cümleye bak yaa...murat nasıl kalkçan bulafın altından bakalım:bounce:ben senin adını altın harflerle kalbime yazdım burada ismini eskitmem :queen:
Ben bisikletimle gelsem olurmuki acaba?
gelirimde dönerken o saatte offf işkence olur be!! (Ahanda bu motor sporcuları bu hale getiriyor)r:
cümleye bak yaa...murat nasıl kalkçan bulafın altından bakalım:bounce:
bunlar seni satmış cesivay be sesimizi çıkarmasak kimse hatırlamıyacak bizi cumaya gürüşürüz ne oluyor bakıyım kim bensiz nereye gidiyor .r:
gel gel bende bisikletle gelmeyi düşünüyorum. keşke cuma toplantısı rise da olsaydı.
kısmetse bizde geliriz ya tıka basanın krokisi varda buranın yokmu bornova ters bize
sende gel istanbulda yıkan ben seni keselerim :mrgreen:
bunlar seni satmış cesi![]()
biz büyle kolay satılacak adam deyiliz ümmet abi bizim dönyamızda dostlar parayla alınmaz vede satılmaz :rendeer:saygılar.
biz kimseyi satmayız izmirde bu şekilde bir tavır olmaz ama yumurta kırmadanda omlet yapılmaz elbet kırılan olacaktır :cat: