Motosikletçi kadınların sloganı 2 TEKER 10 MARİFET

Katılım
24 Tem 2005
Mesajlar
43
oldumolası motosiklet süren bayanları takdir etmişimdir.. süper bi olay.. tebrikler..
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
17
Tebrikler;yolunuz açık olsun

Tebrik ediyorum sizi motorcu arkadaşlarım :cat:; gurur duydum...
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
hayatın her alanında bayanlar ne kadar kendilerini gizlemek zorunda bıraktırılırsa o toplum geri, kendi içinde kavgalı ve kapalı bir toplum haline geliyor. dostlarımızı ve ailelerini cesaretinden dolayı kutluyorum.
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
:mrgreen: kimin hemcinsleri :mrgreen:

Ben de adanada tek başıma pembea2 grubunu oluşturuom :p
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
:queen:valla bravo bayanlara bize yaklaşmaya başladılar on marifet birkaç yüz yıl daha uğraşırlarsa :) bizi yakalıcaklar şu anki skor (iki teker* on marifet) erkekler (iki teker 9999.... marifet netice belli az kaldı çalışmaya devam :bounce:
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
haber ilk okudumda baya etkilendim hanımların motosıklete ilgi duymaları ve kullanmaları güzel
yanlız kafama takılan birşey var galiba haberi yapan arkadaş yanlışlık yapmış
sadece kenan sofuoğlunu yakından tanıyan ve yurt dışında ortak dostları olan biri olarak (Ünlü motorcunun bütün yarışlarına gidip destek veriyorlar)
demelerine biraz güldüm benim bildiğim sadece kenan ın hep yanında olan dostlar aynı avrupada yaşayan gurbetci dostları arkadaşları ,
yanı gurbetmotorculari ve diğer guruplar bunu düzeltmekte fayda var
başarılar diliyorum saygılar
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Bravo siz bayanlara:)
biri birinize destek olmak adına güzel bir oluşum amaaa...
biraz haremlik,selamlık gibi olmuş sizin gruplaşma:bounce:

pek anlam veremiyorum ama saygı duyarım..
 
Katılım
11 Ocak 2008
Mesajlar
55
allah yardımcıları olsun.valla biz erkek halimizle bile zor baş ediyoruz araba kullanabilen öküzlerle....:)
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
18
basarılarının devamını diler allah kaza bela vermesin tekerleri hep düz bassın
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Bravo siz bayanlara:)
biri birinize destek olmak adına güzel bir oluşum amaaa...
biraz haremlik,selamlık gibi olmuş sizin gruplaşma:bounce:

pek anlam veremiyorum ama saygı duyarım..

Aynen katılıyorum şunuda ekliyim allah sabır versin bayanlara trafikte :)
 
Katılım
3 Nis 2008
Mesajlar
320
bayanlar helal olsun bende görüyorum yollarda bayanları sıkıstıran sürücüler çok berbat bi durum ben beyoğlunda oturuyorum cihangir kesiminde vespa kullanan bayanlar var bunları rahatsız eden insanlar daha doğrusu şaşırmış erkekler ...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
314
helal olsun wallah ne denir tutkunun cinsiyeti olmazdiye düşünüyorum kuoför kuoför gezip röfle baryj yok perma diye kendilerini kokoşluğa tutsak ediceklerine özgürlüğün tutsağı olmaları süperr:cat:
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
3
Ne güzel işte keşke benim eşimide kandırıp kullanmaya ikna edebilsem. ama o artcılıkdan mutluyum diyor sadece
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst