VINVIN(Hande)Kardeşimize Geçmiş Olsun Ziyaretine Davet!

Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
gelmeyi çok isterdim ama malesef çalısıyorum. patron salarsa gelirim abicim bi şekilde gelemesemde hande arkadaşımıza çok geçmiş olsun dileklerimi iletirseniz sevinirim:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
bugün toplaştık 8 kişi vınvın(handeye) gitmek için gerçi 20 kişi yazdırmış ama biz 8 kişi buluştuk,ama olsun gelemeyenlerin mutlaka önemli sebepleri vardır,biz onların selamını vınvın ve kırmızı kardeşlerimize ilettik.önemli vakitlerini buziyarete ayıran: ihsan hakan abime,jamayka34 ve sudenasa,gkn ve pınara,marv a efedrin e çok çok teşekkürler.hande ve özgeyede bizleri sıcak ve hoşgörüyle karşıladıkları için candan teşekkürler onları böyle mutlu görmek bizleri çak sevindirdi.buarada kırmızı(özgede )ameliyat olmuş herikisinede çok geçmiş olsun.resimlere gelince motorlardan başlayalım.














































 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
bugün toplaştık 8 kişi vınvın(handeye) gitmek için gerçi 20 kişi yazdırmış ama biz 8 kişi buluştuk,ama olsun gelemeyenlerin mutlaka önemli sebepleri vardır,biz onların selamını vınvın ve kırmızı kardeşlerimize ilettik.önemli vakitlerini buziyarete ayıran: ihsan hakan abime,jamayka34 ve sudenasa,gkn ve pınara,marv a fdrerf e çok çok teşekkürler.hande ve özgeyede bizleri sıcak ve hoşgörüyle karşıladıkları için candan teşekkürler onları böyle mutlu görmek bizleri çak sevindirdi.buarada kırmızı(özgede )ameliyat olmuş herikisinede çok geçmiş olsun.resimlere gelince motorlardan başlayalım.

abi adamın nicki efedrin sen ne yazmıssın:p
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
abi adamın nicki efedrin sen ne yazmıssın:p
tekrar bak
bugün toplaştık 8 kişi vınvın(handeye) gitmek için gerçi 20 kişi yazdırmış ama biz 8 kişi buluştuk,ama olsun gelemeyenlerin mutlaka önemli sebepleri vardır,biz onların selamını vınvın ve kırmızı kardeşlerimize ilettik.önemli vakitlerini buziyarete ayıran: ihsan hakan abime,jamayka34 ve sudenasa,gkn ve pınara,marv a efedrin e çok çok teşekkürler
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
tekrar bak
bugün toplaştık 8 kişi vınvın(handeye) gitmek için gerçi 20 kişi yazdırmış ama biz 8 kişi buluştuk,ama olsun gelemeyenlerin mutlaka önemli sebepleri vardır,biz onların selamını vınvın ve kırmızı kardeşlerimize ilettik.önemli vakitlerini buziyarete ayıran: ihsan hakan abime,jamayka34 ve sudenasa,gkn ve pınara,marv a efedrin e çok çok teşekkürler

olesine soledm abi ben:rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
abi adamın nicki efedrin sen ne yazmıssın:p
:mrgreen::mrgreen:
tekrar bak
bugün toplaştık 8 kişi vınvın(handeye) gitmek için gerçi 20 kişi yazdırmış ama biz 8 kişi buluştuk,ama olsun gelemeyenlerin mutlaka önemli sebepleri vardır,biz onların selamını vınvın ve kırmızı kardeşlerimize ilettik.önemli vakitlerini buziyarete ayıran: ihsan hakan abime,jamayka34 ve sudenasa,gkn ve pınara,marv a efedrin e çok çok teşekkürler
Abi Hakan abiyi naaptın sen öyle :mrgreen:
jamayka deil jameika olucaktı:cherry:
sudenasa ne?? nasanın bi uzantısı mı bu :p
sudenaz olsun o da bari :)
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
1,141
hande ve özge arkadaşlarımıza tekrar geçmiş olsun.herşey için tekrar teşekkürler!:rendeer:
 
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
524
Hande kardeşimize derken Özge kardeşimizde bize sürpriz yaptı,her ikisinede tekrar geçmiş olsun en kısa zamanda aramızda görmek ümidiyle sevgiler:rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
bende gelmek istemiştim ama kısmet olmadı tekrar geçmiş olsun

umarım en kısa zamanda sağlığınız'a kavuşursunuz
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
hande ve özge arkadaşlarımıza tekrar geçmiş olsun.herşey için tekrar teşekkürler!:rendeer:

:p

ikisindede geçmiş olsun, hande bir ay içinde iyileşip katılıcakmış zati aramıza, özge ise çoktan iileşmiş bile, sapasağlam:cat:
katılanlar sadece bizler olduğumuza göre bizde organizasyonu yapanlara teşekkür edelim:rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Gittik gördük selamlar götürdük selamlar getirdik.. Ama Handeye doyamadık.. O sebeple hemen iyileşip, ivedi gezilere katılması emrola!!!
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
MT Net Kraliçesi...Tek Hanımefendisi Vınvın...(diğer bayanlar duymasın çaktırma..ara gaz ambiansı..:p)fotolarda seni görünce çok mutlu oldum...

herşeyde bir hayır vardır...sabret...



beni soracak olursan haylaz afacan mete handro kardeşin...sen iyi ol yeter bize yeter...

kırmızıyada selamlar...

bugün misafrim geldi Gültepeye...ona uğradım...he daha önemli değildi ama uzaklardan geldi eleman...af dilerim...
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
iyi güzel hoşta gitmişsiniz ziyaret etmişsiniz

ama arkadaşlar benmi yanlış görüyorum yoksa ziyaret tarihi 30 nisan diyoo sizin ziyarete gitme tarihiniz 30 mart bu nasıl iş hani ya bende yanlışlık var yada sizler erkenden bir gidip görelim falan mı dediniz

ben anlamadım bu işi

açılan tarih ve gidilen tarih de bir sorun var
yada bende kocaman bir sorun var kaç kere baktım çünkü :)

genede çokkk geçmiş olsunnnnn

şimdi bir arka sayfaya baktım orda 30 mart yazıyoo ama ana sayfada başlıkta 30 nisan :):):)
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
yalnız ziyaret tarihi 30 nisan yazıyomuş msn i açtıımdan beri herkes neden 30 martta gittiniz diyo:mrgreen:
30 nisanda tekrar handelerdeyiz, zati kekle poğaçanın tadı damağımda kaldı::winkwink
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yalnız ziyaret tarihi 30 nisan yazıyomuş msn i açtıımdan beri herkes neden 30 martta gittiniz diyo:mrgreen:
30 nisanda tekrar handelerdeyiz, zati kekle poğaçanın tadı damağımda kaldı::winkwink

sende Ümmet abi gibi paso yiyon içiyon iştahınız yerinde ama bi gram et yok valla helal olsun...:p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
174
bugun ziyarete gelen , gelmek isteyipte gelemeyen herkese cok tesekkurler..
Ablam için cok guzel bi moral gunu oldu :rendeer:
tabi benim içinde:queen:
bizim kızın daha iyileşmesine var ne zaman isterseniz gene beklerizz :):):)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bugun ziyarete gelen , gelmek isteyipte gelemeyen herkese cok tesekkurler..
Ablam için cok guzel bi moral gunu oldu :rendeer:
tabi benim içinde:queen:
bizim kızın daha iyileşmesine var ne zaman isterseniz gene beklerizz :):):)

30 nisanda sizdeyiz, topic açılmış nede olsa:mrgreen:
poğçayla, kek varsa ben gene varım:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst