Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
vergi okadar faiz yemiyor korkmayın:pama bu dediğimede güvenmeyin....

şimdi sevgili abim metehan sen bana onun fiyatını sor sonrada kargoyu sor eyer kargo demirin fiyatını aşarsa kalsın...bide garanti hesap no veya numaran vs... varsa ama dur para yok şimdi :pbakıma girip çıksın sonra ama sen genede sor :rendeer:anca sen halledersin bu işi.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
vergi okadar faiz yemiyor korkmayın:pama bu dediğimede güvenmeyin....

şimdi sevgili abim metehan sen bana onun fiyatını sor sonrada kargoyu sor eyer kargo demirin fiyatını aşarsa kalsın...bide garanti hesap no veya numaran vs... varsa ama dur para yok şimdi :pbakıma girip çıksın sonra ama sen genede sor :rendeer:anca sen halledersin bu işi.

haco şimdi Sirkecide fiyat farklı bayilerde kazık biliyon...benim takdırdığımda demire 50 gayme aldılar...Sirkecide 25-30 muş...:p

ama bu kazığı Konşuk D&B motordan yemedim...o zamanlar sahibi başkaydı...:p

ben onu halledicem kanka...dediğin gibi kargo pahalı...belkim otobosa verirsin...sana atıyorum 50-60 gaymeye patlar ama deponu gidonunu korur...neyse halledicez çözücez bu olayı...:cat:

Bodrum Turgutreisemi gelcek kargo...
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
haco şimdi Sirkecide fiyat farklı bayilerde kazık biliyon...benim takdırdığımda demire 50 gayme aldılar...Sirkecide 25-30 muş...:p

ama bu kazığı Konşuk D&B motordan yemedim...o zamanlar sahibi başkaydı...:p

ben onu halledicem kanka...dediğin gibi kargo pahalı...belkim otobosa verirsin...sana atıyorum 50-60 gaymeye patlar ama deponu gidonunu korur...neyse halledicez çözücez bu olayı...:cat:

Bodrum Turgutreisemi gelcek kargo...

abi saol zahmet olmassa bi bak sen yok ayarlarsak bodrum otogarına merkeze ben tüm masrafları hallderim bi hesap no bırakırsın özelden.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yarın akşam üzeri cbf150 ile Hatay-Aksaray yapacağım...Gidiş-Geliş toplam 900km....Heyecanlıyım bakalım cbf beni yoracakmı?Sanmam yormaz beni..:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar arka çanta ne önerirsiniz cbf 150 ye

http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44161

35 lik Kappa Çanta...bir küçüğüde bür büyüğüde fazla gelir...tam motorun kıvamı bu hacim...:p

abi saol zahmet olmassa bi bak sen yok ayarlarsak bodrum otogarına merkeze ben tüm masrafları hallderim bi hesap no bırakırsın özelden.

okey dostum...ilgileniyorum...fiyat aldım...msn açsana...


Arkadaşlar yarın akşam üzeri cbf150 ile Hatay-Aksaray yapacağım...Gidiş-Geliş toplam 900km....Heyecanlıyım bakalım cbf beni yoracakmı?Sanmam yormaz beni..:)



hayırlı yolculuklar...
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
bugün bana "nerelerdesin özledim seni kanka" diyen metehandroya bestelediim şarkıyı sizlerle paylaşmak istedim;

bende özledim abi bende
resmin var şuan msn penceremde
sana kavuşmak isterim
benzin yok cbf imde


biraz ferdiden araklamacılık yaptım ama olsun :p
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Arkadaşlar yarın akşam üzeri cbf150 ile Hatay-Aksaray yapacağım...Gidiş-Geliş toplam 900km....Heyecanlıyım bakalım cbf beni yoracakmı?Sanmam yormaz beni..:)


İyi yolculuklar dilerim. yanına bir kac arkadaş bulabilirsen daha zevkli bir yolcuk olur ama hadi hayırlısı. Bakımını yapıyorsan CBF sani yormayacaktır... Yanına fotograf makineni almayı unutma...:rendeer: :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hadi hayırlı yolculuklar :bounce::bounce:
Sağolasın....! :cherry:

İyi yolculuklar dilerim. yanına bir kac arkadaş bulabilirsen daha zevkli bir yolcuk olur ama hadi hayırlısı. Bakımını yapıyorsan CBF sani yormayacaktır... Yanına fotograf makineni almayı unutma...:rendeer: :rendeer:
Sende sağol...Bakımları tam motorun...Çok temiz kullanıyorum...Bende yormayacagına inanıyorum...:cat:

Fotograf konusunda Aksaray'da bir akrabam var...Onların yanında belli bir saatte olmam lazım zira fotograf için durursam geç kalırım...!

Asıl benim korkum Adana'nın Pozantı diye bir ilçesi var...Ordan gececegim...Buz gibi buzzz....Yollar da dar...:salut:

2 taraf dağ...Herhalde otobanda biriyle anlaşır beraber arka arkaya giderim...:cherry:

Hedefim ise Adana otobanı dönüşünde yokusta 135km/h görmek...Bakalım...:wiinkk:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
hayırlı yolculuk olsun izzet dostum, toroslardan geçiyonmu? ne mangal yapıyolar orda be kendin pişir kendin ye .eğer geçiyosan afiyet olsun:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst