Motosikletçi kadınların sloganı 2 TEKER 10 MARİFET

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harika yaa bayıldım ben helal olsun valla...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadın dayanışması diye bişiy var..

dişi yakarış gibi..(şahan):mrgreen:
 
Katılım
8 Haz 2007
Mesajlar
78


Hepinize destekleriniz için teşekkür ederim. Fuardaki esprili posterimizi sizinle de paylaşmak istedim:)
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
hanım arkadaşları tebrik ediyorum çok güzel bir gurup , sıkıştırma olayını hepimiz yaşıyoruz . Bayan motor kullanıcılarına tam destek
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
En cüzel tebrikler ...
Ellerinin hamuru ile bulaştıkları motorsikkletleri güzel ve neşeli kullanmalarını
temenni ediyorum .
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
91
Umarım topluluğunuz dahada büyür, üye sayınız fazlalaşır. Böylesine bir topluluk görmek çok güzel.
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Biri benim sinrlerimi almış
elimde değil kolay kolay sinirlenemiorum birde
karşımdaki insanın tanıyorsam hiç ..
Şöyle bir baktım sana bu lafoı söyleyecek kadar, böyle eskiden kalmış laflarla dilini süsleyecek kadar biri olmadığını hemen anşadım:cherry::cherry:
Sonra dedim bu alptunay dalgasını geçiyor herhalde yoksa destek çıkması gereken arkadaşları için böyle düşünmez dedim:):bounce::rendeer:

Tugce Hanım sinirlerinizin alınmış olması cok guzel. Bu durum size yogun trafikte büyük fayda saglayacagı kanatindeyim. Hadi hayırlısı. Ayrıca sizden en kısa zamanda soyle bol foto lu geziler bekliyoruz... YOLUNUZ VE FARINIZ ACİK OLSUN
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252


Hepinize destekleriniz için teşekkür ederim. Fuardaki esprili posterimizi sizinle de paylaşmak istedim:)

Seral fuarda dikkatimi çekmemişti ama detaylı incelediğimde gerçekten başarılı bir çalışma olduğunu belli ediyor...:cat:

Bu arada ben günlük normal kullanımındada aynı eldivenleri giymen konusunda tarafım...:cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
syriana,

o gün çekimde olan fazerlı senmiydin:)
arzu bahsetti fazerlı biri vardı diye..
 
Katılım
15 Ağu 2006
Mesajlar
14
Seral bende istiyorum ....o posterden çok güzel olmuş ...ellerinize sağlık...

eve asmak istiyorum...

Şimdi sen dersin belki fuara yanımıza gelmedin.... motoruda sattın göremez olduk seni... valla öyle motorsuz çok mutsuzum...
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Tem 2007
Mesajlar
1,993
ooooo aşmış abi bu bayamlar:p


helal olsun valla tebrik ederim buyuk cesaret bizim burda yılda belki 1 kez ya görürsünüz ya görmezsiniz motora binen bayanı
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
seral biliyorum senin oldugunu da,fazer kimin die merak ettim neyse karısık mevzu:)
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
48
Evet işte artık beklenen an oldukça yakın ben yıllardır derim bu yollara bayanlarında tekerlegi değmesi lazım diye; eskiden erkekler bile motorsiklet deyince şeytan arabası diyorlardı ama artık özelliklede bayanların çogunlugu arttıkça insanların kafasındaki bu fikirin değişecegine inanıyorum, aslında bilmiyorlar RÜZGARLA DANS ETMEK GİBİSİ YOK...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst