antientelin yeni hyosung'u hayırlı olsun

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
bugün uzun uğraşlardan sonra antientel nickli (hasan) arkadaşımıza yine site üyelerimizden güngör tezcan dostumuzun hyosung gt 250 cometini almış bulunmaktayız.

tesadüftür ki güngör dostumuzla ağvaya beraber geziye gitmiştik 200 km boyunca önümüzde giden motoru alacağımız hiç aklımıza gelmemişti

hasan kardeşim güle güle kullan allah kaza bela vermesin:rendeer:

ayak üstü cep telefonuyla resimlerini çektim




motoru aldıya hemen o gazla gidip bir mont ve eldivende almış kendine:wiinkk:




motor henüz 2450 km de 2006 model:cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Hayirli ugurlu olsun. Comet guzeldir, ama bildigim kadariyla motoru pek uzun omurlu degil. Dikkatli kullanim gerektirir.

En guzel gunlerde keyifli surusler yapmanizi dilerim.
 
Katılım
22 Kas 2005
Mesajlar
1,027
güle güle kullanın arkadaşım allah kaza bela vermesin,tekerin düz bassın yollara
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hayırlı olsun allah kaza bela vermesın agız tadıyla kullanmak nasıp olsun ınsallah....
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız sürüşler dilerim :rendeer:
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Vayy Hasan'ım vay yakışır dostum güle güle kullan anahtarını da fazlaadan yedekle
benden sölemesi geçmişini unutma valla karışmam anladın sen onuuu
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun ... güle güle kullansın kazasız belasız günlerde
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Vayy Hasan'ım vay yakışır dostum güle güle kullan anahtarını da fazlaadan yedekle
benden sölemesi geçmişini unutma valla karışmam anladın sen onuuu

yedeği varda ikiside aynı anahtarlıkta :mrgreen:

ben bir kaç tur attım. 125 lik ybr'ye göre ok gibi fırlıyor

ybr'mden soğurum diye fazla pinmedim:queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kazasız belasız sürüşler :cat:
 
Katılım
27 Mar 2007
Mesajlar
219
Motosikleti
Hyosung GT 250 Comet, Aprilia Scarabeo 200ie
Hayırlı olsun arkadaşım kmsi az ve modeli yüksek olan çok güzel bir motor almışsın kendine, darısı başıma..
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
bugün uzun uğraşlardan sonra antientel nickli (hasan) arkadaşımıza yine site üyelerimizden güngör tezcan dostumuzun hyosung gt 250 cometini almış bulunmaktayız.

tesadüftür ki güngör dostumuzla ağvaya beraber geziye gitmiştik 200 km boyunca önümüzde giden motoru alacağımız hiç aklımıza gelmemişti

hasan kardeşim güle güle kullan allah kaza bela vermesin:rendeer:

ayak üstü cep telefonuyla resimlerini çektim




motoru aldıya hemen o gazla gidip bir mont ve eldivende almış kendine:wiinkk:




motor henüz 2450 km de 2006 model:cat:


motosiklet muhabiri & paparazisi coşkun abi makinanın yokluğunda ceple çekiyorsun süper.:queen::queen::queen:

alanada satanada hayırlı olsun.
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Hayirli ugurlu olsun. Comet guzeldir, ama bildigim kadariyla motoru pek uzun omurlu degil. Dikkatli kullanim gerektirir.

En guzel gunlerde keyifli surusler yapmanizi dilerim.

hnz motor omru bilinmiyor desek daha iyi..tadimi kacirmayin ilk dakkadan yahuu :(
sahsen motora acaip isindim daha birkac saat oldugu halde!

:D:D:D

yarin biraz yol yapacagim,hayirlisi bakalim..kazasiz belasiz insallah!
hayir dilekleriniz icin hepinize cok tesekkurler!:queen:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
15
Sevgili dostlar, çok az kullanabildiğim ve gözüm gibi baktığım motorumu benden daha iyi bakacağını tahmin ettiğim bir arkadaşıma sattığım için çok memnunum. Hasancım, iyi günlerde kazasız belasız kullanırsın umarım. Coşkun, beğendiysen sana da nasip olur inşallah. Selamlar.
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
Vayy Hasan'ım vay yakışır dostum güle güle kullan anahtarını da fazlaadan yedekle
benden sölemesi geçmişini unutma valla karışmam anladın sen onuuu

haklisin valla abi! :D:D

yedegi eve koydum simdiden mazallah noolur nolmaz!

bu ara bi gezi yapalim yhau,yeni makinayla geziye katilmayi sabirsizlikla bekliyorum...ama agva olmassa iyi olur :p:)

chokkk tskkurler gungor abi,hayirli olacak ins..bide ksura bakma yha,bnm kuzen 1 saat kadardir beni bekliyordu o yuzden cok acil gittim..cok kisa zmn da geri dondum babacinin yaninda olacagini umarak ama malesef gitmistin!
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Sevgili dostlar, çok az kullanabildiğim ve gözüm gibi baktığım motorumu benden daha iyi bakacağını tahmin ettiğim bir arkadaşıma sattığım için çok memnunum. Hasancım, iyi günlerde kazasız belasız kullanırsın umarım. Coşkun, beğendiysen sana da nasip olur inşallah. Selamlar.

güngör kardeş kusura bakma nick'ini hatırlayıp da yazamadım

iki turdan fazla atmadım kendi motorumdan soğurum diye

garanti işleri motor ömrü filan bir yana parasını fazlasıyla hak eden bir makina bence :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst