cbr 125 sinyal sorunu

Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
Arkadaşlar 2006 cbr 125 motosikletim var.Geçenlerde sinyalleri yakayım dedim vizeye girecektim düğmeyi yana çektim koltuğun altından çıt diye bi ses geldi.O olaydan sonra sinyaller yanmıyor.acaba ayrı sinyal sigortası var mı sigorta mı attı yoksa sinyal flaşörü mü arızalandı.bu konu hakkında bilgisi olanlar varsa yardımlarınızı bekliyorum.Birde sinyal sigortası varsa motorun neresinde ve sinyal flaşörü motorun neresindedir bunlarıda bilmiyorum.Bu arada motosikletin diğer elektrikli aksamları sorunsuz çalışıyor.Teşekkürler.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
tek sinyaller çalımıyor ise SİNYAL FLAŞÖRÜN arızalanmış olmalıdır,
ön koltugun alt kısmında hava fıltresı ıle yan grenajın arasında olur,
4 köşe bişiydir,
ve 2 adet tırnaklıdır,

işte bu işini görür,,,

http://www.bizimmotor.net/urunler/ybr-125-sinyal-flasoru/169/
 
Katılım
23 Ara 2008
Mesajlar
70
sadece sinyaller çalışmıyor. teşekkür ederim verdiğin bilgiler için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst