Orman yolunca kaza yaptık :(

Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
topraam gecmis olsun,aman dikkat ama ilk enduro zevkini yasamisin bak ne guzel

1 hafta sonra ordayim insallah, sana biraz enduroculuk dersleri lazim :)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Onur çok geçmiş olsun. Demek onun için dün msn de ayağım ağrıyor diyordun.Tekrar geçmiş olsun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst