[Bursa - MT]

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Vaaaay Kirmastı ahalisi burada demek.

Beni burda demen,
Burda değilem,
Bir ben vardır burda,
Benden içerü...

:)

Hmmm demek öle :) Arkadaslar biraz daha sabredin o zaman.Toplu şekilde fuar organizasyonu yapalım...Kimler tamam der?Kimler hangi gün gitmeyi uygun görür...Konuşalım o zaman.Çanakkale'de var ama benim o iş yattı.Masraf yapmamam lazım fuara kadar...

Yapalım anasını satayım. Nasılsa gelmiycem.
Ama çok iyi gaz veririm.:p

ya arkadaşlar bu bursalı motorcu arkadaşlar nerde ya kim se yazmıyor burda

Bursa'yı terk ettiler.
Bursa'nın sakinliği ve dinginliği de en az havlusu kadar ünlüdür.:cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Yarın İsveç e gidiyorum,10 mart dönüyorum 14-30 mart arası Özbekistandayım...
Gönlüm fuar fuar fuar diyor......:pale:

Orhan abi seni napicaz böle biz ya :) İİ tamam hoş geziyorsun ama TR sınırları içinde motorla gezemiyoruz :) Bak bi ara Fransaya giderken beni de kaçırsana :) Ordan çok pis rüşvet var :) Ben kaskımı hazır ettim :) Çizmeler de tamamdır :)

Beni burda demen,
Burda değilem,
Bir ben vardır burda,
Benden içerü...

:)



Yapalım anasını satayım. Nasılsa gelmiycem.
Ama çok iyi gaz veririm.:p



Bursa'yı terk ettiler.
Bursa'nın sakinliği ve dinginliği de en az havlusu kadar ünlüdür.:cat:

Seninle İstanbulPark etkinliği yaparık olur mu ilkay abim :)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
392
Hmmm demek öle :) Arkadaslar biraz daha sabredin o zaman.Toplu şekilde fuar organizasyonu yapalım...Kimler tamam der?Kimler hangi gün gitmeyi uygun görür...Konuşalım o zaman.Çanakkale'de var ama benim o iş yattı.Masraf yapmamam lazım fuara kadar...


akın fuara ben gitmeyi düşünüyorum olursa pazar olur malum iş
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
arkadaşlar gördüğüme göre pazar günü fuara gidicek arkadaşlarımız var.benide yalovadan alırsanız sevirim :rendeer:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
arkadaşlar gördüğüme göre pazar günü fuara gidicek arkadaşlarımız var.benide yalovadan alırsanız sevirim :rendeer:

bende fuara kesin giderim. Organizasyon durumu olursa ona göre prog. yaparız :bounce:. Ama tabi malum biz motorsuz motorcuyuz ya araba ya feribot :mrgreen:.

Bu arada pazar günü arkadas aradı Mudanya ışıklarda 10-20 tane motor gordum noluyor die dedim bilmiyorum bakarım internete, bursa MT de değil sanırsam kim acep onlar arkadas "çoüu yarıs motoruydu" diyor :D
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Pazar günü Gemlik-Kurşunlu-Mudanya turladık tüm gün ve tüm güzergahta yer gök motordu; Yalova yolu tıklım tıklımdı zaten Gemlik lambaları motordan yıkılıyodu..
Önemli bişi değil yani güneşi gören bastı:p:p:):)
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Pazar günü Gemlik-Kurşunlu-Mudanya turladık tüm gün ve tüm güzergahta yer gök motordu; Yalova yolu tıklım tıklımdı zaten Gemlik lambaları motordan yıkılıyodu..
Önemli bişi değil yani güneşi gören bastı:p:p:):)

o goruntuleri gordukce motor damarım tutuyo zaten arkadas foto cekmis 1-2 tane offf... zaten en son 29 ekim bulusmasında işte gorunce o kadar motoru bir arada yine aynı arkadasa dondum dedim seneye bu konvoyda bende olmazsam (motorlu yada en kotu iht. artçı) benmde adım berkay diil dedim :mrgreen:

sanki butun memleket motorlandı bi biz kaldık ya...
 
Katılım
1 Şub 2008
Mesajlar
58
:mrgreen:slm beyler bende buradan (gemlık) mt bursa yı yenı gordum walla 1 aydır gezınıom sıtede heh:p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Arkadaşlar hadi hava harika canlanın biraz topik ölmuş mudanya-burgaz kavşaına bakıyorum sabahtan beri o da ölmüş. Oturmayamı geldik hadi :D
 
Katılım
19 Kas 2007
Mesajlar
118
::uzgunum:haklısın izmit e gittim acil işim vardı kusura bakma yoksa gelirdim akın özür
 
Katılım
20 Mar 2008
Mesajlar
362
heykeL Setßaşı CivaRında poLisLerLe Sıkıntınız oLurSa ALLah KoruSun..
ßen Duygu Dürümde çaLışıyorum.
eSki adLiye aRkasında Yani Atatürk heykeLinin aRkasındaki DoLmuş DurakLarının KarŞınında YardımCı oLmaya çaLışırım Çoğu ekmeğimizi Yer :)
Çekinmeden geLin Duygu Dürümden oLduğunuzu SöyLeyin We o Size ehLiyetLi ßirini Getir Dicek ßüyüq ßi ihtimaL Duygu Dürümden ßirini GetiRiceğiniZi SöyLeyin SeLametLe Kısa Zamanda ehLiyetinizi aLın ALLah KoruSun uFak ßi Kaza ßiLe oLsa KarŞı Taraf 8 e 8 SuçLu oLsada 100de 100 ehLiyetSiz suçLu...


PazaR Günü oLan ßütün oRganiZasyonLara aÇığım :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Şub 2006
Mesajlar
336
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
heykeL Setßaşı CivaRında poLisLerLe Sıkıntınız oLurSa ALLah KoruSun..
ßen Duygu Dürümde çaLışıyorum.
eSki adLiye aRkasında Yani Atatürk heykeLinin aRkasındaki DoLmuş DurakLarının KarŞınında YardımCı oLmaya çaLışırım Çoğu ekmeğimizi Yer :)
Çekinmeden geLin Duygu Dürümden oLduğunuzu SöyLeyin We o Size ehLiyetLi ßirini Getir Dicek ßüyüq ßi ihtimaL Duygu Dürümden ßirini GetiRiceğiniZi SöyLeyin SeLametLe Kısa Zamanda ehLiyetinizi aLın ALLah KoruSun uFak ßi Kaza ßiLe oLsa KarŞı Taraf 8 e 8 SuçLu oLsada 100de 100 ehLiyetSiz suçLu...


PazaR Günü oLan ßütün oRganiZasyonLara aÇığım :)

Eyvallah kardeş iyi düşünmüşsün:cat: ehliyetsiz oralarda gezmekde yürek ister :cyclopsanama yinede ehliyeti olmayan arkadaşlar için iş görür ben haftaya dosyamı alıp ehliyeti alıcam İşallah alıncada kaskın üstüne yapıştırıp bi Bursa turu yapcam :queen:çok çektimde ehliyetsizlikten :pr:eek: yüzden

Bursa'dan fuara giden yokmu yaw ???
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
330
mt bursada ki arkadaşlar 25/03/2008 iş gezi icabı bursadayım bu vesileyle sizlerlede tanışmak isterim kent meydanı avm de güral porselen mağzasındaki teknik bir sorunla ilgileniyorum akşam saat 19:30 da ordayım
görüşmek üzere ultraukala daha senle drag yapcaz :cherry:

05465411223 şirket hattım
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
nirengi kusura bakma daha yeni okuyorum...Yarın da bursa'da isen görüşelim...Eğer günü birlik değilse...Drag olayını da zannetmiyorum.Ben motorumu seviyorum onu üzmeye gerek yok :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst