- Katılım
- 12 May 2008
- Mesajlar
- 16
güzel olmuş nasıl yaptınız
digiboy selam sana bişi sorcam konuyla ilgisiz ama senin bu rokkonun aynaları nekadara satılıyor bilgin varmı?
cok delı manyak olmus ellerıne saglık
anaaam gökkuşağı gibimHayırlı olsun:rendeer:
güzel olmuş nasıl yaptınız
:mrgreen:şekil olmuş haberin olsun
sağol çok pahalıymış yavv
güzel olmuş gece kullanmayı unutma :cherry:
güzellll olmuşşş kardeşş walla ii fikir yakışmışşta hayırlı sürüşlerrrr..
Emeğine sağlık güzel olmuş güle güle kullan...:cat:
arkadaşım bende yapmak istiyorum lütfen yadım et hemide çok yapmak istiyorum Alla a şükür elim o işlere yatar ama bitek elektiriği neden çeceğime karar vermeiyorum bana özelden bunları biraz anlatırsan çok sevinirm çok güzel olmuş bunu söylemeyi unuttum pardon![]()
valla ilk önce farları takacağın yeri tespit et. sonra da şekil olarak motorun tipini bozmucak şekilli olanları al. farları 55w'dan büyük alma daha düşükleri de vardır oto aksesuarcılarda. yuvarlak yada yassı. sonra ilk önce farları monte et. sonra motorun kafasını çıkar ve kontaktan bi şekilde bir tane artı (+) tespit et. ölçme kontrol cihazı lazım bunun için. sonra bulduğun artı'yı daha önceden taktığımız on-off anahtarın bir ucuna tak. dikkat et anahtar taktığın yeri çatlatmasın ya da yarık oluşturmasın.sonra eksiyi de şaseden al direk sis'in diğer kalan ucuna bağla. sonra kafayı takmadan kontakla çalışıp çalışmadıklarını kontrol et. hepsi bu kadar
:cat::bounce: