adana,gaziantep,hatay motokros kardeşliği.

Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
çumok bu hafta sonu antep ve hatay motokrosa ev sahipliği yaptı 18 kişilik ekibimiz konukları beklerken

ve beklenen an konuklarla beraber toplam 28 kişi.

konukları alıp doğruca murdistandaki köyümüze gittik

makinaları indirdik

artık araziye dalma zamanı

hoplaya zıplaya yukarılara doğru çıkıyoruz

yaylaya çıktığımızda karla karışık yağmur atıştırıyordu

bu tepeye ilk çıkan yine ben oldum tabiki



ve benden sonra deneyenler



manzara süper



dikkat ederseniz 1de çocuk var henüz 8yaşında olmasına rağmen tam 1 kros meraklısı motoruda var ama buraya babasının arkasında geldi





sıradakiii



ormandan pozantıya doğru ilerliyoruz





ilerledikçe kar artıyor diz boyu karda ilerliyoruz artık





su geçişleride ayrı 1zevk





neyseki kar taze ilerleyebiliyoruz eski kar olsa orda kalırız





artık hava kararmaya başladı







akşam oldu botlarımız suyla doldu 1an önce çare bulmamız gerek yoksa adanaya kadar donarız dedik ve pozantıya indik çorap ve poşet aldık çorapların üzerine poşetleri geçirdik ve botlarımızı öyle giydik ayaklarımız donmaktan kurtuldu



bu haftada bu kadar elinde farklı resim olanlar eklesin lütfen.
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
153
Süper bir gezi olmuş. :cat: Yaz saati uygulamasının kurbanı olduğum için gelemedim. :pr::pr:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Gezi de super, fotograflar da super.

Kroscu01 sizin gonderdiginiz gezi yazilari hep guzel oluyor, tebrikler! :)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
süper olmuş gerçekten paylaştığınız için teşekkürler
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal be abi! bizim burdada var cross cular ama botum yok diye almıyolar aralarına! sizin gurbun bazılarında yok mesela :)
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
çok güzel paylaşım için teşekkürler

ilgi için teşekkürler bekleriz

helal be abi! bizim burdada var cross cular ama botum yok diye almıyolar aralarına! sizin gurbun bazılarında yok mesela :)

dostum bizim için gönüller 1 olsun yeter bot terlik farketmez 1gün aramıza biri geldi üstünde gömlek bacağında şort ayağında terlik lan bu ney! ya abi ben dolaşıyordum sizi görünce dayanamadım geldim e gel hadi ne yapalım gönüller 1 olsun dağa çıktık yağmur başladı üstüne 1 şeyler ayarladık ama şortuna ve terliğine 1 şey yapamadık yağmurda çamurda o şekilde devam etti.
 
Son düzenleme:
Osmaniye İl Temsilcisi
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
356
Kadir abi yaktın yine canımı kadir abi. Bu gezilere katılamayıp, sonra fotoğraflarına bakmak ne kadar işkence veriyor insana bir bilsen. Abi elinize emeğinize sağlık, tek kelimeyle harika olmuş. Benimde işim tahmin ettiğimden çok daha geç bitti, öğleden sonra çıkabildik ancak, bir kaç arkadaşla birlikte biryerlere gittik ama hem daha önce gittiğimiz yerlerdi hemde zaman daralmıştı gün bitiverdi. Neyse hayırlısı olsun abi, bir sonraki organizasyona inşallah. Selam ve saygılarımla. Bu arada yardımların için tekrar teşekkür ediyorum abi, Allah razı olsun.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
abi gercekten cok güzel olmuş gelmeyi cok isterdim ama malum makinem kros degil siz baya eglenmişsiniz anlaşilan

ayrıca davetin için teşekür ederim abi...:rendeer::rendeer:

Gaziantep den selamlar.........
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
97
slm

kadir usta fotoğraflar çok güzel,biz gece saat 10 da eve vardık,heralde sizin 12 yi bulmuştur
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
kadirim kroscum harbi atraksiyon yapmışınız muhteşem bir adrenalin yaşamışınız tekerinize yüreğinize sağlık,ben korkarım şahsen oralara tırmanmaya o da normal benim hayvan 200 kg yattığı zaman vinç lazım neyse teşekkürler resimler ve sizler crosun müdavimlerisiniz
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
abi tebrikler çok güzel bi gezi olmuş keşke bendede cross olsaydı bende katılsaydım aranıza :pr:
 
Katılım
19 May 2007
Mesajlar
1,302
Kadir abi süper bi gezi olmuş emeğinize sağlık :rendeer:
sağol gardaş sanada alalım artık1kros.

Kadir abi yaktın yine canımı kadir abi. Bu gezilere katılamayıp, sonra fotoğraflarına bakmak ne kadar işkence veriyor insana bir bilsen. Abi elinize emeğinize sağlık, tek kelimeyle harika olmuş. Benimde işim tahmin ettiğimden çok daha geç bitti, öğleden sonra çıkabildik ancak, bir kaç arkadaşla birlikte biryerlere gittik ama hem daha önce gittiğimiz yerlerdi hemde zaman daralmıştı gün bitiverdi. Neyse hayırlısı olsun abi, bir sonraki organizasyona inşallah. Selam ve saygılarımla. Bu arada yardımların için tekrar teşekkür ediyorum abi, Allah razı olsun.

sende beni yaktın herkes seni sordu .

abi gercekten cok güzel olmuş gelmeyi cok isterdim ama malum makinem kros degil siz baya eglenmişsiniz anlaşilan

ayrıca davetin için teşekür ederim abi...:rendeer::rendeer:

Gaziantep den selamlar.........

ya komşu hani 125 lik kava almıştınız naptınız onu.

kadir usta fotoğraflar çok güzel,biz gece saat 10 da eve vardık,heralde sizin 12 yi bulmuştur

evet ben 12de eve geldim.

kadirim kroscum harbi atraksiyon yapmışınız muhteşem bir adrenalin yaşamışınız tekerinize yüreğinize sağlık,ben korkarım şahsen oralara tırmanmaya o da normal benim hayvan 200 kg yattığı zaman vinç lazım neyse teşekkürler resimler ve sizler crosun müdavimlerisiniz

o makina bizdeyken yatırdık vinç olmadan rahatça kaldırdık.

abi tebrikler çok güzel bi gezi olmuş keşke bendede cross olsaydı bende katılsaydım aranıza :pr:

komşum sende motoru değiştirip gelirsin inşallah.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
10
kadir abi bendeki resimleri atayım dedim hadi bakalım resimlere :D









 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
xt660 için bir kez daha hayal kurdum şimdi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst