Azraille Cahilce Dans Etmek (Bu çocuklara yazık be)

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Abı adam mobilet dekı gıbı bısıklette balık sırtı yapmıs yaa yok boyle bısı :) İyi yapmıssın abim eline saglık :)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
sanırım bu bisikletler kontra fren ama ne desek boş söz yok
Hayır kardeşim inceledim...Fren tertibatı diye bişey yok..Sordum..
Çocuk; fren yapmak için ayağını arka
tekerin arasına sıkıştırıp öyle duruyomuş.:silent:.Hey Allahım...Deli oldum ben bu cevaba..:pr:
Murat abi bileğine sağlık çok iyi yapmışsın,yalnız yolu belen rampasına benzettim doğrumudur:)
Sağol İsocan...Orası Akabe Rampası...Bayağı virajlı ve eğimi çok dereceli..
Ben tam koruma veya arabayla bile inerken tedirgin iniyorum valla...
geleceğin yeni motorcuları yetişiyor murat abi eline sağlık iyi yapmışsın :cat:
Okaycığım..İnan ilk önce kendi 2 oğlum aklıma geldi..Biran o ölüm aletinin (bisiklet demem bunlara) üstünde kendimi ve çocuklarımı düşündüm..Ve bastım
tokatları...Beni en kızdıranda bana diklenmeleriydi önce...
abi sen nediyorsun ben az sonra bir kac video linki verimde sen gör
Sonucundan ders çıkarılacak videoları paylaşmamak bile bence ezikliktir paşam..:bounce:
Gelecegin mobiletcileri sabah antremanina cikmislar.:farao:
Yok paşam ne sabahı...Akşam üstü saat 16:eek:o civarıydı..
Ama antereman tarafı doğru...O kadar rüzgardan sonra ısınmaları gerekliydi..
Bende ısıttım işte..:p
yorumlar süper yaa:mrgreen: sabah sabah gülme krizine girecem yine :queen:
Ben bu olayda gülünecek bir taraf göremedim.:silent:.Yoksa benim bakış açımdan mı
görünmüyor.:).Bana bir açı söyle.:p.Bende ordan bakayım eftalyacığım..:queen:
bide sensual seduction var ona müdehale edilmesi taraftarıyım :p
abi şu patakladığın kısımıda çekseydin keşke :p
Valla 3 kişiyle uğraşırken kamerayı bir türlü tutamadım paşam..
Ama şunu belirteyim ki dayak taraftarı değilim..Lakin ben dayak atmadım..
Zor kullandım..:p
Murat abim eline sağlık. çocuklarada afiyet olsun :mrgreen:
Erkanım sağolasın...Dedim ya dayak yok...Zor kullanma var olayda..:p

Emniyet mensubu dayak atmaz..Dövmez..Coplamaz..ZOR KULLANIR..:queen::queen:
Valla ne desek boş hergün benzer videoları izleyip benzer yorumlar yapıyoruz...Hani ne bileyim artık pekde enterasan gelmiyor sanki her an olabilecek birşeymiş gibi artık bunlar :cherry: Alıştık artık yani...Yolda giderken yanımdan motora yatmış biri geçse pekde şaşırmam galiba :cherry: Yanlış anlaşılmasın destek vermiyorum ama bizi bu duruma alıştırdıklarını söylemeye çalışıyorum...:wiinkk:
Valla paşam benim yaş 36 ve milyon kadar hatalı olaylar gördüm..Ama bunun gibisine rastlamadım..
Şimdi niye diyeceksin..
1) Otoban yol.
2) Motosiklet değil..Bisiklet hiç değil.Ölüm aleti..
3) Fren tertibatı nanay..
4) Korumalar yok...
5) Yaşları 12-15 arası....
6) Sigara içip ceplerinde balli kutusu buldum...
7) Yaptığının hata veya suç olduğunu kabul etmiyor..
8) Ehliyeti boşver yanında kimlik bile yok..Para hiç yok...
Abı adam mobilet dekı gıbı bısıklette balık sırtı yapmıs yaa yok boyle bısı :) İyi yapmıssın abim eline saglık :)
Eyvallah paşam...İnan üstündeki sele mobiletlerin selesi..Ve saddam bantla gövdeye
bağlanmış..
abi iyi yapmışın ALLAH korusun düşüp ölmektense birer tokattan bir şey olmaz şehirler arası yoldalar bi de inşallah bir daha yapmazlar
Tşkler....
Valla hiç pişman olmadım yaptığımdan paşam..
Sonuçta ben bir BABAYIM..Ve MOTORCUYUM..
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
paşam bence dayak attıhın yerler gözterseydin belki da iyi olurdu nasıl olsa yine yapıcaklar :pr:
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
yanlış yapmışsın abi çocuklara vurman hata. hiç enlemiceksin uçsun patlasın biyerde yoksa hiç bi şekilde aklı başına gelmez
 
