scootera sis farları taktık :)

Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
sinan abi bunlar canlısını gormediklerin den konusuyolar abi sen bakma abi emegine saglık cakarları niye yakalayamadın be abi koysaydında dipleridusseydi ...
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
o orda kırılır
söylemedi deme
keşke daha yükseğe taksaydınız

O Orda kesin kırılır.

Kaldırımlara yanaşmakla falan ilgisi yok

Yolda giderken düşerse şaşma.

Eğer motora bişi takacaksan süspansiyondan sonra takmalısın.

Yoldaki bütün darbeleri sis farların hissedecek ve etkilenecek zaten onlarda çin malı.

Bak bide adaşmışız dinle sözümü kurtar sisleri
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
eray sen takana kadar kış bitti olm şekerli motorcu seni :queen:

woxter çakarşar çakarken telefon dengetiremedi ama denicem yarın tekrar..:p

sinan abi (harbitürk) süspansiyona takmak için bunların kelepçe sistemi yoktu. ayrıca süspansiyona taksaydım amortisör çalışma esnasında düzgün durmuyacağını, grenaja takılcağını düşündüm ondan yanlara taktım :) abi scootr işte idare et :) sen niye sattın cbf'yi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eh benden demesi sonra uğrasma..:farao:

motoru pavyona çevirecen galiba dansöz filanda bağlarsın senn..
:queen::queen:
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ya iyi taktık da. bu sislere giden hattın önüne yüksltici koyuluyomuş. bi arkadaş söedi bugün. o nasıl bişey ? be bağlayablir miyim? akünün ömrünü uzatırmıyız ? sisleri daha parlatırmı?
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
ya iyi taktık da. bu sislere giden hattın önüne yüksltici koyuluyomuş. bi arkadaş söedi bugün. o nasıl bişey ? be bağlayablir miyim? akünün ömrünü uzatırmıyız ? sisleri daha parlatırmı?

bu dediğimle ilgili bilgisi olan varmı ? yükseltici ya da dengeleyici gibi bişey...
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Güzel olmus, ama öndeki sinallerin altına montelesen daha orjinal dururdu.
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
daha geliştircez bakalım. bi araba beni görüp tamamen durana kadar far takcam öne :p
 
Katılım
28 Eyl 2006
Mesajlar
1,485
digiboy selam sana bişi sorcam konuyla ilgisiz ama senin bu rokkonun aynaları nekadara satılıyor bilgin varmı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst