Mondial'in Elektrikli Motosikletleri çıktı.

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Mondial ES 3 TDR057Z

1206981169.jpg


Motor : 48V 250 W
Ağırlık : ≤ 58,5
Boyutlar U-G-Y mm : 1720 x 620 x 1070 mm
Çekiş Gücü : 9,6 Nm
Tırmanma Açısı : ≥ 6°
Batarya : 12V x 14Ah x4
Maksimum Yükleme Kapasitesi : ≤ 75Kg
Maksimum Hız : ≤ 25 Km/h
Batarya Kullanım Mesafesi : ≥ 40 Km
Şarj Süresi : ≥ 8 h
Teker Ölçüleri : 18 \"
Batarya Girişi : AC 220V
Ön - Arka Fren : Kampana

Fiyat= 1.075 YTL

linki


Mondial ES 2 TDR057Z


1206981059.jpg


Motor : 48V 250W
Ağırlık : ≤ 66 Kg
Boyutlar U-G-Y mm : 1670 x 645 x 980 mm
Çekiş Gücü : 9,6 Nm
Tırmanma Açısı : ≥ 8°
Batarya : 12V x 14Ah x 4
Maksimum Yükleme Kapasitesi : 75 Kg
Maksimum Hız : ≤ 25 Km/h
Batarya Kullanım Mesafesi : ≥ 40 Km
Şarj Süresi : 8 ~10 h
Teker Ölçüleri : 16\"
Batarya Girişi : AC 220V
Ön - Arka Fren : Kampana

Fiyat = 1.100 YTL


linki


Mondial ES 1 TDP057Z


1206980883.jpg



Motor : 48V 250W
Ağırlık : 58,5 Kg
Boyutlar U-G-Y mm : 1720 x 620 x 1070 mm
Çekiş Gücü : 9,6 Nm
Tırmanma Açısı : ≥ 6°
Batarya : 12V x 14Ah x 4
Maksimum Yükleme Kapasitesi : 75 Kg
Maksimum Hız : ≤ 25 Km/h
Batarya Kullanım Mesafesi : ≥ 40 Km
Şarj Süresi : ≤ 8h
Teker Ölçüleri : 18\"
Batarya Girişi : AC 220V
Ön - Arka Fren : Kampana

Fiyat = 1.050 YTL

linki
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Yolda giderken elektrik bitti nolacak yahu,
İşe bunla gidermişin ve geç kalırmışın patron sorarmış nerdesin lan sen,
Elektrikler kesikti motoru şarj edemedim...
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
bunların da oku cıkar yakında trfik bi sebep bulur toplar yakın da ahanda yazıyom buraya paylaşım için sagol
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
aslında çok mantıklı biraz geliştirirse uzun menzile sahip olsa ve petrol gibi yerlerde anında şoklatılıp yola devam etse yada elektrik bitnce bi alternatif olsa yola devam etsek (pedal - benzin vs )
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Maksimum Hız : ≤ 25 Km/h yokuşu hiç cıkmaz.

Bununla trafiğe uyum nasıl sağlıcaksın, hızın çoğuda azıda zarar bence.
Bununla giderken arkadan biri kaptırabilir veya sağdan gidersin devamlı ve gitiğin şeridde park etmiş araçlar ilaki olur arasından biri cıkar veya kapı acar veya araç cıkar.

En iyi hız trafiğe uyum sağladıgın hızdır bence :)
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
1,331
Maksimum Hız : ≤ 25 Km/h yokuşu hiç cıkmaz.

Bununla trafiğe uyum nasıl sağlıcaksın, hızın çoğuda azıda zarar bence.
Bununla giderken arkadan biri kaptırabilir veya sağdan gidersin devamlı ve gitiğin şeridde park etmiş araçlar ilaki olur arasından biri cıkar veya kapı acar veya araç cıkar.

En iyi hız trafiğe uyum sağladıgın hızdır bence :)

+1 :) yimirbeşkarakter:queen:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
326
Yolda giderken elektrik bitti nolacak yahu,
İşe bunla gidermişin ve geç kalırmışın patron sorarmış nerdesin lan sen,
Elektrikler kesikti motoru şarj edemedim...

sana katılıyorum işimle evim arası 21 km...ahada kaldık yolda...işyerinde sürekli bi kablo çekilmesini isterim artık :D:D:D
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
bunların da oku cıkar yakında trfik bi sebep bulur toplar yakın da ahanda yazıyom buraya paylaşım için sagol

Valla toplasalar iyi olacak...Ehliyet yok ruhsat yok kask yok...:farao: Trafikte motorları tehlike olarak görenler gözlerini açıp iyi baksınlar...Bunlar daha tehlikeli...Aniden insan önüne çıkıyorlar ne ışık dinliyorlar ne kural...Derdi yok diye millet yöneldi ama Alışmamış Dötte Don Durmaz derler ya milletimiz bununda suyunu çıkardı...Ya bunlardan birisi ölecek birgün yada birisini öldürecekler...:pr::pr::pr:Sinirlerim tepeme çıktı ya...Birgün biri denk gelecek aniden önüme fırlayacak çıkıp ağzını burnunu........:farao::farao:
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
638
benzinlisinden ne hayır gördkki elektiriklisinden görelim :cat: tabi baktılar yaptıkları benzinliler bi.... yaramadı can yakmaktan başka bide elektirikli deneyelim dediler :queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Eskisehire gittigimde bu makinalardan cok goruyorum. Sanirim Mondial bu modellerden iyi rakamlarla satis yapabilecek.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi brakın şu elektrikli bisikletleri gıcık oluyorum onlara zırt diye önüme çıkıyolar sol şeritten tintin gidiyolar yakında birini ibret olsun diye altıma alacam..
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
sanırım bunlarda pedal oldugu ıcın a2 ıstemıyorlar ama yanlıs bılgı olabılır ayrıntılı bılgısı olan varsa acıklayabılır
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst