- Katılım
- 23 Mar 2008
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
motor sürmeyi biliyorum ama nasıl motor alacağıma karar veremiyorum.ilk motorum olacağı için, çin motorlarının ve yakın olanlarını tercih etcem; daha iyi alışmak için,sizinde fikirlerinizi ve hangi motoru tercih etmem gerektiğini söylemenizi rica ediyorum.ben bir kaç motosiklet modeli şeçtim siz hangisini seçerdiniz.
1. olarak Bisan shalter 125
2. olarak Monero xf 200-2v
3. olarak Tvs apache 150
4. olarak Kuba sl 159-9
5. olarak Asya gy 200 2a
cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar
1. olarak Bisan shalter 125
2. olarak Monero xf 200-2v
3. olarak Tvs apache 150
4. olarak Kuba sl 159-9
5. olarak Asya gy 200 2a
cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar