- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 416
- Konu Yazar
- #1
Ramazandan hemen önce ani bir kararla mustafa(turuncu),babam ile birlikte bir gezi yapmayı planladık ve kararımız yedigöller oldu,yollar cok bozuk ve yorucuydu giderken son km lerde nerdeyse isyan bayrağı cekecektim ama vardıktan sonra tüm sinirim gecti :lol: işte fotoğraflar;
Artcım sevgili babamdı oda yolculuğa hazır yaşı 70i bulmasına rahmen benden daha hevesli.


giderken dinlenirken cekilen bir resim






yol cok tozluydu ve ağabey abimizin dediği gibi tam pis motorcular olduk :lol:

yedigöllere yaklaştıkca yolun hali içimiz dışımıza cıktı :shock:


ve vardık;









mustafa şu anda dönüş yolunu nasıl cekeceğini düşünmekte :lol:







Dönüş yolundan bazı kareler



Biz dinlenirken yoldan gecen kamyonun tozu altında kalan motorum ortaya cıktığında bembeyaz kalmıştı

Bir gezimiz daha güzelce sorunsuz sona erdi eve döndüğümüzde yorgun ama mutluyduk ramazan öncesi iyi bir gezi oldu,ilginize teşekkürler
yorumlar bekleniyor:wiinkk:
Artcım sevgili babamdı oda yolculuğa hazır yaşı 70i bulmasına rahmen benden daha hevesli.


giderken dinlenirken cekilen bir resim






yol cok tozluydu ve ağabey abimizin dediği gibi tam pis motorcular olduk :lol:

yedigöllere yaklaştıkca yolun hali içimiz dışımıza cıktı :shock:


ve vardık;









mustafa şu anda dönüş yolunu nasıl cekeceğini düşünmekte :lol:







Dönüş yolundan bazı kareler



Biz dinlenirken yoldan gecen kamyonun tozu altında kalan motorum ortaya cıktığında bembeyaz kalmıştı

Bir gezimiz daha güzelce sorunsuz sona erdi eve döndüğümüzde yorgun ama mutluyduk ramazan öncesi iyi bir gezi oldu,ilginize teşekkürler
yorumlar bekleniyor:wiinkk: