- Katılım
- 19 May 2007
- Mesajlar
- 1,302
- Konu Yazar
- #1
çumok bu hafta sonu antep ve hatay motokrosa ev sahipliği yaptı 18 kişilik ekibimiz konukları beklerken
ve beklenen an konuklarla beraber toplam 28 kişi.

konukları alıp doğruca murdistandaki köyümüze gittik

makinaları indirdik

artık araziye dalma zamanı

hoplaya zıplaya yukarılara doğru çıkıyoruz

yaylaya çıktığımızda karla karışık yağmur atıştırıyordu

bu tepeye ilk çıkan yine ben oldum tabiki


ve benden sonra deneyenler


manzara süper


dikkat ederseniz 1de çocuk var henüz 8yaşında olmasına rağmen tam 1 kros meraklısı motoruda var ama buraya babasının arkasında geldi

sıradakiii


ormandan pozantıya doğru ilerliyoruz



ilerledikçe kar artıyor diz boyu karda ilerliyoruz artık



su geçişleride ayrı 1zevk



neyseki kar taze ilerleyebiliyoruz eski kar olsa orda kalırız



artık hava kararmaya başladı




akşam oldu botlarımız suyla doldu 1an önce çare bulmamız gerek yoksa adanaya kadar donarız dedik ve pozantıya indik çorap ve poşet aldık çorapların üzerine poşetleri geçirdik ve botlarımızı öyle giydik ayaklarımız donmaktan kurtuldu


bu haftada bu kadar elinde farklı resim olanlar eklesin lütfen.
ve beklenen an konuklarla beraber toplam 28 kişi.

konukları alıp doğruca murdistandaki köyümüze gittik

makinaları indirdik

artık araziye dalma zamanı

hoplaya zıplaya yukarılara doğru çıkıyoruz

yaylaya çıktığımızda karla karışık yağmur atıştırıyordu

bu tepeye ilk çıkan yine ben oldum tabiki


ve benden sonra deneyenler


manzara süper


dikkat ederseniz 1de çocuk var henüz 8yaşında olmasına rağmen tam 1 kros meraklısı motoruda var ama buraya babasının arkasında geldi

sıradakiii


ormandan pozantıya doğru ilerliyoruz



ilerledikçe kar artıyor diz boyu karda ilerliyoruz artık



su geçişleride ayrı 1zevk



neyseki kar taze ilerleyebiliyoruz eski kar olsa orda kalırız



artık hava kararmaya başladı




akşam oldu botlarımız suyla doldu 1an önce çare bulmamız gerek yoksa adanaya kadar donarız dedik ve pozantıya indik çorap ve poşet aldık çorapların üzerine poşetleri geçirdik ve botlarımızı öyle giydik ayaklarımız donmaktan kurtuldu


bu haftada bu kadar elinde farklı resim olanlar eklesin lütfen.




