Mondial'in Elektrikli Motosikletleri çıktı.

Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben bunu süremem........çok hızlı gidiyor.....mazallah...:p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
mondial.... elektrikli motosiklet ????

mazallah elektrik çarpar...
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Bir tane gördüm yolda park etmişdi ama çok ufak.Kalıplı birisi binemez.Binse bile çekmez sanırım ama yakıt derdi yok enazından.:wiinkk:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Elektrik ile calisan motor ve bisiklet veya benzeri araclarda , ehliyet ,plaka , ruhsat , banrol , vergi , OTV yoktur. Icten yanmali ulasim araclari bu zorunluluk kapsamindadir. Bu araclari kullanirlen kask zorunluluguda kanunen bulunmamaktadir. Bisikletin getirdigi tum yukumlulukler bu arac icinde aynidir. Bu sebebten otoban ve sehirler arasi yollara cikamazsiniz. (istanbulda bogaz koprusunu kullanamazsiniz) Akunun bittigi yerde pedallar devreye girmekte zaten genelikle yuksek acili yokuslarda pedaldan baska alternativiniz de yok. Shang-hai gittigimde bunlardan dolu vardi. Ozelikle yaslilar ve genc bayanlar gunluk isleri icin kullaniyorlar.Araclar cok hafif . Bence bu turkiyede tutar cunku tam millete gore , ne ehliyet var ne kask ne vergi ne masraf ne plaka.Kirmizi isikta gecip EDS sizi cekse bile yapacagi cok bir sey yok:)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Elektrik ile calisan motor ve bisiklet veya benzeri araclarda , ehliyet ,plaka , ruhsat , banrol , vergi , OTV yoktur. Icten yanmali ulasim araclari bu zorunluluk kapsamindadir. Bu araclari kullanirlen kask zorunluluguda kanunen bulunmamaktadir. Bisikletin getirdigi tum yukumlulukler bu arac icinde aynidir. Bu sebebten otoban ve sehirler arasi yollara cikamazsiniz. (istanbulda bogaz koprusunu kullanamazsiniz) Akunun bittigi yerde pedallar devreye girmekte zaten genelikle yuksek acili yokuslarda pedaldan baska alternativiniz de yok. Shang-hai gittigimde bunlardan dolu vardi. Ozelikle yaslilar ve genc bayanlar gunluk isleri icin kullaniyorlar.Araclar cok hafif . Bence bu turkiyede tutar cunku tam millete gore , ne ehliyet var ne kask ne vergi ne masraf ne plaka.Kirmizi isikta gecip EDS sizi cekse bile yapacagi cok bir sey yok:)

yani mondial bu yazda satış rekorlarına imza atar diyorusun.. yerinde bir tespit olmus... :cat:

ama eskici arkadaşımızın dediği gibi.. maazallah mondialmi elektrik çarpar :p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Aslında biselect modelleri var....ilk çıkanlar...1650 ytlye olanlar 55km/h yapıyor..:)
 
Katılım
26 Mar 2008
Mesajlar
250
ben hızlı bişey istiyorum kii benim motorda bunu geçtiğine göre bakmama bilene gerenk yok :p zaan maşallahı var benim uÇan HuRDaMın 50mt yide geçio :cherry:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
55
Elektirk kaçağı olur yolda falan çarpılır adam ya öldürmez ama zıplatır
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
Arkadaşlar birde şu açıdan bakın ;

Bunlar bir başlangıç oldu şimdi diğer dev motosiklet üreticileri bu konuya el atınca piyasa nasıl olur dersiniz?

Ben tebrik ediyorum bu bir başlangıç. Bir kaç sene sonra umarım daha yakın olur

hızı : 120km/h
taşıma yükü : 200kg
Mesafesi : 300km
Şarz süresi : 2 saat

Gibi Honda, Suzuki, piaggio vs modellerin çıktığını düşünsenize bu gerçekten mucize. Umarım en kısa zamanda yaygınlaşmaya başlar
 
Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
87
pedallar çok kötü görünüyor birde bu şarj işi 8 saat değilde şoklanma şeklide olsa 2-3dk'da ne güzel olurdu :)
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
ßenim ßir aRkadaŞımda War fazLa eLektirik HarCamıyor Her Gün kuLLandığını War SayaLım Her Gün Şarj eT 5 ytL FArk ödüyorSun FatuRa oLarak.
ßir iKinciSi -yoLda kaLdım: o Zaman Dikkat eDicekSin..
-ßaşka Çarem YohKtu: Rica eT ßakkaLa GerekirSe Wer 1-2 Lira Dewam eT yoLuna :)
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
valla bence sehır ıcınde ıyıdır en azından 40 km yeter kısa mesafelere ın bın derdı yok
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Sevgili arkadaşlar,
bu tip scoterlar Çin' de çok yaygın. Hele sabahları tersane yakınlarında bütün işçisi mühendisi bunlara piniyo.
Yalnız anladığım kadarı ile daha ileri modelleri, daha hızlılar, 2 kişi biniyorlar vs.
Analadığım üzere, çinlis,i bile bize modası geçmiş olanı kakalıyor:mrgreen: Hiç bir zaman mesafe düşündüklerini görmedim. Binip, sess,zce uzaklaşıyorlar:cat:
İyi birşey, yaygınlaşırsa daha güzel modeleri gelecektir umarım:cat:
Üretimi ve icadı tamamen bana ait olan bisiklet+elektrik motoru tipinin detaylarını vereyim.

Erim mesafesi: İlk başta 29 km, iyi bir şarj aleti yaptığımızda (Ki sorunun buradan olduğunu anlamamız bayaa bir zaman almıştı) 60 km.
Son hızı: tek kişi ile düz yolda 27 km/h
Tırmanış: süpper: normalde pisiklet ile neredeyse çıkamayacağımız bir yokuş, oturur pozisyonda ve kasmadan: Yürüme hızından fazla...(Zincir attırıyordu)
Not: motor, seyyar hurdacıdan alınmıştır, özellikle seçilmemiştir, ağırlığı 5 kg civarında, gücü 500Watt dolayındadır. 1200 RPM ve ön tekerleğe kendi yaptığım yaklaşık 40 cm çapnda aliminyum dişli ve mopet zincir tahriki ile bağlıdır:cat:
Enerji Kaynağı: Yuasa marka motosiklet aküleri, 3 adet, 36 Volt (sanırım 4 amperdi herbiri)
Kendisi hala, bunun bir devrim olduğuna inanan Sinan arkadaşımın evinde (evet bildiğiniz ev! Salonunun ortasında...durmaktadır:mrgreen::mrgreen:Daha önce söz verdiğim gibi resimlerini eklemeliyim aslında:pale:Sinan Bey yazlıkta bakkala giderken kullanmaktadır..

Sonuç: Asla küçümsemeyin. Ben çok eylenmiştim bu amatörce geliştirdiğimiz deneyde
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Sevgili arkadaşlar,
bu tip scoterlar Çin' de çok yaygın. Hele sabahları tersane yakınlarında bütün işçisi mühendisi bunlara piniyo.
Yalnız anladığım kadarı ile daha ileri modelleri, daha hızlılar, 2 kişi biniyorlar vs.
Analadığım üzere, çinlis,i bile bize modası geçmiş olanı kakalıyor:mrgreen: Hiç bir zaman mesafe düşündüklerini görmedim. Binip, sess,zce uzaklaşıyorlar:cat:
İyi birşey, yaygınlaşırsa daha güzel modeleri gelecektir umarım:cat:
Üretimi ve icadı tamamen bana ait olan bisiklet+elektrik motoru tipinin detaylarını vereyim.

Erim mesafesi: İlk başta 29 km, iyi bir şarj aleti yaptığımızda (Ki sorunun buradan olduğunu anlamamız bayaa bir zaman almıştı) 60 km.
Son hızı: tek kişi ile düz yolda 27 km/h
Tırmanış: süpper: normalde pisiklet ile neredeyse çıkamayacağımız bir yokuş, oturur pozisyonda ve kasmadan: Yürüme hızından fazla...(Zincir attırıyordu)
Not: motor, seyyar hurdacıdan alınmıştır, özellikle seçilmemiştir, ağırlığı 5 kg civarında, gücü 500Watt dolayındadır. 1200 RPM ve ön tekerleğe kendi yaptığım yaklaşık 40 cm çapnda aliminyum dişli ve mopet zincir tahriki ile bağlıdır:cat:
Enerji Kaynağı: Yuasa marka motosiklet aküleri, 3 adet, 36 Volt (sanırım 4 amperdi herbiri)
Kendisi hala, bunun bir devrim olduğuna inanan Sinan arkadaşımın evinde (evet bildiğiniz ev! Salonunun ortasında...durmaktadır:mrgreen::mrgreen:Daha önce söz verdiğim gibi resimlerini eklemeliyim aslında:pale:Sinan Bey yazlıkta bakkala giderken kullanmaktadır..

Sonuç: Asla küçümsemeyin. Ben çok eylenmiştim bu amatörce geliştirdiğimiz deneyde
Abi böyle olmaz foto isteruk.Fotografları gönder inanırız :p:cherry:
 
Katılım
17 Tem 2006
Mesajlar
49
arkadaşlar elektrikli bisikletlerde plaka ruhsat olmaması için güç max. 250 watt olmalı, mutlaka pedal destekli olmalı ve üzerinde bisikletin hızı 25km/h e geldiğinde gücü kesen bir tertibat bulunmalı... o yüzden max. hız 25 km/h yazmışlar....
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
zaten çinlilere göre yapılmış baksana 75 kg dan fazla taşımıyo adam 40 kilo karısıda 35 kilo iki çinliyi alır götürür:cherry:.beni bile taşımaz bu 15 kilo vermem lazım hiç işim olmaz:farao:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yav bu herifler neyapacagını bilemiyor al sana yeni arıza şampiyonları:farao:
 
Katılım
14 Ara 2004
Mesajlar
141
Tırmanma Açısı : ≥ 6°

bunlar şehiriçi bile olsa bizim yollarda zor gider. motorla sahibi nöbetleşe birbirini taşır :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst