- Katılım
- 2 Haz 2007
- Mesajlar
- 5,075
allah var güzel yazıyo:cat::cat:
dikkatimi çekti belkide yanlış düşündüm ama sanki yazıda şöle bi hava var;:silent::silent:
madem araba sürücüleri bizi iplemiyor bizde bunu biliyoruz o zaman kendi başımızın çaresine kendimiz bakmalıyız bu iş araba sürücülerini adam etmeye çalışmakla olmayacak
:cat::cat::cat::cat::cat::cat: