Modumuz Forrap ımıza Hayırlı Tezkereler....

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
1 saat sonra toplantıda olucaz... hatta simdiden otogardan direk buluşma yerine geçtiler.. gecede geç döneriz eh yarını bekleyiver bi zahmet :queen:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Şaka gibi geldi önce bana...Ama okuyunca sanki kendi öz
kardeşimi yolluyacam be askere....:salut: :salut:

Gülegüle git tez elden gelirsin inşallah Forrap.....:rendeer:

Allah seni sevdiklerine bağışlasın...:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı tezkereler forrapım modum,askerde ben modum dersen onlarda sana bende sana modum derler şaka bir yana inşallah iyi bir yere düşersin
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Dostum; hadi hayırlı teskereler. Güle güle git; güle güle gel.

Vatan sana emanet, sen de Allah'a emanet ol! :cat:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
ya bi eyvallah der insan...eh Tuncer saçlar kesilince sigortalar attı tabi...belkide teslim olmadan 5-6 saat önce Tokatda internet cafelerin birine girip son mesajını yazcak...:p

adios amigos eyy Mt diyecek...:cherry:

Nasıl atmasınki sigortalar be babocan...Saç kesmek dedinde askeri kışlaya ilk giriş günüm aklıma geldi..

İnan bir anlık refleksle saçıma dokundum yerinde mi diye..:p

Sene 1991...
Kar-kış..sabaha doğru indim Denizli'ye....Hava buz kesmiş..Berber aradım çevremde..

Berber var ama önünde bir kuyruk.Hertaraf asker adayıHani sallasan misali
.Sıra gelmez dedim...Kışlanın içine girdik..Mebusat felan filan derken sıra saç kesmeye geldi..
Keko usta asker bir tren yolu yaptı...''Kalk sen biraz ötede dur'' dedi..
Sıradaki..Onada aynı muamele ambiansı...Bizim suratlar donuk birbirimize bakıyoruz ama gülmek ne kelime ki..
Gülmeyide dışarıda bırakmışız meğersem..:)

Ama usta askerler ve erbaşlar dalganın boyunu artırdıkça artırdılar..Gülme krizi
varya o misal..Bizim gülme hakkımızı orda zaten ellerine almışlardı anlayacağın paşam..:cherry:

O günü hiç ama hiç unutmam...Hayat boyuda silinmez kafadan..:p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Ya ne doqrumu bu :queen: Tuncer abım gule gule gıt gule gule gel dıcem ama gıtmıssın ... ınsallah gelırsın en kısa zmnda ...


ABilerım tuner abı nereye gıttı kac aylık gıttı ?..
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Eveeet modumuzu Forrapımızı yolcu ettik, İnşallah yine böyle karşılamak nasip olur ( bu bana ait yaşım dolayısıyla) dede torun gibi sarılıp vedalaştık Tuncerimin gözleri doldu ama belli etmemeye çalıştı nede olsa benden tecrübesiz . ben yol ayrımında kornaya aslıp gazladım ama emin olun limontepedeki benzinlikte bir 15 dakika mola vermek zorunda kaldım sanki öz torunumu askere yolcu etmişim gibi geldi YİNEDE NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE EN BÜYÜK ASKER BİZİM ASKER. Tuncerim seni şimdiden özledim burdayken bu kadar dokunmuyordu, bir ay görmesem umursamazdım , ama her an görme ihtimalım mevcuttu . şimdi kısıtlı görüşme ihtimali o yüzden seni hepimiz çok özlüycez . gülerek gittin gülerek dönmek nasip olsun . bende seni tekrar kucaklamak istiyorum. seni çok seviyorum Tuncer .
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ah ah rahmi amcam, binerken forrapın gözlerinin doluluğu çok belliydi, bende bu gün hem öz kardeşimi hemde öz kardeşim kadar sevdiğim tuncer kardeşimi 3 saat arayla askere yollamanın yoğunluğuyla boğazım düğümlendi, şimdi ne keyfim nede iştahım var, saatlerdir sıgarayla besleniyom,
bu akşam geleneksel cuma toplantımız var yine, orda bunaldım az önce ordan ayrıldım eve geldim, şimdi evde oturuyom yine sıkıntı bastı, şu anda yolda olan kardeşlerimin kafalarının içinde neler geçiyor diye düşündükçe kötü oluyorum, içimi buraya dökmek istedim çok birikmişti.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
tuncerim belki şon yazılanları okuyamayacaksın (:) ilk fırsatta bak siteye ve şu lafımı hatırla .... ilk koguş kalkta beni hatırlaaaa ((((((((((((:)

ne biçim bi sestir o ya !!!!!!!!! kkkoogguşşşşşşşşşş kkaalllllkkkkkkkkk
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tuncerim belki şon yazılanları okuyamayacaksın (:) ilk fırsatta bak siteye ve şu lafımı hatırla .... ilk koguş kalkta beni hatırlaaaa ((((((((((((:)

ne biçim bi sestir o ya !!!!!!!!! kkkoogguşşşşşşşşşş kkaalllllkkkkkkkkk

dünyada en nefret ettiğim şeyde Otobüsle gece yolculuğu...karanlıkta donuk ışıklara bakarak biryerlere gitmekten nefret ederim...boşlukta kafası karışık...oraya gidecek...500 çeşit adam...o çeşitlerden biride kendisi...garip bir dünya...
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
tuncerim belki şon yazılanları okuyamayacaksın (:) ilk fırsatta bak siteye ve şu lafımı hatırla .... ilk koguş kalkta beni hatırlaaaa ((((((((((((:)

ne biçim bi sestir o ya !!!!!!!!! kkkoogguşşşşşşşşşş kkaalllllkkkkkkkkk

o yüzden koğuşçuya cumartesi günleri çarşı yazmıyordum :queen: hep pazar cıkıyordu her yer kapalı oluodu :queen:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hayırlı tezkereler tuncer abi.kazasız belasız su gibi git gel.:rendeer:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
1,470
benim tanıdığım en efendi en sakin oturaklı usturuplu ve uzun saçlı bol pantolonlu delikanlı kardeşimdir tuncer

tabiki şu an yaşadıkları hissettikleri ve yaşayacakları onun askerlikten sonraki yaşam standartını ve şeklini belirleyecektir bundan kimsenin şüphesi olmasın

not: saçsız halini(kısa olarak) göremedim ya ona yanarım :)
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
:salut: çok geç haberim oldu yani haberim olduğunda çok geçti tuncerim seni çok özlicez İzmir'i merak etme emin ellerde bıraktığın gibi teslim alacaksın emin ol :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst