Ellerinize sağlık arkadaşlar.
Metehan;
Almanca gerçekten de her müziğin üzerine oturmuyor.
Fakat metal gibi hard rock gibi biraz sert alt yapılı müzik türlerinde ise keyifli oluyor.
Benim burada diller üzerine yaptığımız söyleşiler de her zaman söylediğim bir şey vardır.
Ukalalık yapacaksam İngilizce,
Bir bayana asılacaksam Fransızca,
Kıgınsam İtalyanca,
Küfür edeceksem Almanca kullanırım.
Hakikaten dilin müziği olarak bakarsak olaya, çok da haksız sayılmam.
Ama belki de benim kulağıma öyle geliyordur..