Arama sonuçlarınız

  1. EnDZoNe46

    Anlamadım Neden Acaba ¿?

    arkadaşlar tiger250 motosikletim var. Aküsü boşalmasın diye günlük 3-5 dk çalıştırıyorum. bi sağda bi solda egsoz var. Çalıştıktan 1 dk kadar sonra hava soğuk olduğu için soldan buhar çıkıyor motor iyice ısnınca sağdan buhar çıkmaya başlıyor. sorun ney acaba
  2. EnDZoNe46

    Çok acil yardım lütfen

    arakdaşlar 4 ay önce tiger 250 almıştım. 4 aydır sorunsuz biniyordum geçenlerde motoru yıkadım ve sonra bidaha çalıştıramadım. akü full , alarm çalışıyor fakat koantağa bağlı hiçbir eleman çalışmıyor. farlar, korna , motor hiçbirşey çalışmıyor. kontağı açtım kontakta sağlam . Sigortada sorun...
  3. EnDZoNe46

    sıfır motor performans - açılma

    YAZI UZUN DİYE OKUMADAN ÇIKMAYIN LÜTFEN YARDIMCI OLUN arkadaşlar motosiklet sürmeye peugeot 105 ile başladım çin malı 100 cc lik cup ile geliştirdim ve şuan ybr 125 sıfır motor aldım. çin malı cupumu sıfır almıştım ve açarken baya zorladım , sürekli iki kişi bindik ve 150 lik scooterli bi...

Yeni mesajlar

Üst