Sıkıysa Bu Motoru Çal...

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
akşam vakti canını sıkmayım dedimde...abi nolcak bu sizin ST Kanuni işleri...:queen:aman dikkat makinaya ..:cherry:




evladım ordan yollayın mete abinize kınayı..:queen:

Heheh, ne olacak Korelilerin kazığını yedik oturacağız aşağıya, motorundan memnun satmayı düşünmeyenler için pek sorun yok, ufak tefek sorunlar için parçaları Kanuni servislerinden alıp bizim servislere götürüp yaptıracağız. Yok Allah korusun motor pert olur, şanzıman, piston dağıtırsa motoru en yakın bulduğum Korelinin kafasına atıp unutacağım. :)

Adaşşş Allah cezanı verecek şu Koreliyi sen aldırdın bana. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Heheh, ne olacak Korelilerin kazığını yedik oturacağız aşağıya, motorundan memnun satmayı düşünmeyenler için pek sorun yok, ufak tefek sorunlar için parçaları Kanuni servislerinden alıp bizim servislere götürüp yaptıracağız. Yok Allah korusun motor pert olur, şanzıman, piston dağıtırsa motoru en yakın bulduğum Korelinin kafasına atıp unutacağım. :)

Adaşşş Allah cezanı verecek şu Koreliyi sen aldırdın bana. :)

O adaşın kendi motorunu yıllardır kendi tamir ettiği için servise bayiye inanmayan biri...tek gerçek kendisi...yani makinasının ustası adam hep böyle dünyayı sallamaz...babiş en uyuz olduğum şeyde ben dememişmiydim'dir...:pale:

keşke iyi kötü kurye tipide olsa bir Honda Yamaha bağlasaydık...:salut:

bak dün bir site üyemizi cbf sahabı yaptık...yani bu benim görevim...sizleri huzurla bineceğiniz bir makinaya yönlendirmek aldırmak benim için çok önemli...adamlar Bulgurlu Namazgahtaydı...halende ordalar...ama artık geç kaldık...neyse...:pale:

keşkeleride sevmem bilirmisin...ama böyle kocası gerdekten kaçmış taze gelin gibi ortada kalmanız bana dokunuyor...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Bende o yoldayım, ustanın başından ayrılmadım C.tesi günü serviste. Artık rölanti devrini ayarlayabilir, yağ filtresini ve yağı rahatlıkla değiştirebilirim. :)

Çok düşündüm ama bir ybr, cbf'ye ısınamadım be aslanım aracı kurumum Metehancığım. :queen:

Hani şöyle bir xt125 alsaydık fena olmazdı fakat paramız buna yetti. Gerçi nazar değmesin motorumdan memnunum işçiliği güzel aslında. Ayvalıkta kiraladığım iri mobilet ybr'den kaliteli valla.

Artık bunu değiştirirken abine temiz bir ktm bulursun, fazla kullanılmamış ve/veya yıpratılmamış Ankara'da felan da olmasın trenleri sevmem. :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bende o yoldayım, ustanın başından ayrılmadım C.tesi günü serviste. Artık rölanti devrini ayarlayabilir, yağ filtresini ve yağı rahatlıkla değiştirebilirim. :)

Çok düşündüm ama bir ybr, cbf'ye ısınamadım be aslanım aracı kurumum Metehancığım. :queen:

Hani şöyle bir xt125 alsaydık fena olmazdı fakat paramız buna yetti. Gerçi nazar değmesin motorumdan memnunum işçiliği güzel aslında. Ayvalıkta kiraladığım iri mobilet ybr'den kaliteli valla.

Artık bunu değiştirirken abine temiz bir ktm bulursun, fazla kullanılmamış ve/veya yıpratılmamış Ankara'da felan da olmasın trenleri sevmem. :)

eh ne diyim...Allah seni HYO ile ıslah ediyor muhtemelen...:queen:


şaka bir yana hayırlısı olsun...bak bir geziye katılda yüzünü görelim...bu yaz oda olcak inşallah...:p

he KTM falan benim ilgi alanım dışında...tanımam etmem nerden duyuyonuz böyle markaları...bizi aşar paşam...bi heves işte...herkes KTM diyo...ne hikmeti varsa artık...:p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Muhtemelen öyle oluyor! :)

Katılırız artık yollara çıkmaya başladım. Alışıyorum iyice trafiğe, grup sürüşüne bir miktar hazır hissediyorum kendimi. Önce şu Kütükcan'la bir şile yapalım iki kişi dur bakalım Ümmet abi önde müritleri arkada yol yaparız inşallah. :)

Ktm olmazsa Husqvarna olsun, hadi seni mi kıracağım anlarsın sen Bmw olsun. :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Muhtemelen öyle oluyor! :)

Katılırız artık yollara çıkmaya başladım. Alışıyorum iyice trafiğe, grup sürüşüne bir miktar hazır hissediyorum kendimi. Önce şu Kütükcan'la bir şile yapalım iki kişi dur bakalım Ümmet abi önde müritleri arkada yol yaparız inşallah. :)

Ktm olmazsa Husqvarna olsun, hadi seni mi kıracağım anlarsın sen Bmw olsun. :p

haydi bakalımm Yiğitcann...göster amcalara nasıl motor sürülürmüş...:p

ya ne varki trafikte...en kötüsü araba altında kalırız...:p

olucak oda olucak...ama sen şu Enduro sevdandan artık vazgeç...dünya değişiyo siz değişmiyosunuz...artık Touringe geçmelisin...Dünya asfalt oldu...kalmadı öle dağ taş bayır ova patika...:p

biz zamanla zehiri veririz...sen şu adresi bi daha pm den yenilesene...IKEA falan dediydin...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
haydi bakalımm Yiğitcann...göster amcalara nasıl motor sürülürmüş...:p

ya ne varki trafikte...en kötüsü araba altında kalırız...:p

olucak oda olucak...ama sen şu Enduro sevdandan artık vazgeç...dünya değişiyo siz değişmiyosunuz...artık Touringe geçmelisin...Dünya asfalt oldu...kalmadı öle dağ taş bayır ova patika...:p

biz zamanla zehiri veririz...sen şu adresi bi daha pm den yenilesene...IKEA falan dediydin...

Araba altında kalmaktan korksak motora biner miyiz? Benim korkum tırın üstüne çıkmak. :queen:

Benim motor Enduro değil besili ama az bilgili Metecan, Süper Moto diye bir kategori var duydun mu? Gövde arazi lastikler asfalt için. İstanbul'un arazi/yol yapısına uygun. :)

Adres basit İkea'nın hemen yanındaki şantiye, kapılardaki güvenliğe sor seni bana getirirler. :cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
içimizde motosiklet hırsızı varsa lütfen o cevaplasın :cherry:


herkes akıl verdi valla ırgıza...içimizdeki ırgızı durduralım..:p



Araba altında kalmaktan korksak motora biner miyiz? Benim korkum tırın üstüne çıkmak. :queen:

Benim motor Enduro değil besili ama az bilgili Metecan, Süper Moto diye bir kategori var duydun mu? Gövde arazi lastikler asfalt için. İstanbul'un arazi/yol yapısına uygun. :)

Adres basit İkea'nın hemen yanındaki şantiye, kapılardaki güvenliğe sor seni bana getirirler. :cat:


ya abi her neyse sende...ha keko ha süper keko..ne farkediyor...:p


sonucta hepiciğinin dırtıllı lastikleri yokmu...hepsi merdivenleri çıkma yeteneğine sahip...:phepsi yüskek...hepsinin iğrenc kısa vites aralıkları var...hepsi kas yapıyor...:pben çekip kurtarcam seni bu hayattan...


Bulgurludan senin ora 3-5 km...bak artık niyetim ciddi...basıcam şantiyeyi...:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst