- Katılım
- 18 Eyl 2015
- Mesajlar
- 78
- Konu Yazar
- #1
İyi akşamlar herkese, Pazartesi sabahı 2017 model Forty Eıght sahibi oluyorum. Fakat hayatım da ilk defa bir Harley sahibi olacağım ve herzaman kendi bakımlarımı kendim yaparım, çok ekstrem bir durum olmadığı sürece. Bu yüzden aranızda tecrübesi olanlar varsa genel olarak yağ bakımı ya da yapmam gereken önemli detaylar varsa aktarırsanız sevinirim teşekkür ediyorum. Ve son olarak alacağım motor 17.000 km de screamın eagle egzozlu ve screamın eagle açık hava filtreli ve bu yüzden fuelpakliymiş. Motoru anlatma sebebim alırken bakmam ve incelemem gereken önemli bir nokta var mıdır ?