motor almayı düşünüyorum siz olsanız hangisini alırdınız

Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
4
motor sürmeyi biliyorum ama nasıl motor alacağıma karar veremiyorum.ilk motorum olacağı için, çin motorlarının ve yakın olanlarını tercih etcem; daha iyi alışmak için,sizinde fikirlerinizi ve hangi motoru tercih etmem gerektiğini söylemenizi rica ediyorum.ben bir kaç motosiklet modeli şeçtim siz hangisini seçerdiniz.

1. olarak Bisan shalter 125

2. olarak Monero xf 200-2v

3. olarak Tvs apache 150

4. olarak Kuba sl 159-9

5. olarak Asya gy 200 2a

cevaplarınızı bekliyorum arkadaşlar
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
Tvs apache 150 gayet iyi bi motor tipi gayet guzel heybetli ve kemikli duruyor bunu düşünmezsen shalter de güzel motor fakat 125cc kesmeyebilir 200 cc de düşünebilirsin
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Dostum hiçbiri Apache nin tırnağı bile olamaz..Eğer bütçende apache ye yer varsa diğer seçeneklerden birini alırsan çok üzülürüm
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Apache elbette... Beklediğinden daha fazlasını bulacaksın..
 
Katılım
11 Eki 2006
Mesajlar
691
hiç birini almazdım ama içlerinde en iyisi apache düsünmeden apache al:cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
apache 3050 ytl
cbf 150 3600

ikinci el cbf 150 2600-3000 arası ... hem satarken daha çabuk satarsın, hem de kaybun tvs ye göre daha az olur. servis ve yedek parçayı da düşünmelisin.
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
bencede cbf150 parca sorunu yaşamassın ve ilerde satmaya kalktıgın zaman hem cabuk satarsın hemde daha ii bi fiyata satabilirsin.
 
Katılım
6 Mar 2008
Mesajlar
13
valla kardesım cın motoru dersen benım ılk motorum jınlundu ama sana honda 125 lıgı tavsıye ederım
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
125 cc de ybr en sağlıklı seçimlerin başında gelir..bence onuda bir deneyin değerlendirin..
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yahu merak ettim baktım. cidden güzel bişiye benziyor şu apache. sarı siyahı da cidden tatlı. ama sanki bana ybr büyüklüğünde gibi geldi. öyle ise biraz düşünmek lazım.. menşeisi ne acaba bilen var mı?
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
cbf 150 alabilirsin.olmadı apache olabilir.Oda olmadı YRB 125i uygun fiyatlı bulabilirsin.:cat:
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
Sen bayaa kararlısın İzmirde apaçi locası kurmayaa anlaşılan :queen:

Loca demek biraz lüks kaçar..Lüks ise bizim tam tersimize bir laf olur yani mümkün seçeneklerden genel olarak en iyisini aynı paraya alıyorsak, hatta kusura bakmasınlar ama satarken de en fazla cbf ve ybr kadar zararla satıyorsak (hatta 2. elde kâr bile elde edilebilir yeterki fırsatçı olun:queen:) lüks olanı biz değil de artık kimler yapıyor siz karar verin:wiinkk:

Ölene kadar Apacheyi tavsiye edecem:p Saygılar kardeşlerim....:rendeer:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
yahu merak ettim baktım. cidden güzel bişiye benziyor şu apache. sarı siyahı da cidden tatlı. ama sanki bana ybr büyüklüğünde gibi geldi. öyle ise biraz düşünmek lazım.. menşeisi ne acaba bilen var mı?

emin olmamakla birlikte (india) hindistan malı diye biliyorum.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Ölene kadar Apacheyi tavsiye edecem:p Saygılar kardeşlerim....:rendeer:

tmm tmm apaçii güzel motor alsın :cherry:
Bu arada ben Sapırküpünün apaçiyi sürdüm :mrgreen: 1. viteste gazı aniden verince ön kaldırıyo.Ybr den güçlü inkar edemem,ama kalitesini yıllar gösterecek ybr bu açıdan kanıtladı kendini...
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
405
tmm tmm apaçii güzel motor alsın :cherry:
Bu arada ben Sapırküpünün apaçiyi sürdüm :mrgreen: 1. viteste gazı aniden verince ön kaldırıyo.Ybr den güçlü inkar edemem,ama kalitesini yıllar gösterecek ybr bu açıdan kanıtladı kendini...

Şimdi benim hakikaten anlayamadığım bi nokta var ve öğrenmek için yazıyorum şu an..Bir parçanın kalitesini yıllar mı belirler yoksa özellikleri mi yani işçiliği malzemesi gibi şeyler mi belirler..

Yani yıllar belirler diyen insanlara şunu soruyorum: Şu veya bu motorda kullanılan parçalar belli, işçilik belli...E o zmn hangisi kaliteli o da belli olmazmı?? Bi parçanın ne kadar dayanıklı olduğu daha şimdiden belli değilmi vs vs...

emin olmamakla birlikte (india) hindistan malı diye biliyorum.

Emin ol kardeşim...Hindistan malı:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cbf 150....:cat:

Honda Hayat Onda!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst