- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 2,413
Abı adam mobilet dekı gıbı bısıklette balık sırtı yapmıs yaa yok boyle bısı
İyi yapmıssın abim eline saglık 
Hayır kardeşim inceledim...Fren tertibatı diye bişey yok..Sordum..sanırım bu bisikletler kontra fren ama ne desek boş söz yok
Sağol İsocan...Orası Akabe Rampası...Bayağı virajlı ve eğimi çok dereceli..Murat abi bileğine sağlık çok iyi yapmışsın,yalnız yolu belen rampasına benzettim doğrumudur![]()
Okaycığım..İnan ilk önce kendi 2 oğlum aklıma geldi..Biran o ölüm aletinin (bisiklet demem bunlara) üstünde kendimi ve çocuklarımı düşündüm..Ve bastımgeleceğin yeni motorcuları yetişiyor murat abi eline sağlık iyi yapmışsın :cat:
Sonucundan ders çıkarılacak videoları paylaşmamak bile bence ezikliktir paşam..:bounce:abi sen nediyorsun ben az sonra bir kac video linki verimde sen gör
Yok paşam ne sabahı...Akşam üstü saat 16Gelecegin mobiletcileri sabah antremanina cikmislar.:farao:
Ben bu olayda gülünecek bir taraf göremedim.:silent:.Yoksa benim bakış açımdan mıyorumlar süper yaa:mrgreen: sabah sabah gülme krizine girecem yine :queen:
Valla 3 kişiyle uğraşırken kamerayı bir türlü tutamadım paşam..bide sensual seduction var ona müdehale edilmesi taraftarıyım
abi şu patakladığın kısımıda çekseydin keşke![]()
Erkanım sağolasın...Dedim ya dayak yok...Zor kullanma var olayda..Murat abim eline sağlık. çocuklarada afiyet olsun :mrgreen:
Valla paşam benim yaş 36 ve milyon kadar hatalı olaylar gördüm..Ama bunun gibisine rastlamadım..Valla ne desek boş hergün benzer videoları izleyip benzer yorumlar yapıyoruz...Hani ne bileyim artık pekde enterasan gelmiyor sanki her an olabilecek birşeymiş gibi artık bunlar :cherry: Alıştık artık yani...Yolda giderken yanımdan motora yatmış biri geçse pekde şaşırmam galiba :cherry: Yanlış anlaşılmasın destek vermiyorum ama bizi bu duruma alıştırdıklarını söylemeye çalışıyorum...:wiinkk:
Eyvallah paşam...İnan üstündeki sele mobiletlerin selesi..Ve saddam bantla gövdeyeAbı adam mobilet dekı gıbı bısıklette balık sırtı yapmıs yaa yok boyle bısıİyi yapmıssın abim eline saglık
![]()
Tşkler....abi iyi yapmışın ALLAH korusun düşüp ölmektense birer tokattan bir şey olmaz şehirler arası yoldalar bi de inşallah bir daha yapmazlar
Bak valla o aklıma gelmedi..Ama inan birton olumsuz oluşum sıralayabiliriz bunun için..o lastikler ısınmaz mı, patlamaz mı :S
Eyvallah Metinim....:wiinkk:ellerine sağlık muhterem abim
haaa abi birde elin alışmışken birde bizim fatihi dövüver be abi ne olur haaa biliyorsun oda 80 yaptım diye bi topik açmıştı
Paşam dedim ya ...O anda siz olsaydınız yerimde yeminle aynı tepkiyi verirdiniz..Valla Murat abi sende haklısın...Olayı tam olarak görmedim ama videodan gördüğüm kadarıyla gittikleri hız en aşağı 40-50 çünkü sen arabayla giderken bile senin önündeler...Abicim ben bu videoyu izledikten sonra bu çocuklara birşey olursa üzülmem...Neye üzülürüm biliyor musunuz???Başını yakacakları insana üzülürüm...Allah korusun ana yol üzerindeler ve birisi bir düşse arkadan gelen araç altına alacak...Sonucu hepiniz tahmin edebiliyorsunuzdur:farao:Keşke vurduğun tokattan anlayıp uslansalar ama hiç sanmıyorumr:
:bounce: :bounce:Huylu huyundan vazgeçmez paşam.... Söz de verseler gene aynısını yapacaklardır..Eminim.....r:
Bu arada dayak için teşekkür.... Keşke arabanın arkasına bağlayıp bisikletleri bi korkutsaydın anlasalardı....![]()
Furkanım dövmek yok..Dövmek yok...:dövmekle az bile etmişin abi
çok yazık ya bu çocuklara bi araba çarpsa...ale:
abi senden korkuyorum.![]()
çok yazık bunlara çok valla. ellerine sağlık murat abi.