- Katılım
- 9 Mar 2008
- Mesajlar
- 525
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar öncelikle beni böyle bir motora bindirmeyi nasip eden Allaha teşekkür etmek istiyorum,
Motoru aldığım abimiz yüksek bürokratmış, bel fıtığı olduğu için binemiyormuş, sizlerin görüşleri ile bir 650 lik aldım, tabi kimse 650 lik tavsiye etmedi ama olsun.
Motora ilk defa bindim, tabi ilk binişte 650 liği kimse tasvip etmez ama napalım.
9000 YTL Hyosugn Gt650R (4500 Km)+2 Kask+mont+pantolon+eldiven.
Bi arkadaş resmi nasıl ekleyeceğimi tarif ederse resimlerini koyabilirim.
Motoru aldığım abimiz yüksek bürokratmış, bel fıtığı olduğu için binemiyormuş, sizlerin görüşleri ile bir 650 lik aldım, tabi kimse 650 lik tavsiye etmedi ama olsun.
Motora ilk defa bindim, tabi ilk binişte 650 liği kimse tasvip etmez ama napalım.
9000 YTL Hyosugn Gt650R (4500 Km)+2 Kask+mont+pantolon+eldiven.
Bi arkadaş resmi nasıl ekleyeceğimi tarif ederse resimlerini koyabilirim.