scootera sis farları taktık :)

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
digiboy selam sana bişi sorcam konuyla ilgisiz ama senin bu rokkonun aynaları nekadara satılıyor bilgin varmı?

valla katalog fiyatı çifti 40ytl orjinali. :)

cok delı manyak olmus ellerıne saglık

saol yıldırım :mrgreen:

anaaam gökkuşağı gibim :p Hayırlı olsun:rendeer:

bakınca da gözlerin civil civil oluyo hemide :mrgreen:

güzel olmuş nasıl yaptınız

valla serviimde benim bi arkadaşım var beraber taktık. 10-11 anahtar 3-5 tane civata somun biraz da kablo o kadar :) bi de açma kapama anahtarı:)

:mrgreen:şekil olmuş haberin olsun

saol alpi :mrgreen:
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
arkadaşım bende yapmak istiyorum lütfen yadım et hemide çok yapmak istiyorum Alla a şükür elim o işlere yatar ama bitek elektiriği neden çeceğime karar vermeiyorum bana özelden bunları biraz anlatırsan çok sevinirm çok güzel olmuş bunu söylemeyi unuttum pardon:)
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
sağol çok pahalıymış yavv

yan sanayi aynalar da var ama uymuyor dişleri farklı gösteriş açıları farklı. :)

güzel olmuş gece kullanmayı unutma :cherry:

eyvallah. :) gece kullanıyom zaten hissedilir derecede fark edilme hisediyorum :)

güzellll olmuşşş kardeşş walla ii fikir yakışmışşta hayırlı sürüşlerrrr..

saol excu :)

Emeğine sağlık güzel olmuş güle güle kullan...:cat:

saol yorgun muğlalı :) tavsiye ederim :)

arkadaşım bende yapmak istiyorum lütfen yadım et hemide çok yapmak istiyorum Alla a şükür elim o işlere yatar ama bitek elektiriği neden çeceğime karar vermeiyorum bana özelden bunları biraz anlatırsan çok sevinirm çok güzel olmuş bunu söylemeyi unuttum pardon:)

valla ilk önce farları takacağın yeri tespit et. sonra da şekil olarak motorun tipini bozmucak şekilli olanları al. farları 55w'dan büyük alma daha düşükleri de vardır oto aksesuarcılarda. yuvarlak yada yassı. sonra ilk önce farları monte et. sonra motorun kafasını çıkar ve kontaktan bi şekilde bir tane artı (+) tespit et. ölçme kontrol cihazı lazım bunun için. sonra bulduğun artı'yı daha önceden taktığımız on-off anahtarın bir ucuna tak. dikkat et anahtar taktığın yeri çatlatmasın ya da yarık oluşturmasın. :) sonra eksiyi de şaseden al direk sis'in diğer kalan ucuna bağla. sonra kafayı takmadan kontakla çalışıp çalışmadıklarını kontrol et. hepsi bu kadar :):):cat::bounce:
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
270
valla ilk önce farları takacağın yeri tespit et. sonra da şekil olarak motorun tipini bozmucak şekilli olanları al. farları 55w'dan büyük alma daha düşükleri de vardır oto aksesuarcılarda. yuvarlak yada yassı. sonra ilk önce farları monte et. sonra motorun kafasını çıkar ve kontaktan bi şekilde bir tane artı (+) tespit et. ölçme kontrol cihazı lazım bunun için. sonra bulduğun artı'yı daha önceden taktığımız on-off anahtarın bir ucuna tak. dikkat et anahtar taktığın yeri çatlatmasın ya da yarık oluşturmasın. :) sonra eksiyi de şaseden al direk sis'in diğer kalan ucuna bağla. sonra kafayı takmadan kontakla çalışıp çalışmadıklarını kontrol et. hepsi bu kadar :):):cat::bounce:


diji sislerin montajı sıradışı olmuş,duruşu çok güzel.
bağlantı hakkında öneride bulunmak istiyorum:55w lık 2 halogen yüksek akım çektiği için arayada röle ve sigorta kullanmanız iyi olur.uzun süre sisleri kullanmanız gerekirse anahtarın (on-off) kontaklarının yapışmasına veya kontaktağı besleyen ana kablonun ve hatta kontağın zarar görmesine neden olabilirsiniz.bu nedenle kontaktan aldığınız (+) yı anahtar ile en az 16Amper bir rölenin bobinine bağlarsanız,akünün (+)sından bir sigorta kullanarak kalın kablo ile rölenin kontak uçlarından geçirdikten sonra sislere verirseniz ilerisi için daha sorunsuz bir bağlantı yapmış olursunuz.
ellerine sağlık paylaşımın için.
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
7
sis farı

gerçekten güsel olmuş bn de takcam kimseye bakma kimnederse desinnn on numaraaaaaaaaaaa
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hemen granaj altına baglasan daha ıyı olurdu bence bende bagladım gecen yaz ama senın gıbı baglamıstım donuslerde surtme yarayıdu hemen far altı granaja bagladım hem daha net ısık alırsın yan durmasından ıyıdır tabıkı senın fıkrın hayırlı olsun bu arada onların beyaz ısıkları var onlardan tavsıye ederım 15olması lazımdı tanesının
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
43
Aküden çok fazla sarfiyat söz konusu bunun dışında montaj edildigi bölge dar alanda manevralar sonucu kırılmaya çok müsait içine sindiyse ve begendiysen sorun yok ama şahsi fikrim her yiğidin yogurt yiyişi farklı tabii:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst