Şafak Sezer var diye gittik!! Yanında Kenan Sofuoğlu verdiler!!!

Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Selam arkadaşlar.. İstanbul'lu arkadaslarımın bildigi gibi fuar için İstanbul'daydım. Cumartesi günü bizim kuzen ve arkadasları Kadir Çöpdemir'in programından yer ayırtmıslar. Stüdyoda izlemeye gittik! Şafak Sezer iyiydi de, bir de Kenan gelmesin mi :p

Buyrun fotografımız. Ben çok berbat bir haldeyim ama kusura bakmayın!! :pr:


Bu da Şafak Sezer!! Yalnız resimden sonra bana dediği laf çok hoşuma gitti.! :mrgreen:
"Hadi görüşürüz lan Japon!!" :queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Selam arkadaşlar.. İstanbul'lu arkadaslarımın bildigi gibi fuar için İstanbul'daydım. Cumartesi günü bizim kuzen ve arkadasları Kadir Çöpdemir'in programından yer ayırtmıslar. Stüdyoda izlemeye gittik! Şafak Sezer iyiydi de, bir de Kenan gelmesin mi :p

Kenan pazar günü fuarda izdiham içinde imza dağıtıyordu son gorduğumde, ondanoncede mutluhanda karsılastık vb. ama seninki ayrı bi şansına olmuş :D
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
en güzel geceni geçirmişin ne güzel fotoraflar hatıra işte şafak Sezer komik adam ya :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Lem seratt Emra Aydın çalarken ön taraftaki seyircilerin arasındaydım deme sakın:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Capon güzeli sende sevimli veledsin...kanı kaynamış adamın sana...:p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Serhat valla sevdim bu lafı...Japon....Kalite.....

Hehe iyi ki Çinli dememiş...:p...Alim Allah...:)
 
Katılım
28 Ocak 2008
Mesajlar
111
Kenan pazar günü fuarda izdiham içinde imza dağıtıyordu son gorduğumde, ondanoncede mutluhanda karsılastık vb. ama seninki ayrı bi şansına olmuş :D

bende gittim kenan ordaydı herifler birbirini ezcek herifi görmek için nerdeyse biraz uğraşlar sonucu imzalı posterini aldım :bounce::queen::queen::bounce:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Serhat'cım sevimlisin.. Hüdaverdi gibi çıkmışsın.. :mrgreen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
407
serhatcım geldiğine değmiş..allah-tan davetime gelemedin bizim yemek bu kadar neşeli olmazdı senin için..allah gönlüne göre vermiş..sana hayırlı yolculuklar gözlerinden öperim hoşca kal
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
banada japon diolar :S dedemın dedesının dedesı tatarmış herhalde:p çakma japonum ben:p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
iki tekerlek üstüne düşmüşsün.. hadi Gene iyisin Şeklini Yaptın Gözüm :D
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
len capon, seni sordum herkese fuarda gitti dediler:pale:
kısmet deilmiş el sıkışmak..
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Serhat sen fuardamıydın :cyclopsan :cyclopsan :cyclopsan
Abi 4 gündür fuardaydım görmedim geldiğini...
Ne ara geldin ne ara gittin :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst