Herkese günaydın sizlere ufak bir sorum olacak babam ve ben yıllardır motosikletler ile ilgiliyiz.Ve tabiki genelde cruiser ve klasikler ile ilgileniyoruz ayrica bizim bir aile lakabımız var bende bunu zamaninda kendim ve babam icin dövme olarak tasarlamıştım simdide o dövmeye ceketlerimize...