- Konu Yazar
- #1
Orman Yolunda Kaza Yaptık 
Bugün arkadaşımla pinkiğe gitmeye kalktık bulunduğumuz köye 20-25 km arkadaşımın yeni 150 utsi ile şelaye gidiyoruz yolda yağmur başladı giderken hiç bişey yok sadece biraz yağmur ciseliyodu ayıptır sölemesi tam ızgaraya başlıcaz
sağanak yağmur başladı ateşi bile yakamadık stablize yolda geliyoruz ben kulanıyorum yolda su birikintisi oluşmu yaklaşık 20-25 cm bende kaptırdım biran önce dönmek için 40-50 ile giderken birintiye girdik tekerin nereye bastığını görmüyorum birden ön teker taşa takıldı ve güm yere 20-25 cm suyun içine düştük üst baş komple su kaskın içi bile su doldu neyse motoru kaldırdık çıkartıcaz motor çalışmıyo o bataklıkta+sağanak yağmurda buji piposunu söküp kuruladık zorla çalıştırdık motoru yola devam ettik bacağım hala ağırıyo 2 yıldır motordan düşmüyodum
en kötü kazamız böyle olsun kazasız sürüşler tekeriniz düz bassın 
Bugün arkadaşımla pinkiğe gitmeye kalktık bulunduğumuz köye 20-25 km arkadaşımın yeni 150 utsi ile şelaye gidiyoruz yolda yağmur başladı giderken hiç bişey yok sadece biraz yağmur ciseliyodu ayıptır sölemesi tam ızgaraya başlıcaz
Son düzenleme: