Canım klip çekti ama motorda olsun. Tabii Kızlar da....

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[YT]http://www.youtube.com/watch?v=06iFO6np3BI[/YT]


nie görünmüo bu ya
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
nie görünmüo bu ya

Senin için görünür hale getireyim.:)
[YT]06iFO6np3BI[/YT]

Görünür hale getirip,
getirdiğime pişman oldum.:)
Bu kadın şarkı söylemek yerine sadece beste yapsa daha iyi olacak gibi.
Klipteki oğlan ise.
Basbayağı bildiğimiz oğlan işte.:bounce:
İnsan da bıyık burdurma isteği uyandırıyor.
Allah'tan bıyığım yok.:mrgreen:


abi almanca değil bu belçika ve hollanda var bunda almanca olsa ich kann sprachen deutsche yani :cat:

Evet hallettik o işi.
Sevgili kardeşlerimden biri uyarınca uyandım ben de mevzuya.
Topiği geriye doğru okursan anlayacaksın.:)
Hollanda dilinden.:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Görünür hale getirip,
getirdiğime pişman oldum.:)
Bu kadın şarkı söylemek yerine sadece beste yapsa daha iyi olacak gibi.

ama parça süper yha..................
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
e bu fransızca bari tercüme etseydin bize:cat: sözlerini coq



coq Almanca Holland dili her neyse hıp hopda bir tad vermiyor...grammer müsait değil bence...algı durumuna göre değişir belki ama bana tad vermiyor...klip güzeldi...

birde hoşuma giden şu var..


Gasolina..


[YT]tB9Hy1q_MB4&feature=related[/YT]
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
[YT]AJz5DOlorbg&feature=related[/YT]

Bebetonunda motosikletli bir kliibi vardı şimdi hatırladım...




zamanında zirvedeydi...artık değil...bunlar Sabetayların Mason Grupların seçtiği tipler...halen ayakta tutmaya çalışır Mason medya...ama işte sanatcı olamadı bir türlü...birşey veremiyor...

artık müziğin önemi kalmadı bu savaşta...sihir ana tema...Sihirli dünya...sihirli diziler...Davıd Copperfıeld ve şimdi yeni bir şempanze çıktı artık...bunları yakalayın kapın artık...son talimat bu...Sihirli çocuk dizileri sihirli olan herşey rating yapsın yapmasın prıme tımede..bunlar komplo teorisi der geçeriz salla gitsin..

http://www.sabetay.50g.com/Liste/Sabatay/sabatay.html
 
Son düzenleme:

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ellerinize sağlık arkadaşlar.
Metehan;
Almanca gerçekten de her müziğin üzerine oturmuyor.
Fakat metal gibi hard rock gibi biraz sert alt yapılı müzik türlerinde ise keyifli oluyor.

Benim burada diller üzerine yaptığımız söyleşiler de her zaman söylediğim bir şey vardır.

Ukalalık yapacaksam İngilizce,
Bir bayana asılacaksam Fransızca,
Kıgınsam İtalyanca,
Küfür edeceksem Almanca kullanırım. :)

Hakikaten dilin müziği olarak bakarsak olaya, çok da haksız sayılmam.
Ama belki de benim kulağıma öyle geliyordur..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben yine de motosikletimi hiç bir kızın yalamasını istemezdim. yani sanırım.. yok düşündüm de kesin eminim istemiyorum (hayır sanki varmış gibi).. alla alla ne oldu bana ben neredeyim :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Ellerinize sağlık arkadaşlar.
Metehan;
Almanca gerçekten de her müziğin üzerine oturmuyor.
Fakat metal gibi hard rock gibi biraz sert alt yapılı müzik türlerinde ise keyifli oluyor.

Benim burada diller üzerine yaptığımız söyleşiler de her zaman söylediğim bir şey vardır.

Ukalalık yapacaksam İngilizce,
Bir bayana asılacaksam Fransızca,
Kıgınsam İtalyanca,
Küfür edeceksem Almanca kullanırım. :)

Hakikaten dilin müziği olarak bakarsak olaya, çok da haksız sayılmam.
Ama belki de benim kulağıma öyle geliyordur..

baba ne dediğin çok önemli değil aslında...dilin işlevselliği hızı önemli olan..:p
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
abi türkçeyi ne için kullanıyorsun sorması ayıp =)))

Sizle muhabbet ediyoruz ya işte.:)
Başka nerde kullanacağım?!
Her yanım Fransız,Portekiz ve Arap kaynıyor.:p

Türkçe'yi kullanmaya o kadar dikkat etmeme rağmen yine de derdimi anlatamıyorum ya bazen.
Ben ona yanarım.:pr:
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Öyleyse ben de Ukrayna'dan katılayım :)

Patriote ukraynacayı veya rusçayı ne için kullanırdın?... a pardon coq :)

[YT]c_qXRa6lN4E[/YT]
http://www.youtube.com/watch?v=c_qXRa6lN4E


Hay nerden buldum bu klibi.. Duygulandım gece gece :p
Bi Sasha Dith "russian girls" izleyeyim de düzeleyim :cherry:
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
14 Ağu 2007
Mesajlar
354
bende ilk başta fransızca zannettim fakat almancaymış.
fransızların r&b tarzı müziklerinden nefret ediyorum çok kaba ve kulağıma hoş gelmiyor aynı şekilde almanca r&b nin de ondan az kalır yönü yok :farao:
paylaşım için teşekkürler .
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Ruça mı? İşime gelen yerde kullanırım onu ben. Bir de yazılı kağıdının üzerinde yeterli seviyede kullansaydım, hala ne yapacam ben bu dersten diye düşünmek zorunda kalmazdım...

Güzel klipmiş Görkem, saol...
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
oldumu bakalım
[YT]mSxfyizYQw4[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Görkem, aslında süper olurdu ya... Konuşmada pek sorunum yok da biliyorsun iş yazmaya gelince Kril alfabesi falan bozuyor beni. Bir de matbaa yazısı ayrı el yazısı ayrı. Ben sınavda matbaa harflerini kullanınca bir de yarım yamalak yazınca hocanın tüm cevabın üstünü çizmesi ayrı. Of Allah'ım ya nefret ettim Rusça'dan... Bir de dersin haftada 8 saat 5 kredi olması, o apayrı...

Bela yani, o kadar yalvardım Fransızca yok mu diye taze bitti dediler... :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst