- Konu Yazar
- #1
Geçen günde kendı topladıgımız atv ile teker yaptıgımız videoları atmıstım . Tabi durmak yok kendımızı durduramıyoruz 1 kısı kesmedı 2 kısı kesmedı 3 kısı teker yapmaya basladık
Yaptık da
Önümüzdeki günlerde 4 kişi deneme yapcaz
:queen:
(Bide arkadas düz çekebilseymiş videoyu daha iyi olurdu
Ben düştügümü görmezden gelin oluyo arada
Adrenalin patlaması 
Yorum ve fikirlerinizi bekliyorum. Geliştirme aşamasındayız makinayı her an 600cc oturtabılırız Tabi makına arıyoruz 600cc lik
Elimizde 350cc gn250cc var ama 600cc olsa daha ıyı olur dıye dusunduk sizce ?:queen:
Önümüzdeki günlerde 4 kişi deneme yapcaz
(Bide arkadas düz çekebilseymiş videoyu daha iyi olurdu
Yorum ve fikirlerinizi bekliyorum. Geliştirme aşamasındayız makinayı her an 600cc oturtabılırız Tabi makına arıyoruz 600cc lik
Elimizde 350cc gn250cc var ama 600cc olsa daha ıyı olur dıye dusunduk sizce ?:queen: