Yeter Artık Beni'de Aranıza Alsanız Diyorummm

Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
kardeşim hos geldin bu arada senin mesaj ları okurken baska arkadaşlarda aramıza katılmişlar onlarada hos geldin diyelim dimi ama
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hoşgeldin genç. Benide babam tanıştırdı motosikletle ama çok daha ufak yaşlarda kullanmaya başladım. Babamada onun babası bulaştırmış :)
Bu arada yeni biri daha gördüm sanki Tutku_rr sende hoş geldin katılımcı olmanız dileği ile...:rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2008
Mesajlar
403
özür dileriz gardaş dogru söze ne denir
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
the_lancet sende az yalaka deyilmişin yahu

Sölediğin lafa dikkat et!!tanımadığın bir insanla bu tür konuşman hiç doğru değil. Sen selam verince eyvallah bize gelince yalaka mı olunuyor.:farao: Haddini bil gardaş. Zihniyetin ne yönde bilmiyorum. Herkesi kendinizle karıştırmayın... ::angry2::
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
Kaan'cım Hoş Geldin. Böyle bir babanın oğlu olmakla bence gurur duymalısın. Ben seni yakından tanıyan biri olarak ve babanında düşüncelerini bildiğim için motor konusundada gerçekten çok şanslı biri olduğunu düşünüyorum. En azından seni bilinçli bir sürücü olarak yetiştireceğini bilmelisin. Ayrıca MT.ye üye olman buradaki forum'lardan faydalanıp birşeyler öğrenmen sana çook şeyler katacaktır. Ama babanında dediği gibi herşeyden önce eğitimine ağırlık vermelisin boş zamanlardada zaten motor kullanman kaçınılmaz olacaktır. Tekrar hoş geldin canım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
BU Bİ TUTKU AMA ANNE VE BABALARA DA HAK VERMEK LAZIM KORKUYORLAR BENDE İSTİYORUM AMA ALDIRMIYORULAR:( YAZILMIŞSA OLUR ANNE BABA DUYUN ALLAHIN İŞİNE KARIŞARAK NEREYE KADAR GİDİCEKSİNİZ :d:p

anne babaları şu anlamak zor ama onların yaşına gelince herşeyi daha iyi anlıcaz..:rendeer:
 
Katılım
11 Mar 2008
Mesajlar
35
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgelmişin, küçük kardeş kalıtımcı olman dileği ile
 
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
2
Tüm göndermiş olduğunuz yapıcı mesajlarınız için teşekkür ederim. Belki şuanda öğrenci olduğum için çok fazla forumları takip edemeyeceğim ama derslerimden arta kalan zamanlarımda bilgi ve yapıcı eleştirilerinizi dikkate alacağım. Bütün motor camiasına kazasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Hadi bakalım hayırlı olsun. Bu sitede motosiklet ile ilgili her konuda bilgilere sahip olacağından emin olabilirsin. Yeterki tecrübeli olan büyüklerinin söylemlerine kulak ver. Motosiklet konusunda henüz daha yolun çok başındasın onun için hiç acele etmeye gerek yok.
1- Önce Okul
2- Sonra yaş 18 olmalı
3- Ehliyet
4- Güvenlik Önlemi (Full koruma giyim ve mutlaka kask)
5- Tecrübe
6- Güvenli bir sürüş için (Hayatta Kalabilmek ve Başkalarının da hayatıyla oynamamak adına) mutlaka trafik kurallarına uymak.
Şimdilik bunlar ilk aklıma gelenler. Yaşadıkça ve paylaştıkça daha çok bilgi ve beceri kazanacaksın.
Hoş geldin oğlum ve doğru yerdesin :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehe ne güzel vala baba oğul ilişkisi :) :rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Hadi bakalım hayırlı olsun. Bu sitede motosiklet ile ilgili her konuda bilgilere sahip olacağından emin olabilirsin. Yeterki tecrübeli olan büyüklerinin söylemlerine kulak ver. Motosiklet konusunda henüz daha yolun çok başındasın onun için hiç acele etmeye gerek yok.
1- Önce Okul
2- Sonra yaş 18 olmalı
3- Ehliyet
4- Güvenlik Önlemi (Full koruma giyim ve mutlaka kask)
5- Tecrübe
6- Güvenli bir sürüş için (Hayatta Kalabilmek adına) mutlaka trafik kurallarına uymak.
Şimdilik bunlar ilk aklıma gelenler. Yaşadıkça ve paylaştıkça daha çok bilgi ve beceri kazanacaksın.
Hoş geldin oğlum ve doğru yerdesin :rendeer:

İşte Örnek bir baba ve dünya tatlısı oğlu...

sevindim Kaan burda olmana...:cat:
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
aramıza hoşgeldin katılımcı olman dileğiyle metehan abi de iyi babadır her konuda babadır :p cok iyi iş bulur :mrgreen:
 
Katılım
30 Ocak 2008
Mesajlar
54
kardeş öncelikle hosgeldın ve babamını bızde cok sevıyoruz ve sayıyorz baban kadar ıyı bırmotorcu olacagından suphem yok ve boynuz kulagı gecsın dıyorum
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
55
Ah ah yaa bulmuşsun böle bir babayı sanki baban değil arkadaşın. Kıskanmamak elde değil. :) Babanda unutmasınki senin ve ağabeyin gibi çocukları olduğu için çok şanslı hissetsin kendini. Baban sizlerle nasıl gurur duyuyorsa bende sizi o derece çok seviyorum.:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Hoşgeldin genç kardeşim::tutkuy::
amaa herşeyden evvel Baba'ya büyük bir alkış::alkiis::
bende oğluma zaman zaman kullandırıyorum ama aynen sizin gibi açık alan ve kimsenin zarar görmeyeceği şekilde.....:cat::cat:
 
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
hoşgeldin

de, ben bu aramızı anlayamadım, nie herkes aramıza girmeye çalışıo, ne yani bu ara :queen:



Sölediğin lafa dikkat et!!tanımadığın bir insanla bu tür konuşman hiç doğru değil. Sen selam verince eyvallah bize gelince yalaka mı olunuyor.:farao: Haddini bil gardaş. Zihniyetin ne yönde bilmiyorum. Herkesi kendinizle karıştırmayın... ::angry2::

kızma abisi, küçük daha :mrgreen:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
664
kardesım hosgeldın aramıza boyle bılınclı kardeslerımızı gordukce bagzı ugrasların karsılıgını aldıgımızı gormek benı cok sevındırıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şanslısın gerçekten . Ben babama motosiklete biniyorum desem anında işlemleri başlatıp en geç pazartesi gününe kadar mahkeme kararıyla beni evlatlıktan reddeder.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst