Motosikletçi kadınların sloganı 2 TEKER 10 MARİFET

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yaşasın Pembea2 :cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
tebrik ederim allah kazasız belasız yol nasıp etsin hepsine
 
Katılım
20 Kas 2005
Mesajlar
490
Tebrikler,bayan gruplarını da aramızda görebilmek sevindirici bir haber...
 
Katılım
20 Kas 2007
Mesajlar
739
Valla helal olsun bu bayanlara..inşallah sayıları artar ve motosiklet kültürüne renk katarlar...
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bayan arkadaşları gerçekten tebrik ediyorum. Motor ilk alacagım sıralar eşim razı degildi. O eski de olsa (mesala 85 90 model) araba istiyordu. 3600 ytl ye alacagım arabaya yaklaşık 1000 ytl masraf et artı yaktıgı benzin cabası her an yolda kalma tehlikesi vs vs derken motora razı ettim ve aldım. Su an bana hak veriyor rahat rahat geziyoruz. Şimdi tutdurdu bana scoter al diye. Henuz vitezliyi kullanamıyo. Ne yapalım ya öotora kıyıp ögretecez yada alacaz sccoterı başka care yokkk .....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Otursunlar evlernde..Ne işleri var motorda..... :queen::queen::queen:

Canım polemik çekti de.... :cherry:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
Gel senle polemik takılalım.... :p:p:p

Yaw walla çekti beee.... :cherry::cherry:

Biri benim sinrlerimi almış
elimde değil kolay kolay sinirlenemiorum birde
karşımdaki insanın tanıyorsam hiç ..
Şöyle bir baktım sana bu lafoı söyleyecek kadar, böyle eskiden kalmış laflarla dilini süsleyecek kadar biri olmadığını hemen anşadım:cherry::cherry:
Sonra dedim bu alptunay dalgasını geçiyor herhalde yoksa destek çıkması gereken arkadaşları için böyle düşünmez dedim:):bounce::rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Biri benim sinrlerimi almış
elimde değil kolay kolay sinirlenemiorum birde
karşımdaki insanın tanıyorsam hiç ..
Şöyle bir baktım sana bu lafoı söyleyecek kadar, böyle eskiden kalmış laflarla dilini süsleyecek kadar biri olmadığını hemen anşadım:cherry::cherry:
Sonra dedim bu alptunay dalgasını geçiyor herhalde yoksa destek çıkması gereken arkadaşları için böyle düşünmez dedim:):bounce::rendeer:

O zaman hadi başka konuya gidelim..... Burdan ekmek çıkmaz.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Abi bunlar, kariyerde yapar, bebekte yapar, motora da biner, valla hiç kimse de önlerine geçemez, acaba hamur tatlısı yapabilirler mi ya?
 
Katılım
6 Nis 2007
Mesajlar
257
hakikaten takdir edilesi bir tavır bayan arkadasların ki.Genel olarak yorumları da cok dikkat cekici. motorcu ve türkiyede kadın olmalarından kaynaklı birazda muhalif, sıra dısı ve özgüvenli...

arkadaslara etkinliklerinde kolay gelsin:cat:
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
iddia ediyorum eğer bayanlar motosiklet kullanmayı benimsesinler
ne rejime ihtiyaçları kalır ne diete:).ayrıca çok estetik duruyorlar sele üstünde:cat:
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
88
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
helal olsun valla,tebrik ediyorum hepinizi sayınızın çoğalması dileğiyle :)
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
arkadaşları özelliklede sema ve seral'i canı gönülden tebrik ediyorum...:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst