bu arada hemen son yakıt sarfiyatımı yazayım...300 km 27 ytl kmde 90ykr yakmış benim makina...orta kararlı ve karışık kullanım :cat:
Merhaba Arkadaşlar. Ön amartisörleri biraz sertleştirmek istiyorum. İki kişi ile giderken yoldaki dalgalanmalarda bazan (biraz suratlı girince) Ön amartisör vurntu yapıyor. cbf150 lerin geneli aynımı yoksa benim amartisör de bir sorun mu varr.. konu hakkındaki bilgilendirmenizi rica ederim
Merhaba Arkadaşlar. Ön amartisörleri biraz sertleştirmek istiyorum. İki kişi ile giderken yoldaki dalgalanmalarda bazan (biraz suratlı girince) Ön amartisör vurntu yapıyor. cbf150 lerin geneli aynımı yoksa benim amartisör de bir sorun mu varr.. konu hakkındaki bilgilendirmenizi rica ederim
beni koruma demirimde çamurluk tarafından kesik olmadığındna sert girdiğimde tak tuk ediyor...ön çamurluğumda güzel bir iz bile aldığımdan beri oluştu servis sağolsun...benden sonrakilere kesilmiş koruma demiri taktılar...
arkadaşlar ben siteye fotograf koymak istiyorum ama koyamıyorumm Neden acabaa....??? Sanırm bu konuda uzman iki isim var METEHAN abi ve tabi son fotograflarla cıkış yapan AYKAN abi. ben henuz motora kıyamıyorumm vallaa helal olsunn. aykan
arkadaşlar ben siteye fotograf koymak istiyorum ama koyamıyorumm Neden acabaa....??? Sanırm bu konuda uzman iki isim var METEHAN abi ve tabi son fotograflarla cıkış yapan AYKAN abi. ben henuz motora kıyamıyorumm vallaa helal olsunn. aykan
o koruma demiri motorun herşeyi...motoru devirdiğinde kafadan gidonun yamulur taş üzerine gelirse depon ezilir...depo 370 gayme...sırf onun için 30-40 liralık bi koruma demiri acilen ayarla haco...
http://www.motosiklet.net/forum/for...a-nasil-resim-eklersiniz-resimli-anlatim.html
bu topikte resimli anlatım var..:cat:
yuh bide ucuz diyolar cbf 150 nin parçalarına oha ya bakıyorum demir varda nikelajlı çirkin bişey burada fazla seçenek yok izmire gittiğimde bakıcam bide..

yuh bide ucuz diyolar cbf 150 nin parçalarına oha ya bakıyorum demir varda nikelajlı çirkin bişey burada fazla seçenek yok izmire gittiğimde bakıcam bide..
yuh bide ucuz diyolar cbf 150 nin parçalarına oha ya bakıyorum demir varda nikelajlı çirkin bişey burada fazla seçenek yok izmire gittiğimde bakıcam bide..
Beyler bu motorun vergisi felan ne kadar , bir fikrimiz olsun bakarsın alırız , yani tüm vergileri trafik sigortası felan gibi ...
pek bir şey değilmiş ya , beni çok korkutmuşlardı da o yüzden arkaşlar çok saolun