ATV ile 3 kişi Tek Teker :) eminxxxx farkı :)

Katılım
13 Şub 2012
Mesajlar
11
Geçen günde kendı topladıgımız atv ile teker yaptıgımız videoları atmıstım . Tabi durmak yok kendımızı durduramıyoruz 1 kısı kesmedı 2 kısı kesmedı 3 kısı teker yapmaya basladık :D Yaptık da :)

Önümüzdeki günlerde 4 kişi deneme yapcaz :D


:queen:
(Bide arkadas düz çekebilseymiş videoyu daha iyi olurdu :) Ben düştügümü görmezden gelin oluyo arada :D Adrenalin patlaması :)

Yorum ve fikirlerinizi bekliyorum. Geliştirme aşamasındayız makinayı her an 600cc oturtabılırız Tabi makına arıyoruz 600cc lik:D

Elimizde 350cc gn250cc var ama 600cc olsa daha ıyı olur dıye dusunduk sizce ?:queen: :D
 
Katılım
21 Kas 2012
Mesajlar
585
kardeş güzel olmuş yanlız video yu hangi cihazla çektin çok merak ettim (2160p 4k):queen:
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
512
Güzel eğlence amaçlı bir şey yapmışsınız ama yaptığınız şeyin tehlikesini umarım bi an önce farkedersiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst