Arama sonuçlarınız

  1. S

    ATV ile 3 kişi Tek Teker :) eminxxxx farkı :)

    Geçen günde kendı topladıgımız atv ile teker yaptıgımız videoları atmıstım . Tabi durmak yok kendımızı durduramıyoruz 1 kısı kesmedı 2 kısı kesmedı 3 kısı teker yapmaya basladık :D Yaptık da :) Önümüzdeki günlerde 4 kişi deneme yapcaz :D :queen: (Bide arkadas düz çekebilseymiş videoyu daha...
  2. S

    eminxxxx'den Kendi Tasarımı ATV-Tek Tekerlik Bi proje

    Günlerdir belkı haftalardır ugraşıp böyle bi sonuç alabılmek emegının karsılıgını zevk alarak yaşamak süper birşey bence :D AYrancılar-İZMİR'den eminxxx lakaplı muhammet emin coşkun abimiz elinde bulunan fazla model motor ve parçaları bır araya getırıp tamamen TEK TEKER için tasarladıgı...
  3. S

    Tekerci Çakır

    Mehmet Kahraman Ve MakinaLarı... :queen: :queen: :queen:
  4. S

    RKS 125 - 150 Dijital Göstergeleri Breton'a Takılırmı ?

    Rks 125 te bı ıbre koymslar dıjıtal çok süper bunu kendı motorum kanunı bretonda dusundum yakısacagını fark ettım bunu nereden bulabılırım ve breton'a takabılırmıyız
  5. S

    RKS 125 - 150 Dijital Göstergeleri Breton'a Takılırmı

    Rks 125 te bı ıbre koymslar dıjıtal çok süper bunu kendı motorum kanunı bretonda dusundum yakısacagını fark ettım bunu nereden bulabılırım ve breton'a takabılırmıyız
  6. S

    Breton #casper ve illegal kardesligi

    Torbalı Ayrancılar 'da Kanuni Breton Kardeşligi :) Casper [EmRe sc] iLLegaL [muhammet yn]
  7. S

    Kanuni Breton "Egzoz Patlamıyor ?

    merhba arkadslar bende breton125 war normalde dıger motorlarda ve bretonlarda yokus asagı yada devırının uzerınde gıderken kontak aracılıgıyla egzoz patlatılıyor. Ama gel gelelım benım breton da patlamıyor bilginiz warmı acaba ?
Üst