[İzmir MT] 21 Mart "Yolcu Yolunda Gerek" Toplantısı -Teras-

Katılım
2 Ocak 2008
Mesajlar
300
Ben bisikletimle gelsem olurmuki acaba?
gelirimde dönerken o saatte offf işkence olur be!! (Ahanda bu motor sporcuları bu hale getiriyor):pr:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
vay be sesimizi çıkarmasak kimse hatırlamıyacak bizi cumaya gürüşürüz ne oluyor bakıyım kim bensiz nereye gidiyor .:pr:
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Cuma görüşmek üzere o zaman fakat su dökme işini yapmıyalım zaten sular yok bornovada 3 gün gelmicekmiş boşa israf yapmıyalım::yanliss:

kısmetse bizde geliriz ya tıka basanın krokisi varda buranın yokmu bornova ters bize

Sen küçük parkı veya büyük parkı bul bornovada kime sorsan gösterirler Terası merak etme:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2007
Mesajlar
251
Giden tüm arkadaşlara iyi yolculuklar diliyorum.....bol bol resim bekliyorum tabi imkanınız olur da çekebilirseniz.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Yolcular yola çıkınca "[MT İzmir] Özlü Sözler Başlığı" yapalım konunu adını:p, döktüren döktürene...:mrgreen:

Özledik artık; kimseyi satmadan, satılmadan hepiniz bir kamyona doluşup ani bir kararla yarım saat sonra yola çıksanıza sevinelim..:)
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
biz kimseyi satmayız izmirde bu şekilde bir tavır olmaz ama yumurta kırmadanda omlet yapılmaz elbet kırılan olacaktır :cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Şimdiden iyi yolculuklar fuarda görüşmek üzere :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst