- Katılım
- 25 Nis 2010
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
YAZI UZUN DİYE OKUMADAN ÇIKMAYIN LÜTFEN YARDIMCI OLUN
arkadaşlar motosiklet sürmeye peugeot 105 ile başladım çin malı 100 cc lik cup ile geliştirdim ve şuan ybr 125 sıfır motor aldım.
çin malı cupumu sıfır almıştım ve açarken baya zorladım , sürekli iki kişi bindik ve 150 lik scooterli bi arkadaş vardı sürekli onla yarış halindeydik. Motor 1 000 km kadar olduğunda max hız 90 kmh ve motorda birazda titreme vardı. Tabi tecrübesiz olduğum için motorun açılmaısını bile bilmiyordum.
Yarın ybr mi çalıştıracam önümde 2 seçenek var
1--- motora benzini bıraktıktan sonra bi 5 dk kadar ayakcıkta zorlamadan çalıştırıp 1 ay akdar tek kişi binip hiç zorlamadan kullanıp motoru açmak
2--- ( birkaç kişi böyle yapmamı istedi )= motoru nasıl açarsan öyle devam eder.Yani hantal kullanıp açarsan motor çok hantal olur.Sert kullanıp açarsan motor setr ve atik olur. (bu benim aklıma pek yatmadı)
Ben ise motoru hiçmi hiç yormadan açıp açıldıktan sonra nasıl kullanırsan öyle olur şeklinde biliyordum. Yani motoru hiç yormadan sakin kullanarak açtın ve açıldıktan sonra hantal kullandın motor hantallaşır sert kullandın motor atikleşir ¿¿
arkadaşlar motosiklet sürmeye peugeot 105 ile başladım çin malı 100 cc lik cup ile geliştirdim ve şuan ybr 125 sıfır motor aldım.
çin malı cupumu sıfır almıştım ve açarken baya zorladım , sürekli iki kişi bindik ve 150 lik scooterli bi arkadaş vardı sürekli onla yarış halindeydik. Motor 1 000 km kadar olduğunda max hız 90 kmh ve motorda birazda titreme vardı. Tabi tecrübesiz olduğum için motorun açılmaısını bile bilmiyordum.
Yarın ybr mi çalıştıracam önümde 2 seçenek var
1--- motora benzini bıraktıktan sonra bi 5 dk kadar ayakcıkta zorlamadan çalıştırıp 1 ay akdar tek kişi binip hiç zorlamadan kullanıp motoru açmak
2--- ( birkaç kişi böyle yapmamı istedi )= motoru nasıl açarsan öyle devam eder.Yani hantal kullanıp açarsan motor çok hantal olur.Sert kullanıp açarsan motor setr ve atik olur. (bu benim aklıma pek yatmadı)
Ben ise motoru hiçmi hiç yormadan açıp açıldıktan sonra nasıl kullanırsan öyle olur şeklinde biliyordum. Yani motoru hiç yormadan sakin kullanarak açtın ve açıldıktan sonra hantal kullandın motor hantallaşır sert kullandın motor atikleşir ¿¿