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ellerine sağlık muhterem abim


haaa abi birde elin alışmışken birde bizim fatihi dövüver be abi ne olur haaa biliyorsun oda 80 yaptım diye bi topik açmıştı
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Valla Murat abi sende haklısın...Olayı tam olarak görmedim ama videodan gördüğüm kadarıyla gittikleri hız en aşağı 40-50 çünkü sen arabayla giderken bile senin önündeler...Abicim ben bu videoyu izledikten sonra bu çocuklara birşey olursa üzülmem...Neye üzülürüm biliyor musunuz???Başını yakacakları insana üzülürüm...Allah korusun ana yol üzerindeler ve birisi bir düşse arkadan gelen araç altına alacak...Sonucu hepiniz tahmin edebiliyorsunuzdur:farao:Keşke vurduğun tokattan anlayıp uslansalar ama hiç sanmıyorum :pr:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Huylu huyundan vazgeçmez paşam.... Söz de verseler gene aynısını yapacaklardır..Eminim..... :pr:

Bu arada dayak için teşekkür.... Keşke arabanın arkasına bağlayıp bisikletleri bi korkutsaydın anlasalardı.... :)
 
Katılım
7 Ara 2007
Mesajlar
599
dövmekle az bile etmişin abi
çok yazık ya bu çocuklara bi araba çarpsa...:pale:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
o lastikler ısınmaz mı, patlamaz mı :S
Bak valla o aklıma gelmedi..Ama inan birton olumsuz oluşum sıralayabiliriz bunun için..
ellerine sağlık muhterem abim
haaa abi birde elin alışmışken birde bizim fatihi dövüver be abi ne olur haaa biliyorsun oda 80 yaptım diye bi topik açmıştı
Eyvallah Metinim....:wiinkk:

Fatih'in açtığı konuyada birşeyler yazmışkulağını çekmiştim be...:p

Bu arada hava filitreleri ne oldu...Detaylı konuşamadık bir türlü..
Bu aralar işlerim bayağı yoğun trafikli...:pr:
Valla Murat abi sende haklısın...Olayı tam olarak görmedim ama videodan gördüğüm kadarıyla gittikleri hız en aşağı 40-50 çünkü sen arabayla giderken bile senin önündeler...Abicim ben bu videoyu izledikten sonra bu çocuklara birşey olursa üzülmem...Neye üzülürüm biliyor musunuz???Başını yakacakları insana üzülürüm...Allah korusun ana yol üzerindeler ve birisi bir düşse arkadan gelen araç altına alacak...Sonucu hepiniz tahmin edebiliyorsunuzdur:farao:Keşke vurduğun tokattan anlayıp uslansalar ama hiç sanmıyorum :pr:
Paşam dedim ya ...O anda siz olsaydınız yerimde yeminle aynı tepkiyi verirdiniz..

Beni ençok yaralayan çocukların sigara içip balli denen yapıştırıcıyı koklamaları..
Cebinden balli kutusu ve ballili poşet çıktı..
Huylu huyundan vazgeçmez paşam.... Söz de verseler gene aynısını yapacaklardır..Eminim..... :pr:
Bu arada dayak için teşekkür.... Keşke arabanın arkasına bağlayıp bisikletleri bi korkutsaydın anlasalardı.... :)
:bounce: :bounce:

Valla alpciğim verdiğim korkuyu buraya detaylı anlatmak istemedim..
Az çok sen bizleri bilirsin..Yaş itibarı ve hayat tecrübenden dolayı benim huyumu
analiz etmişsindir...
Mesajı doğru ve direk verdim ben çocuklara. ::144:: ::144:: .Yani o kadarki...Birdaha o yoldan
geçerken akıllarına ben gelmezsem ne olayım..
Kulağımı çınçın çınlatacaklarını biliyorum..:queen: :queen:
dövmekle az bile etmişin abi
çok yazık ya bu çocuklara bi araba çarpsa...:pale:
Furkanım dövmek yok..Dövmek yok...::pala::::cekic::

ZOR KULLANMA VAR olayda. ::144:: .:queen: :queen:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bence yine yapıcaklar abi baksana adamlarda sigara bali falan varmış..
Gerçi hemen balici demeyelimde belki lastik patladığında tamir için kullanıyorlardır..
En azından ben küçükken öyle yapardım
Aileleri hiç mi düşünmüyor bu çocukları ya :farao:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Bu çocuklar için zerre kadar üzülmüyorum. Bindikleri bisikletlerin saglamlıgını yorumlamıycam bile.. O kadar para döktüğüm kendi bisikletimin onların yarısı hızındayken gidonunun vidasının kendi kendine açılması sonucunda attıgım taklalar ve yattıgım haftalar aklımdan çıkmıyo...

Üzüldüğüm şey bunlar bu yolda giderken yanlarından geçen arabanın birine çarpıp geberirler de zavallı şöförün başı yanar hatta hayatı kayar. Sen asfalta bırakmayıp bunların elini ayağını bir kırsaymışın Murat abi de en azından sadece onların canı yanmş olurdu
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
abi senden korkuyorum. :D:D

Yapma be rola.:mrgreen:......Ben seni severim be paşam...:rendeer:

Akıllı ve şakacı gençlik bizim en büyük ürünümüz olmalı.:cat:..Biz sizin gibi gençleri
pistlerde görmek isteriz..:cherry:

çok yazık bunlara çok valla. ellerine sağlık murat abi.

Eyvallah emreciğim....:cat:

Ayrıca youtube'ye yazdığın yorum içinde thank....:rendeer: :rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aslında çok eğlencelidir. ama bu şekilde olmamalı.. tamam benim de benzerini yaptığım oluyordu ama trafikte değil.. birinde (didimi bilenler için sölüyorum) yenihisardan altınkuma indiğimi hatırlarım o hızla..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst