SHAD mı KAPPA mı..

En Kaliteli Çanta Hangisi...


  • Kullanılan toplam oy
    65
  • Anket kapatılmış .
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Yıllardır Kappa çanta kullanırım...kaliteli sağlam kaya gibi çanta...motoru yan devirdiğim zamanlar oldu çanta absorbe etmiştir...ne dağılmıştır..ne kilidi bozulmuştur...

Hatta 2005 te İnnovam için Genc Motodan bir kappa çanta almıştım...ben böyle sevimli bişey görmemiştim...sattık gitti...üst yarısı beyaz alt kısmı maviydi...çok özel bişeydi...


















neyse sadede geleyim...

yahu SHAD diye bir marka var...buna çantamı diyorsunuz...yahu bu 5 para etmez bir mal...tip desen zaten ofsayt...ama beğenenler var...ne diyelim aklın yolu 2 galiba...

bir anket açayım dedim merak ettim...hangi çanta sizce sağlamdır...kalite olarak tercihiniz kullanışlılık bakımından hangisidir...

şu an kullandığım 35 litrelik Kappa...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
ismi lazım değil abi bir arkadaşımda gördüm ve bizzat kullandım gerçekten sağlam ve çok kullanışlı bir marka Kappa.tavsiye ederim.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
abi bnde kappa kullanıorum shadlarada baktım ama kappa yanında bi seye benzemio

haa dersenki bunlara giviyide ekle ozmn işler degisir:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ismi lazım değil abi bir arkadaşımda gördüm ve bizzat kullandım gerçekten sağlam ve çok kullanışlı bir marka Kappa.tavsiye ederim.

aslında ben bu topiği SHAD seven bir arkadaşa uyuz olduğum için açtım...:p

abi bnde kappa kullanıorum shadlarada baktım ama kappa yanında bi seye benzemio

haa dersenki bunlara giviyide ekle ozmn işler degisir:p

http://www.esengulkardesler.com/shad.html


abi Shadlara bi baksana...:queen:


bu ne be...öğğğykkk...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Şehir içinde bana lazım olmuyor, birşeyler taşıyacaksam da sırt çantası da iyi iş görüyor. Lakin yazın Ayvalığa yapacağım yolda bir arka çanta işime çok yarardı. :)

Kappa en iyi bilinen ve kaliteli marka olarak göze çarpıyor fakat yine onun kadar kaliteli ve uygun fiyatlı olabilecek ürünleri de araştırıyorum. Örneğin Givi'yi fuarda görmüştüm kaliteli bir marka olduğu her halinden belliydi. Fiyatlarını bilemiyorum ama Kappa'dan uygun fiyatlıysa değerlendirilebilir.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ben topiği izliycem bana alacağım çanta hakkında yol gösterici olacakmı bakalım... çanta almayı dusunuyorum bu yaz. herkez kullanıp memnun kaldığı ve gerçekten memnun kalmadığı yönleri ile anlatırsa bilgilenmiş oluruz arkadaşlar :cat:
 
Katılım
9 Mar 2004
Mesajlar
40
Ben shad kullanıcısyım şimdiye kadar hiç bir problemle karşılaşmadım 8 senedir de her motoruma shad koydum düştüm kırılmadı kilidide bozulmadı.Şu anda transalp motorumda hepco becher var ama inanın ondan bile iyi.Kappaya gelince givinin ucuzu(yan sanayisi diye biliyorum) ama kaliteden ödün vermemişler her iki markada iyidir.Shad kötü değildir merak etmeyin.Ayrıca kuryelik yapıyorum çantayı ne kadar kullandığımı siz düşünün.Fiyat olarakta kappadan ucuzdur.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
"en kaliteli çanta hangisi" sorusuna 2 seçenek az olmuş sanki. İkisi arasında tercih soruluyorsa da soru hatalı olmuş.

Hepco Becker, GIVI vs. niye yok seçeneklerde? :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Şehir içinde bana lazım olmuyor, birşeyler taşıyacaksam da sırt çantası da iyi iş görüyor. Lakin yazın Ayvalığa yapacağım yolda bir arka çanta işime çok yarardı. :)

Kappa en iyi bilinen ve kaliteli marka olarak göze çarpıyor fakat yine onun kadar kaliteli ve uygun fiyatlı olabilecek ürünleri de araştırıyorum. Örneğin Givi'yi fuarda görmüştüm kaliteli bir marka olduğu her halinden belliydi. Fiyatlarını bilemiyorum ama Kappa'dan uygun fiyatlıysa değerlendirilebilir.

Kappa şiddetle tavsiye ederiim...ideali 35 lik...46 lık büyük makinalar için...abi büyük ihtiyac..SS cilerin çanta takamaması beni geriyor valla...:p

ben topiği izliycem bana alacağım çanta hakkında yol gösterici olacakmı bakalım... çanta almayı dusunuyorum bu yaz. herkez kullanıp memnun kaldığı ve gerçekten memnun kalmadığı yönleri ile anlatırsa bilgilenmiş oluruz arkadaşlar :cat:

Kappa alacaksın biraderim...o kadar...:cherry:

Ben shad kullanıcısyım şimdiye kadar hiç bir problemle karşılaşmadım 8 senedir de her motoruma shad koydum düştüm kırılmadı kilidide bozulmadı.Şu anda transalp motorumda hepco becher var ama inanın ondan bile iyi.Kappaya gelince givinin ucuzu(yan sanayisi diye biliyorum) ama kaliteden ödün vermemişler her iki markada iyidir.Shad kötü değildir merak etmeyin.Ayrıca kuryelik yapıyorum çantayı ne kadar kullandığımı siz düşünün.Fiyat olarakta kappadan ucuzdur.


ilginctir ben sallanmayan takır tukur ses yapmayan bir SHAD görmedim...ya bağlantılarında bir sorun var yda yapısında...inan bilmiyorum bu çanta ne malı...nerde üretiliyor...internetde bi bilgi çıkmadı...

"en kaliteli çanta hangisi" sorusuna 2 seçenek az olmuş sanki. İkisi arasında tercih soruluyorsa da soru hatalı olmuş.

Hepco Becker, GIVI vs. niye yok seçeneklerde? :p


abi saydıkların bizden değildir...sen ağır abi motorunda kullanıyorsun belki ama üye profilimiz makinalarımızın geneli belli...GIVI tecrübem yok...Hepco becker falanda bizim tayfa bilmez..

bunlarla idare et..istersen 3.şıkkı ekle...:cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Örneğin Kappa Givi'nin eski kalıplarını kullanır. Aynı firmadır aslında, çanta demirleri birbirine cuk diye oturur.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
İkisinide kullandım. Shadın kapağı langur lungur ses yapmasın diye üst üste gelen yerlere sünger bant çektik. Ama kappanın kapağı sıkıştırmalı kapandığı için kaya gibi oluyor. Alet çantalarındaki sistem. Hiç ses yok. Kappa anahtarla açılır kapanır. Shad vur kapansın. Bas açılsın tarzı bir sisteme sahip. :) Onada araba bagajı sistemini örnek vereyim ama onun menteşelerinin plastik olduğunu ve tuttuğu zaman bile kapakta hafif bir boşluk olduğunu düşünün. İstersen anahtarla kilitleyebilirsin tabiki. Ama bence kappanın yanında shadın lafı olmaz. Bunlar tamamen kendi görüşümdür. Şimdi demesin kimse yok öyle değildir de şöyledir. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
İkisinide kullandım. Shadın kapağı langur lungur ses yapmasın diye üst üste gelen yerlere sünger bant çektik. Ama kappanın kapağı sıkıştırmalı kapandığı için kaya gibi oluyor. Alet çantalarındaki sistem. Hiç ses yok. Kappa anahtarla açılır kapanır. Shad vur kapansın. Bas açılsın tarzı bir sisteme sahip. :) Onada araba bagajı sistemini örnek vereyim ama onun menteşelerinin plastik olduğunu ve tuttuğu zaman bile kapakta hafif bir boşluk olduğunu düşünün. İstersen anahtarla kilitleyebilirsin tabiki. Ama bence kappanın yanında shadın lafı olmaz.

+1.75...:p


aynı görüşte olduğumuz için bide işime geldiği için seni tebrik ederim...:cherry:

maldan anlıyorsun...:cat:
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
aynı görüşte olduğumuz için bide işime geldiği için seni tebrik ederim...

Bende zaten işin görülsün diye yazdım. :cherry::cherry:

Şaka şaka kendi görüşlerimdir. :)

maldan anlıyorsun...

Malzeme mühendisliği okuyoruz işimiz bu abi. :p Maldan anlarım. Trafikte özellikle hemen seçebiliyorum malları. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
givi nin bütün ürünlerinin hepsi kappa da var fiyatlar ise givi ye göre çok daha makul...
bende kappa taşıma demiri givi çanta aparatı kappa çanta var mesela...cuk diye oturuyo ikisi birbirine :)
kappa derim ben...
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Kappa şiddetle tavsiye ederiim...ideali 35 lik...46 lık büyük makinalar için...abi büyük ihtiyac..SS cilerin çanta takamaması beni geriyor valla...:p

Yaza bakacağız bir tane, motoru peşin para aldık bütçeyi dağıttık. :)

Ayıptır henüz mont bile almadım, ama yakında şu meşhur held montu feyizoğlundan alacağım gibi, yazlık eldivende lazım. Pahalı bir hobimiz var vesselam.
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Ayıptır henüz mont bile almadım, ama yakında şu meşhur held montu feyizoğlundan alacağım gibi, yazlık eldivende lazım. Pahalı bir hobimiz var vesselam.

Abi lahmacuncuların,pizzacıların,sucuların giydiği montu giymem gibi bir takıntın yoksa kesinlikle al. Ben 1 senedir kullanıyorum. Olum bütün sucuları sen zannediyorum tarzı espriler hariç hiçbir şikayetim yok. :) Onlarda umurumda değil ya belli biyerden sonra bayıyor insanı. Evet bendim demeye başlıyorsun. :)Hakkattende herksde benim monttan var.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
valla marka konusunda bişi diyemicem ama benim motosikeltimde aldığım gün çanta vardı ve ilk gün düşmediğim taktirde kırıldı benım markadan sakın almayın ..... hatta böyle bi konuyu genel olarak açarsanız çantalar hakkındada cok şey örenirim bana ve bi cok arkadasa yararlı olur eminim abiler ablalar arkadaşlar :p
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Abi lahmacuncuların,pizzacıların,sucuların giydiği montu giymem gibi bir takıntın yoksa kesinlikle al. Ben 1 senedir kullanıyorum. Olum bütün sucuları sen zannediyorum tarzı espriler hariç hiçbir şikayetim yok. :) Onlarda umurumda değil ya belli biyerden sonra bayıyor insanı. Evet bendim demeye başlıyorsun. :)Hakkattende herksde benim monttan var.

Yok ben hani şu yazlık, kısa olanı alacağım. Gerçi onunda sahibi çok (feyizoğlunda 60 küsür iyi yorum var) önemli olan yazın terletmemesi ve fiyat/kalitesi gerisi fakir/zengin karşılaştırması. Alışığız yani. :)
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
652
Tamam abi ozaman ondan fazla görmüyorum.:) Ben uzun kışlık olanından bahsetmiştim. Nereye baksan görürsün. :)
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
kappa k 35 motorumun birinde var shad 39 innovamda var bana sorarsanız kappa materyel kalitesi olarak daha kaliteli bunu fiyatından ve anahtarından zaten anlıyorsunuz ama shad da fiyat/performans ürünüdür özellikle sh39 hem geniş hem köşeli ayrıca parasının hakkını veren bi çantadır en güzel özelliği içini sığmayacak genişlikteki nesneleri üzerine sabitleyebiliyorsunuz yada kapağı açmaya üşenenler için birebir çok orjinal bi 4 kancalı lastiği mevcut oldukçada kalın ayrıca inanmıycaksınız 2 full face kaskı sığdırabiliyorsunuz 39lt bi topcase bence bu topcase gördüğü işi anca kappa 52 yapar oda çok büyük:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst