


yok be abi henuz hizli gruba gecemedik de olsa olsa yavas grubun onu

valla iyi kaciyo ama makina,kuzenle birlikte silivriye 120 nin altina dusmeden problemsiz gittim! bi kac kez 140 gordum bide 150 yi gordum cok kisa bi sure!
ama iyi yha yol tutusu,guven veriyo yani!
he bu arada ilk kazamida yaptim

ama 5 kurus masrafsiz bi kaza
silivri giselerde kgs ye malum biraz hizli girince duramadim su yan acilip kapanan direge carptim,ama allhtan yapli yapmislar ne bana ne motora zarar vermedi!



D: