o orda kırılır
söylemedi deme
keşke daha yükseğe taksaydınız
eh benden demesi sonra uğrasma..:farao:
motoru pavyona çevirecen galiba dansöz filanda bağlarsın senn..:queen::queen:
daha dur olm torpidonun oraa lcd koycaz :bounce: koltuga buffer bağlıcaz. bunlar başlangıc![]()
ya iyi taktık da. bu sislere giden hattın önüne yüksltici koyuluyomuş. bi arkadaş söedi bugün. o nasıl bişey ? be bağlayablir miyim? akünün ömrünü uzatırmıyız ? sisleri daha parlatırmı?
bu dediğimle ilgili bilgisi olan varmı ? yükseltici ya da dengeleyici gibi bişey...