Eski Ve Temiz Çinliler

Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
262
Bilindik üzere çoğumuzun motoru çin malı.. Bu motorlar hakkında çok fazla eleştiriler var Merak ettim Eski model ama çok temiz binilmiş ve aynı gnkü gibi temiz motoru olanlar varmı ellerinde varsa resimlerini yollarlarsa herkes görür bakarsan bağ bakmazsan dağ :) Tercihen 1 yaşını geçmiş motorlar bakalım en temiz motor kimin :cherry:
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
14
Bilindik üzere çoðumuzun motoru çin malý.. Bu motorlar hakkýnda çok fazla eleþtiriler var Merak ettim Eski model ama çok temiz binilmiþ ve ayný gnkü gibi temiz motoru olanlar varmý ellerinde varsa resimlerini yollarlarsa herkes görür bakarsan bað bakmazsan dað :) Tercihen 1 yaþýný geçmiþ motorlar bakalým en temiz motor kimin :cherry:

bende zealsun chopper i war ilk gelen serilerden 2004 sonu 2005 model hala ilk gunku gibi 10.000 leri gecti motor hala saglam
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
valla bizim kapının önünde birtane 2005 model mondial 151 rs var adam ayağını basmıyor galiba heryeri parlıyor hiç parça değişmemiş 6000de çeker koyarım konu tutulursa
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Temmuz 2006 da aldım...Geçen kıs hiç yatmadı.

64770783uz0.jpg

96173797pf9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
111am4.png


2 yıllık kinroad hala taş gibi metehana kapak olsun :queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
2007 Haziran Çıkışlı ASYA 125T...Kar kış farketmez cumartesi silinir...we sadece 1.900km...
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
1,266
motoruna bakan daha cok hayatta kalır adam bakmıo motoruna blataları eskımıs sonra fren patladı carpdı oldu helal olsun sıze fıstık gıbı bakmıssınız
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benm ki de war :) sarı civcik :) ama resmi atamıyorum şimdi :)

@ huceyn

O lastik kaçlık aga :) kaç paraya aldın :)
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ben her gün ayaklarımı yıkarım, çünkü sadece o taşıyor beni.... anlatabildim mi?
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
bizimde var adı sanı duyulmamış baotian diye pek temiz sayılmaz ama motor sağlam çıktı 20.000 az kaldı foto çekip yollarım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst