:öle konuştuk ama biz...adam Çarşambaya alıyo makinayı...:p


aman diyim kros yapcam diye inşaat temeline falan düşersin tikat et...:queen:


ama sen kelebek motorcusun becerirmisin bilemem...:cherry:

Yok porselen tabakta veriyoruz. Şantiyeler artık değişti, Iso9001-14001-18001 standartlarımız var. :p

Ben çıkamıyorum be gözüm, sürekli iş var. Alternatifim olmayınca böyle oluyor, işçiler keser-önlük yağıyor. Öğlen yemeklerimiz idare eder akşamları hiç sorma. :)

Ne bizi be?! Kütükcan'a ben dedim bir Şile yapalım mı diye. Bu organizasyona da Mete damgasını vuracan, peki öyle olsun. Gerçi 3 kişi yolculuk 2 kişiden yeğdir hani.

Heheh, temel mi kaldı sıfır kotunu arkada bırakalı çok oldu, bundan sonrası gökdelen.

Kelebek gibi uçar arı gibi sokarım, motorumun görüntüsü eşek arısı. :queen:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
247
:mrgreen::mrgreen: alemsin mete abi yaa bu arada hırsıza zincir vızz gelirrr :) saygılarla :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
öyle yorumlar varki sanki motor vs. yalnız türkiyede çalınıyorbulgaristan ve romanya hit yapmış durumda italyada ayda yaklaşık 50 motor çalınıyormuş.neden kendimşizi aşağılamaktan zevk duyarız anlamsız ve kıt düşünceler .. hırsızın yeri yurdu olmaz kardeşim heryerde var bizde olduğu gibi...


yav tamam felsefi olarak başka olaya...bizi ırgızlarımız daha aç diyelim...adamların gözü dönmüş...hangi ırktan olursa olsun insanın olduğu yerde her türlü suş olur...çok asil bir millet değiliz en azında...bu özeleştiridir...bırak isteyen istediğini yazsın...:cat:

Yok porselen tabakta veriyoruz. Şantiyeler artık değişti, Iso9001-14001-18001 standartlarımız var. :p

Ben çıkamıyorum be gözüm, sürekli iş var. Alternatifim olmayınca böyle oluyor, işçiler keser-önlük yağıyor. Öğlen yemeklerimiz idare eder akşamları hiç sorma. :)

Ne bizi be?! Kütükcan'a ben dedim bir Şile yapalım mı diye. Bu organizasyona da Mete damgasını vuracan, peki öyle olsun. Gerçi 3 kişi yolculuk 2 kişiden yeğdir hani.

Heheh, temel mi kaldı sıfır kotunu arkada bırakalı çok oldu, bundan sonrası gökdelen.

Kelebek gibi uçar arı gibi sokarım, motorumun görüntüsü eşek arısı. :queen:

ya bi çay ikram etsende yeter...sonucta padişahın sol tarafı değiliz...:p

ya aslında Fırat bana demişti...bende sana satıyorum fikri burda...:pniye çaktırıyonki...:pkesinlikle Fıratda yol yapar güzel olur...:cat:

siz kroscuların sağı solu belli olmaz...:wiinkk:

:mrgreen::mrgreen: alemsin mete abi yaa bu arada hırsıza zincir vızz gelirrr :) saygılarla :)

ama hırsızlar kadar saygı görülen bir memleket yoktur herhalde bizden başka...bun motoru çalana Hırsız denilir...Cem Uzan beyefendi olur...:p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
ya bi çay ikram etsende yeter...sonucta padişahın sol tarafı değiliz...:p

ya aslında Fırat bana demişti...bende sana satıyorum fikri burda...:pniye çaktırıyonki...:pkesinlikle Fıratda yol yapar güzel olur...:cat:

siz kroscuların sağı solu belli olmaz...:wiinkk:

Krosçu değil süpermotocu :)silent:), asfalt lastiği var kabak gibi iki kere yazdırma! Ama serde var tabi doğa, ağaç, kuş, balık sevgisi, bilumum çukur tümsek sevgisi. :)

Fırat için iyi olur da, motoru için iyi olur mu? Hani rodajlık bir yolda değil Şile yolu, bakalım isterse/kısmetse bu hafta, olmazsa hafif yol yapsın sonra gideriz.
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
o zıncırı kesmek 5 dakıka mı alır . benım motoru kedıler beklıyor ısıtıp bırakıyorum gırıp once patılerını temızleyıp sıcacık branda altında sabaha kadar uyuyorlar sıkıysa ac brandayı hepsı atlar ustune bu bızım , ve mekana uye olmayan gıremez dıye en son bir kedi benım yan cantaların ıcınde dogurmustu :p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
aboo o ne be...görmemiştim....adamın şeyini keser bunlar abi...sıkıysa yanaş arabaya...değil çalmak...:p

abi ben artçı olarak bir tane bunlardan düşünüyorum nasıl olur,arada bir motoruda kullandırırım,bakim kim sıkıştıra bilir beni(yakala oğlum dedin mi):mrgreen::p
 
Katılım
2 May 2007
Mesajlar
290
adamlar mazgal kapaklarını çalıyolar motorda yanında hediye işte ne güzel:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
o motor mu çalınmaz?Sen rüya görüyorsun herhalde...............:)

özür dilerim abi...yaptık bi hata...uyandım şimdi kendime geldim...:pbidaha olmayacak söz..:)

ben elektirik vermeyi planlıyorumzincirime:)


vay maynak...sabah gelince motorun başına kedi cızbız köpek ızgara görürsün artık..:p

o zıncırı kesmek 5 dakıka mı alır . benım motoru kedıler beklıyor ısıtıp bırakıyorum gırıp once patılerını temızleyıp sıcacık branda altında sabaha kadar uyuyorlar sıkıysa ac brandayı hepsı atlar ustune bu bızım , ve mekana uye olmayan gıremez dıye en son bir kedi benım yan cantaların ıcınde dogurmustu :p

vay be doğumahane hesabı çanta hemi...mukaddes bir motorun var...:p

abi ben artçı olarak bir tane bunlardan düşünüyorum nasıl olur,arada bir motoruda kullandırırım,bakim kim sıkıştıra bilir beni(yakala oğlum dedin mi):mrgreen::p

al sana artzı kanka...:p

http://www.haberler.com/resim.asp?haber_id=1059236&resim_id=337987


adamlar mazgal kapaklarını çalıyolar motorda yanında hediye işte ne güzel:p


aslında mazgal motordan daha kıymetli gibi...:p
 
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
56
ne var ki o zincirde demirci makasıyla1 dk. ka sürmez.(benim apartmanın bodrumunda duran bisikletimin zincirini kestiler banada demir makasını bıraktılar.]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst