- Katılım
- 16 May 2006
- Mesajlar
- 1,761
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar.. İstanbul'lu arkadaslarımın bildigi gibi fuar için İstanbul'daydım. Cumartesi günü bizim kuzen ve arkadasları Kadir Çöpdemir'in programından yer ayırtmıslar. Stüdyoda izlemeye gittik! Şafak Sezer iyiydi de, bir de Kenan gelmesin mi 
Buyrun fotografımız. Ben çok berbat bir haldeyim ama kusura bakmayın!!
r:

Bu da Şafak Sezer!! Yalnız resimden sonra bana dediği laf çok hoşuma gitti.! :mrgreen:
"Hadi görüşürüz lan Japon!!" :queen:

Buyrun fotografımız. Ben çok berbat bir haldeyim ama kusura bakmayın!!

Bu da Şafak Sezer!! Yalnız resimden sonra bana dediği laf çok hoşuma gitti.! :mrgreen:
"Hadi görüşürüz lan Japon!!" :queen:
