Arkadaşlar dün motosikletimi muayene için tüvturk'e götürdüm ilk defa muayeneye gittim.Muayeneye gitmeden bir gün öncesi akşam saat 11 de tüvturk istasyonuna gidip sıra alacaktım.Kapıya bir tane liste asmışlar muayene için gelecekler plakalarını yazıp bırakmış.Güvenlik görevlisine "abi buraya...