Motoshow 2008 Tüm Fuar Fotoğrafları Burada

Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
56
Adıyamandan bir abimiz uçağa atladı fuara gitti. Gidebilmeyi çok isterdim fuara.. En çok Yamaha fuar'ını gezmek isterdim YZF R125 i görmek için :salut:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Teknik aksaklıklardan dolayı artık bir "Ateşli Memory Stick"e sahip olduğumdan fotoğraf makinemdeki fotoğraflara veda etmiş gibi görünüyoruz...:pale:

Günün anlam ve önemini belirten tek fotoğrafla bu günü kapatıyorum:
Aldığı fazla gazın etkisiyle kendini Ghost Rider sanan hafif meczup bir arkadaşımız:p:
(İsmini vermek istemiyorum, ama olur da anlarsanız:p ben karışmam:queen:)

resim1293xp6.jpg
 
Katılım
27 May 2005
Mesajlar
40
dikkat edersen orda manken var sadece motor yok.. mankensız motora lafımız yok... gercek motorcu önce motora sonra mankene bakar yalan mı :bounce:
gercek motorcu olmayanlarda oraya bayanları gormeye gıdıyor.. yalansa yalan densın.. bak orda bıton motordan anlamayan adam var.. heleki hafta sonu bak kaç asker olacak orda.. :cat:

biraz gerçekçi.. ben izmirliyim izmir çocuğuyum motor ustundekı mankenler vız gelır vız gider :bounce: :cat:

evet hani resimler nerde??? dahala şu 250lik ninjayı tam inceleyen yokmu :silent:

Yorumsuz, hiç uzatmayalım! :cat::wiinkk:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
canım çekti yaaa. ooofff offfff
çok değil be elalemin bir gecelik lokanta masrafında yatıyor benim hayallerim....

Allah büyüktür...
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
sabah 10:00 gibi fuarda olmayı planlıyoruz.. Görüşmek Dileğiyle :cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
10xeqro.jpg


t630xw.jpg


Attilla & Komtan
zl6hx.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
409
Hatta hoş karşılamayanlar bile ikiye bölünüp, kimisi modelleri "et" yerine bile koymuş.

"et" sözcüğünü kullanan benim ama o insanları et yerine koyan ben değilim,
niye mi bak cevabı sen vermişsin:
Eğer o hanım alt cinselliğinizdeki erkeği harekete geçirip size o motoru aldırıyorsa zararsızdır ve satış için faydalıdır.
Güzel açıklamışsın zaten tek amaç cinselliği harekete geçirip o malı satmak.
Not: Alt benlikte yer alan cinsellik üreme amaçlıdır.
Yok hemen aklınıza başka şeyler geliyorsa önce kendi ahlak yapınızı sorgulamalısınız...
Dini, etnik ya da evrensel ahlak yasalarını bir kenara bırakarak salt kapitalizmin
ahlak yasalarını mı benimseyelim, süperego kemerini gevşetelim mi sıkalım mı.
Sergilenen bedenlere yalnızca estetik yaklaşımda bulunan üst düzey bir ahlak
anlayışı gelişecektir belki de.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
2r76254.jpg


126bmnd.jpg


1yn04w.jpg


2mfm81c.jpg


254y4gm.jpg


qrhetw.jpg


157yzy1.jpg


xqffch.jpg


2lo69tz.jpg


9i8uus.jpg


35lbx8k.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Arkadaşlar neden sekreterler bayan neden satış temsilcileri hep bayan seçiliyor madem bu tip şeylere tepkilisiniz ozaman işinize gelen yerde konuşmayın her alanda sesinizi çıkartın

açıkçası benim için bir mankenin o motorun üzerinde durmasının hiçbir sakıncası yok ben görmek istediğim şeyleri görmeye gidiyorum fazlası beni ilgilendirmiyor ama ağır eleştiride bulunan arkadaşlar gerçekten ayıp etmiş oradaki mankenler birer çalışan ve insan lütfen biraz daha saygılı olalım...
::plus1::Kişinin fikri neyse zikride o olur..
Aşağıda yazacağım yazı gayet yersiz olabilir fakat bana yanlış gelen bir düşünce dikkatimi çektiği için yazacağım. Umarım yanlış anlaşılmalara mahal vermem.

Öncelikle bazı arkadaşlarımız, manken konulması konusunda ikiye bölünmüş. Birisi hoş bakarken (hoş bakanlar bile ikiye bölünmüş o ayrı), kimisi hoş karşılamadığını beyan etmiş. Hatta hoş karşılamayanlar bile ikiye bölünüp, kimisi modelleri "et" yerine bile koymuş. Evet kıyafetler açık saçık olabilir fakat, bu oradaki modellerin "et" olarak kullanıldığı anlamına gelmez... Öncelikle bu ciddi yanlıştan dönelim ve şöyle diyelim bir şeye nasıl bakmak isterseniz öyle görürüsünüz...

Konuya girelim, motosikletkler inasanlar için üretilmekte ve motosiklet denen aleti insanlar kullanmaktadır, aynı elbiseler gibi. Nasıl elbise tanıtımlarında canlı model kullanılıyorsa ve canlı model kullanılması işin tanıtıcılık rolüne pozitif bir etki katıyorsa bu işte de kullanılmalıdır.

Şimdi aranızdan "e çoğu kullanıcı erkek neden oraya yakışıklı erkek modeller koyulmuyor" diyecek olalanlar çıkabilir. Öncelikle şunu söylemek istiyorum oraya yakışıklı erkek koysalardı inanın bizden çok hanım kullanıcı giderdi, fakat hedef kitle erkek bu işte bir terslik olmaz mıydı? Şimdi elbise hadisesinde bayan elbisesini bayan, erkek elbisesini erkek model giyerken motosiklet fuarında tam tersi gibi bir anlayış çıkabilir. Bunun sebebi motosikletlerin uniseks olmasındandır yani kadını erkeği yoktur. Üzerine de erkek koyup adamları kaçırmanın mantığıda. Bu iş tamamen araştırılmış ve fuarcılık tüm dünya da bu şekilde uygulanmaya başlanmıştır. Tersini istemek birçok pazarlama startejisini alt üst etmekle eş değerdir.

Pazarlama işi karışık stratejilerin, sosyolojinin, psikoljinin kullanıldığı bir olgudur. Derinlemesine girersek işin içinden çıkamayız. Pazarlama ve reklam, biraz da gösteri ilgi çekme işidir, bunu yapanlarda namussuz değildir size sadece kapkara bir sayfada beyaz noktayı göstermektedirler aslında ve bunun bir çok yolu vardır. Onları, bu beyaz noktanın, elipsliği, yuvarlaklığı, kareliği değil beyaz oluşu (kontrastı) ve dikkatinizi çekişi ilgilendirir ve aynı şekilde güzele herkes bakar hatta bayanlar bile.

Ama görüyorum ki çoğu arkadaşımız beyazlığından çok olayın şekliyle ilgilenip bakış açısını yansıtmış, nasıl baktığını söylemiş. Hemcinslerinin aşağılandığını düşünen hanım arkadaşlarımıza hak veriyorum ama asıl aşağılamayı orada mini etekle durmaları değil, elipse takılan ardaşların yaptığını düşünüyorum.

Yukarıda genelde hep evrensel konuştum şimdi alanı daraltıp gelelim Türkiye Cumhuriyeti için durumlara. Evet bizim oturmuş bir ahlak yapımız, namus anlayışımız var. Bazı arkadaşlarımıza o işini yapan kızlar, hafif kız gibi gelebilir, çünkü orasını burasını açmıştır, duruma, kişiye göre seksi pozlar vermektedir, hatta onlara asıldığımızda hemen birşeyler olabileceğini, aralarında karşı koyulmaz vıcık vıcık bir aşk başlayacağını düşünenlerimiz de olabilir. Bu düşüncelerin farklı varyasyonlarına sahip olanlarımızda.

İşte asıl aşağılama, ahlak olarak sandığımız bu düşünce yapısının tetiklemesi sonucu başlar, işte o zaman "et" olmayan bir şeyi "et" gibi görme işi başlar. Fakat asıl Türk ahlak'ı bu değildir, namusu bu değildir. Herşeyi kapatıp, herhangi bir yerini açanı böyle görmek değildir, bu anlayış nasıl bu hale geldi inanın ben de bilmiyorum, asıl Türk ahlakı insanları yaptığı işin aslında ne mantığa hizmet ettiğini anlayıp o insanın orada sizin için bulunduğunu unutmamaktır. Hem oraya o kızları koyan adamlar için, hem o kızları orada gören (bakan) adamlar için. Bu böyle anlaşıldığı takdirde Türk'de olsa Avrupalı'da o zaman bu tartışmalar hiç yaşanmazdı. Yanlış anlaşılmasın Avrupalı olalım demiyorum biz Türk olarak zaten güzeliz fakat Türk Ahlak ve Namus anlayışını unutmamak kaydıyla. O kızlara sırf açık giyinip motor üstünde oturdukları için aklımızda bin türlü yakıştırma yapıp, terbiyesizlik gibi bakmamak kaydıyla... Asıl ayıp insanın beynindedir...

Fuarcılık işi bir günde ortaya çıkmamıştır, bu çoğu yerde böyle uygulanmaktadır ve faydaları görülmüştür ki bu şekilde devam etmektedir. Sadece motoru fotoğraflamak isteyen arkadaşlarımız da rica ederler hanımlar çekilir, fotolarını çekerler.

Kısaca oradaki hanımlar bizlere bilinçüstü cinsellikten çok, bilinçaltı cinselliğimizi çağrıştırdığı için oradadırlar, yani güzel oldukları için ve güzelliklerini sergiledikleri için güzel bir motosikletle orada kontrast oluştururlar.

Bir erkek motosiklet alıyorsa altında mutlaka çiftleşme içgüdüsü de vardır, bir erkek güçlü gözükmeye çalışıyorsa içinde çiftleşme içgüdüsü vardır, bir erkek kavga ediyorsa içinde üreme içgüdüsü vardır, bir erkek sabah saçını tarayarak işine gidiyor, kıyafatlerine dikkat ediyorsa içinde üreme iç güdüsü vardır. İnsanlar üremek için yaşarlar, üremek içinde farkında olmadan birbirlerine kur yaparlar, kadınlar kendilerine göre en mantıklı, en güçlü erkeği seçer, erkekler ise seçilir ve birbirleri ile mücadele içindedirler. Burası bu açılımları yapmanın yeri olmadığı için bu işi kısa kesiyorum.

Eğer o hanım alt cinselliğinizdeki erkeği harekete geçirip size o motoru aldırıyorsa zararsızdır ve satış için faydalıdır. Yok hemen aklınıza başka şeyler geliyorsa önce kendi ahlak yapınızı sorgulamalısınız...

Uzun ve yersiz bulan arkadaşlar olabilir. Bazen yazarken bile "ulan ben ne yapıyorum fuarla ne alakası var" dediğim bile oldu. Okuduğunuz için teşekkür ederim...

Koyu yazılan kısım konunun kısa ve öz halidir..:cat:
Ama sen benim imzama uyup herkesin anlayacağı şekilde yazmışsın ama anlayacaklarına ne yazikki yine ihtimal veremiyorum...

Eline sağlık, çok güzel anlatmışsın ama davul zurna az işte..
 
Katılım
17 Eki 2007
Mesajlar
1,006
olum yusuf yine yapcanı yapmış sapukmudur nedir canlı cansız gördümü saldırıyo almamaları gerek ama işte neyapcan aarkadaş:queen:esefle kınıyorum ROLO:queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
10ydm5f.jpg


287en2a.jpg


2lu4f95.jpg


2j49cfc.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
55
Burada açılan forum sadece motorları seyretmek değil fuar hakkında fotoları paylaşıp gidemiyen arkadaşlarımıza resimleri gösterip, yorum yapıp eylenmektir sadece motosiklet resimlerine bakmak istiyen açar interneti arar bulur yada o istediği motorun formunu bakar bol bol seyreder, ayrıntıları okur.

Birkaç manken resmi ve küçük şeyler için birbirimizi kırmayalım :cat:
 
Katılım
21 Tem 2006
Mesajlar
31
Arkadaşlar şu an yurtdışında olduğumdan bu seneki fuara gidemiyorum. Sizden ricam elinde resim olan yada fuara yeni gidecekler olursa enduro motorların olduğu resimleri yükleyebilir mi? Özellikle Yamaha XT serisi olursa sevinirim. Teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ajnrex.jpg


a31jih.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Dini, etnik ya da evrensel ahlak yasalarını bir kenara bırakarak salt kapitalizmin ahlak yasalarını mı benimseyelim, süperego kemerini gevşetelim mi sıkalım mı. Sergilenen bedenlere yalnızca estetik yaklaşımda bulunan üst düzey bir ahlak anlayışı gelişecektir belki de.

Sevgili maviergün, sergilenen bedenlere yalnızca estetik yaklaşımda bulunacak üst düzey bir ahlak anlayışı gelişeceğine inanmıyorum ve böyle bir beklenti içinde hiç olmadım, bu cümlenden yanlış anlam çıkarttığımı zannetmeyerek beni çok yanlış anladığını düşünüyorum.

Ayrıca yapılan olayın beden sergilemeden ibaret olduğuna da inanmıyorum (mekanik bir nesneye hayat katmak olarak görüyorum). Kapital sistemin savunucusu hiç değilim. Fakat geçinmek için insanların ticaret yapması gerektiğine inanırım. Elindeki malı satmanın yollarını irdelemedim, fuar üzerine konuştum. Fuarcılık çok farklı bir durumdur eğer mal satmak için sürekli bu yöntem benimsenip, kullanılsaydı, Honda bayine girer girmez bizi cennetten çıkma huriler karşılardı... Fuar işin gösteri tarafıdır bu farkı anladığına eminim...

Ahlak yapısı, dinsel durumdan bahsetmişsin, fakat bizim dinimiz kadar akılcı olmanın yollarını öven, düşünceyi yücelten bir din yoktur. Özellikle cinselliğin varlığını asla redettmez. Bir genç erkeğin ilgisini bir genç bayanın çekmesi kadar normal bir durum yoktur bunun sebepleri farklı farklıdır. Tabi aleni çıplaklıkta dinimizce tasvip edilmemiştir, kültürümüze de genel bakış analmıyla terstir. Bu konuları burada tartışmaya açsak inan çok uzar ve gereksiz kaçar fakat seni de ikna ederim demek istediklerimin özüne.

Ben kimseyi ahlaksızla suçlamadım, ne "et" diyeni ne de hoş bulup olmadık yakıştırmalar yapanı. Ahlakımıza nasıl yanlış bir şekilde sahip çıktığımızı ve bunun sonuçlarını canlı örnekleriyle anlatmaya çalıştım. Benim derdim bu. Eğer ahlak dediğin şey seni asıl ahlaksızlığa itiyorsa onun adı güzel ahlak değil yanlış algılamadır, iluzyondur... Birilerinin sana görmeni istediği gibi bazı şeyleri göstermesidir.

Sonuçta birbirini tanımayan iki insanınız biribirimizin görüşleri hakkında bir yargıya varmamız hele iki yazı okuyup bunu yapmamız çok zor.Bir hatam olduysa affola...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst