Şafak Sezer var diye gittik!! Yanında Kenan Sofuoğlu verdiler!!!

Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
1,083
güzel resımler ( hadi görüşürüz lan japon) lafınada çok güldüm hocam
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Lem seratt Emra Aydın çalarken ön taraftaki seyircilerin arasındaydım deme sakın:queen:

Evet öyleydim.. :cat:

Capon güzeli sende sevimli veledsin...kanı kaynamış adamın sana...:p

Senin bile kanın kaynadı dimi :p

Serhat valla sevdim bu lafı...Japon....Kalite.....

Hehe iyi ki Çinli dememiş...:p...Alim Allah...:)

Sagol Murat abi!! :cat:
Hakketen ya Çinli deseydi napcaktık? :silent:

Serhat'cım sevimlisin.. Hüdaverdi gibi çıkmışsın.. :mrgreen:

Teşekkürler!!...:rendeer:

serhatcım geldiğine değmiş..allah-tan davetime gelemedin bizim yemek bu kadar neşeli olmazdı senin için..allah gönlüne göre vermiş..sana hayırlı yolculuklar gözlerinden öperim hoşca kal

Valla öyle oldu Cemal abi..
Arkadaslar Cemal abimle görüşmeyi çok istemiştim fakat bir türlü bulusamadık. Ama sagolsun nerdeyse saat başı aradı ihtiyacım olup olmadığını sordu. :rendeer:

len capon, seni sordum herkese fuarda gitti dediler:pale:
kısmet deilmiş el sıkışmak..

Eee abi, sende çok geç geldin o zaman!!! :salut:

Serhat sen fuardamıydın :cyclopsan :cyclopsan :cyclopsan
Abi 4 gündür fuardaydım görmedim geldiğini...
Ne ara geldin ne ara gittin :cyclopsan

Haluk!!! Kanka, Onur abi dediydi Haluk burlardaydı diye. Nerde dedim? Bilmiyorum kayboldu dedi.. :pale:

fuardaydı tabi ((:) gezmekten kimse kimseyi görememiş pek :p

Hakketen öyle olmuş ya.. :cat:
Ben fuarda Özer abimgili kaybettim.. :pale:
Güzel bir gezi oldu. Şansım yaver gitti. :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst