Otursunlar evlernde..Ne işleri var motorda..... :queen::queen::queen:
Canım polemik çekti de.... :cherry:
Sevgili ilk arkadaşım polemik çekmesin canın:cherry:
:cat:
Gel senle polemik takılalım....
Yaw walla çekti beee.... :cherry::cherry:
Biri benim sinrlerimi almış
elimde değil kolay kolay sinirlenemiorum birde
karşımdaki insanın tanıyorsam hiç ..
Şöyle bir baktım sana bu lafoı söyleyecek kadar, böyle eskiden kalmış laflarla dilini süsleyecek kadar biri olmadığını hemen anşadım:cherry::cherry:
Sonra dedim bu alptunay dalgasını geçiyor herhalde yoksa destek çıkması gereken arkadaşları için böyle düşünmez dedim:bounce::rendeer:
O zaman hadi başka konuya gidelim..... Burdan ekmek çıkmaz.... :queen::queen::queen: