- Katılım
- 12 Ocak 2007
- Mesajlar
- 907
gelmeyi çok isterdim ama malesef çalısıyorum. patron salarsa gelirim abicim bi şekilde gelemesemde hande arkadaşımıza çok geçmiş olsun dileklerimi iletirseniz sevinirim:rendeer:




























bugün toplaştık 8 kişi vınvın(handeye) gitmek için gerçi 20 kişi yazdırmış ama biz 8 kişi buluştuk,ama olsun gelemeyenlerin mutlaka önemli sebepleri vardır,biz onların selamını vınvın ve kırmızı kardeşlerimize ilettik.önemli vakitlerini buziyarete ayıran: ihsan hakan abime,jamayka34 ve sudenasa,gkn ve pınara,marv a fdrerf e çok çok teşekkürler.hande ve özgeyede bizleri sıcak ve hoşgörüyle karşıladıkları için candan teşekkürler onları böyle mutlu görmek bizleri çak sevindirdi.buarada kırmızı(özgede )ameliyat olmuş herikisinede çok geçmiş olsun.resimlere gelince motorlardan başlayalım.
tekrar bakabi adamın nicki efedrin sen ne yazmıssın![]()
tekrar bak
bugün toplaştık 8 kişi vınvın(handeye) gitmek için gerçi 20 kişi yazdırmış ama biz 8 kişi buluştuk,ama olsun gelemeyenlerin mutlaka önemli sebepleri vardır,biz onların selamını vınvın ve kırmızı kardeşlerimize ilettik.önemli vakitlerini buziyarete ayıran: ihsan hakan abime,jamayka34 ve sudenasa,gkn ve pınara,marv a efedrin e çok çok teşekkürler
:mrgreen::mrgreen:abi adamın nicki efedrin sen ne yazmıssın![]()
Abi Hakan abiyi naaptın sen öyle :mrgreen:tekrar bak
bugün toplaştık 8 kişi vınvın(handeye) gitmek için gerçi 20 kişi yazdırmış ama biz 8 kişi buluştuk,ama olsun gelemeyenlerin mutlaka önemli sebepleri vardır,biz onların selamını vınvın ve kırmızı kardeşlerimize ilettik.önemli vakitlerini buziyarete ayıran: ihsan hakan abime,jamayka34 ve sudenasa,gkn ve pınara,marv a efedrin e çok çok teşekkürler
tamam işte pınar siz düzeltmiş oldunuz teşekkürler:cat::mrgreen::mrgreen:
Abi Hakan abiyi naaptın sen öyle :mrgreen:
jamayka deil jameika olucaktı:cherry:
sudenasa ne?? nasanın bi uzantısı mı bu
sudenaz olsun o da bari![]()
hande ve özge arkadaşlarımıza tekrar geçmiş olsun.herşey için tekrar teşekkürler!:rendeer:
yalnız ziyaret tarihi 30 nisan yazıyomuş msn i açtıımdan beri herkes neden 30 martta gittiniz diyo:mrgreen:
30 nisanda tekrar handelerdeyiz, zati kekle poğaçanın tadı damağımda kaldı::winkwink
bugun ziyarete gelen , gelmek isteyipte gelemeyen herkese cok tesekkurler..
Ablam için cok guzel bi moral gunu oldu :rendeer:
tabi benim içinde:queen:
bizim kızın daha iyileşmesine var ne zaman isterseniz gene beklerizz![]()