Allahın izniyle bende aldım Arkadaşlar.

Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Arkadaşlar öncelikle beni böyle bir motora bindirmeyi nasip eden Allaha teşekkür etmek istiyorum,
Motoru aldığım abimiz yüksek bürokratmış, bel fıtığı olduğu için binemiyormuş, sizlerin görüşleri ile bir 650 lik aldım, tabi kimse 650 lik tavsiye etmedi ama olsun.
Motora ilk defa bindim, tabi ilk binişte 650 liği kimse tasvip etmez ama napalım.
9000 YTL Hyosugn Gt650R (4500 Km)+2 Kask+mont+pantolon+eldiven.
Bi arkadaş resmi nasıl ekleyeceğimi tarif ederse resimlerini koyabilirim.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
hayırlı uğurlu olsun. şuna inanıyorum ki, büyük motorla başlanabilir ama yeter ki haddini bil.... ve sevdiklerini üzme lütfen.... üzülmekten bıktık artık açıkçası!
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Hayırlı olsun ama keşke düşük cc ile başlangıç yapsaydın..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayırlısı olsun güle güle kullan.. kaça aldıgını yazmıssın ben korumalıklar ayrı sanmıstım sorry brother:p
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
hayırlı olsun 650lik ile başlayacaksın. Çok dikkatli ol ve çevrende motosiklet kullananlardan destek al muhakak.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
hadi hayırlı olsun bence bi motosiklet sürüş eğitimi al başlangıç için oldukça güçlü ve ağır olduğunu unutma dönüşlerde zorlanabilirsin ama inşallah kazasız belasız zamanla alışırsın bide gaz kolu önemli tabi şakaya gelmaz
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
hayırlı uğurlu olsun. şuna inanıyorum ki, büyük motorla başlanabilir ama yeter ki haddini bil.... ve sevdiklerini üzme lütfen.... üzülmekten bıktık artık açıkçası!

üzmemeye çalışacam, ama ilk binişte çok korktum, çok ağır , tek başıma garaştan çıkaramıyorum, birinin arkadan çekmesi lazım, ama çok güzel bişeymiş yaaaaa
eniştem ve arkadaşları biniyor, onların ısrarıyla 650 lik aldım, yoksa benim aklımda 250 lik vardı.
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
hayırlı olsun kardes kazasız belasız kullan...ankaradamısın acaba mrk ettım...allah kazasız belasız kullanmayı nasıp edtsın...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
entersandır ama HYO larda kronik bazı akü sorunları var...şu sorunu 650 r da yaşayabilirsin...nornal bir günde normal bir havada giderken motor birden istop ediyor...sınırlarda kullanmamanı öneriririm...içindeki motor Suzukı SV650 motorudur...bilgin olsun...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun. Fiyatı uygun gibi geldi bana. Şanslıymışsın.
Kazasız belasız bol km'ler...
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
entersandır ama HYO larda kronik bazı akü sorunları var...şu sorunu 650 r da yaşayabilirsin...nornal bir günde normal bir havada giderken motor birden istop ediyor...sınırlarda kullanmamanı öneriririm...içindeki motor Suzukı SV650 motorudur...bilgin olsun...

dikkate alacağım abi saol.

Hayırlı uğurlu olsun. Fiyatı uygun gibi geldi bana. Şanslıymışsın.
Kazasız belasız bol km'ler...

evet kardeş fiyat iyidi adam kurtulmak istiyormuş işten güçten vakit bulamıyormuş, bu arada evet ankaradayım, sincanda.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
arkadaşım hayırlı olsun güle güle kullan zamanla alışırsın birden trafiğe çıkma sürüş tekniklerini oku faydası olur,kazasız keyifli sürüşler dilerim
 
Katılım
22 Mar 2008
Mesajlar
74
Hayırlı olsun yaaaaa :) bende alıcam yakında ama çok yakında değil böyle alıpta topic açanlara çok imreniyorum Allah nazardan saklasın güle güle kullan :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Hayırlı ugurlu olsun arkadasım güle güle kullan.Evet başlangıç için ağır bi model ama konusmaya gerek yok alınmış alınmıştır zaten :) Bence fazla kalabalık trafiğe girme ,ilk baslarda motoru cozmeye alısmaya bak alabılırsen eğitim al.Tabi 650cc motor alan birine ehliyetinide al demıcem zaten vardır :) Hadııı Allah kaza bela vermesın...

şimdi bunda 600rr gibi wın wınnn ses cıkıo mu merak ettim :silent:

Yanlış değilsee V 2 silindir bi makına 4 silindir gibi ses cıkmazz
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
trafiğe çıkma [/QUOTE' Alıntı:
Trafik yok abi dağda taşta geziyorum, nerde boş yol var oraya dalıyorum.

bende alıcam yakında
inşallah kardeşim bu heyecanı yaşamını dilerim, sen 1100 lük bişey al derim manyaak olur gözlerin döner :queen:

Tabi 650cc motor alan birine ehliyetinide al demıcem zaten vardır :)
yooook

şimdi bunda 600rr gibi wın wınnn ses cıkıo mu merak ettim :silent:
abi ben ses falan duymuyorum, sadece düşünüyorum, hangi vitesteydim 1 mi 2 mi diye 3 ü düşenemiyorum, debriyaj fren, kasis falan.
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
124
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız inş..:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst