Royal Enfıeld Ülkemize geliyormuş??

Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Herkese iyigeceler Royal Enfıeld ülkemize geliyoruş ve fiyatlar uygun olucak deniliyor:queen::silent:

Peki sizler ne düşünüyorsunuz??:queen:
 
Katılım
25 Mar 2014
Mesajlar
77
bence tr gelmesi "ölü yatır" :):) fiyatların uygun olacağını da hiç sanmıyorum :)
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
İşte Türkiyedeki bu zihniyet yüzünden klasik severler aç kalıyor :pr:

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

bence tr gelmesi "ölü yatır" :):) fiyatların uygun olacağını da hiç sanmıyorum :)

500cc alet ve hint malı 15 20 arası bir fiyat çekerler en kötü :silent:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
500cc 27 beygir motorları var gelmese de olur

3800 devirde 41nm üreten motorları var. bence geç kalmış gelmek için. mtv vergisi de uygun. ara cc motor bulunmuyor pek ülkemizde. fiyatlar uygun olursa, tutar.

şimdi tekrar baktım da, 8.5 sıkıştırması varmış. cg'lerde yaptığımız gibi tornada aldırım 9 yaparız onu :queen: o zaman beygir de gelir.

ayrıca göründüğü ve teknik verilerinden anladığım kadarıyla, 350 ile 500 arasında tek fark silindir. 350 alıp modifiye edilebilir, fiyat daha uygunsa.

tipi çok hoşuma gitti, böyle retro hava soğutmalı motorları hep sevmişimdir.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
3800 devirde 41nm üreten motorları var. bence geç kalmış gelmek için. mtv vergisi de uygun. ara cc motor bulunmuyor pek ülkemizde. fiyatlar uygun olursa, tutar.

hindistanda 5000 tl ise ingilteredede 5000 tl olur fiyatı fakat türkiyede 10000 tl olur... uygun olacağını düşünmüyorum ama bizim totoşumuz uygun en azından alışık yabancılık çekmez..
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
3800 devirde 41nm üreten motorları var. bence geç kalmış gelmek için. mtv vergisi de uygun. ara cc motor bulunmuyor pek ülkemizde. fiyatlar uygun olursa, tutar.

şimdi tekrar baktım da, 8.5 sıkıştırması varmış. cg'lerde yaptığımız gibi tornada aldırım 9 yaparız onu :queen: o zaman beygir de gelir.

ayrıca göründüğü ve teknik verilerinden anladığım kadarıyla, 350 ile 500 arasında tek fark silindir. 350 alıp modifiye edilebilir, fiyat daha uygunsa.

tipi çok hoşuma gitti, böyle retro hava soğutmalı motorları hep sevmişimdir.

Aynen hayatım boyunca klasik kullandım ve klasiğe devam hem uygun olursa bebim ls650 yi satmadan alırım bitane sonrada benim ls650yide bobber yaparım efsane olur ilerde de bietane Trıumph :queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
hindistanda 5000 tl ise ingilteredede 5000 tl olur fiyatı fakat türkiyede 10000 tl olur... uygun olacağını düşünmüyorum ama bizim totoşumuz uygun en azından alışık yabancılık çekmez..

10000 olursa ben alırım. 350cc motor sonuçta, yüksek ötv'ye giriyor. motor gücü 250cc'ye denk olsa da, blok ömrü daha uzun olacaktır. alırım almasına da, bir kaç yıl satıp giderlerse olmaz. servis ve parça derdi de olmaması lazım.

Aynen hayatım boyunca klasik kullandım ve klasiğe devam hem uygun olursa bebim ls650 yi satmadan alırım bitane sonrada benim ls650yide bobber yaparım efsane olur ilerde de bietane Trıumph :queen:

ls650 de şahane motor ama mtv 2cc'den ötürü fazla taraafta ve tek silindir için 652cc fazla büyük. titreşimi nasıl?
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
10000 olursa ben alırım. 350cc motor sonuçta, yüksek ötv'ye giriyor. motor gücü 250cc'ye denk olsa da, blok ömrü daha uzun olacaktır. alırım almasına da, bir kaç yıl satıp giderlerse olmaz. servis ve parça derdi de olmaması lazım.

örnek verdim yurt dışı fiyatını 2 ile çarp diyorum yani 4000 dolar ise 8000 dolar olarak fiyat belirler gibime geliyor..
 
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
10000 olursa ben alırım. 350cc motor sonuçta, yüksek ötv'ye giriyor. motor gücü 250cc'ye denk olsa da, blok ömrü daha uzun olacaktır. alırım almasına da, bir kaç yıl satıp giderlerse olmaz. servis ve parça derdi de olmaması lazım.



ls650 de şahane motor ama mtv 2cc'den ötürü fazla taraafta ve tek silindir için 652cc fazla büyük. titreşimi nasıl?

Benimde en büyük korkum titreşimdi fakat abartılacak kadar titremiyor birtek 155 160 kmh de titreşim var fakat oda rahatsız etmiyor zaten safi tork alet göt attıra attıra geziyorum bitti pirelliler :pr::queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Eyl 2015
Mesajlar
313
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ural ve Royal enfield bu tarih öncesi modelleri nereden buldular.lada samara kafasini yasiyor bunu getiren distribütör hayirli uğurlu olsun vatana millete
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Hindistan'da tam 7700 TL, bizde ikiye çarpıp biraz daha ekleyin. İyi bir distribütörü olsa, servis sıkıntısı olmasa o zaman 14 - 15 bin edebilir ama hem bu koşullar sağlanmaz, hem de bizim distribütörler o kadarla yetinmezler. SR400 bile pahalı olduğu için üç beş tane sattı, artık ona göre bir fiyat düşünsünler.

Distribütörüne buradan yazıyorum: Motorun size geliş fiyatına bağlı olarak, hiç tutulmayacak kötü bir motor getirdiğinizi varsayıp ona göre bir fiyat koyun. Yok siz de Benelli'nin yaptığı gibi, biz 100 yıllık firmayız, İngiliz firmasıyız, Japonlardan iyiyiz, fiyatımız da budur, bu paradan aşağı vereceğimize motoru yakarız derseniz, bir iki tane motoru kot pantolon satıcılarının vitrinine sattığınızla kalırsınız. Lütfen kendinizi kullanıcıların yerine koyup öyle fiyat belirleyin.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2015
Mesajlar
78
Hindistan'da tam 7700 TL, bizde ikiye çarpıp biraz daha ekleyin. İyi bir distribütörü olsa, servis sıkıntısı olmasa o zaman 14 - 15 bin edebilir ama hem bu koşullar sağlanmaz, hem de bizim distribütörler o kadarla yetinmezler. SR400 bile pahalı olduğu için üç beş tane sattı, artık ona göre bir fiyat düşünsünler.

Distribütörüne buradan yazıyorum: Motorun size geliş fiyatına bağlı olarak, hiç tutulmayacak kötü bir motor getirdiğinizi varsayıp ona göre bir fiyat koyun. Yok siz de Benelli'nin yaptığı gibi, biz 100 yıllık firmayız, İngiliz firmasıyız, Japonlardan iyiyiz, fiyatımız da budur, bu paradan aşağı vereceğimize motoru yakarız derseniz, bir iki tane motoru kot pantolon satıcılarının vitrinine sattığınızla kalırsınız. Lütfen kendinizi kullanıcıların yerine koyup öyle fiyat belirleyin.

Sen adamsın yorum budur :queen: :thumleft:
 
Katılım
21 Haz 2014
Mesajlar
60
Makinaların memleketinde satış fiyatları böyle.Buradan bir cıkarım yapabiliriz.TNT25 in geleceği fiyat belli.
Bu fiyatlar on road olduğunda biraz birbirine yaklaşabilir.Bizim de vergi sistemimizden kaynaklı.
Hertürlü fiyatın TNT25 i geçmemesi gerek.
Bence bu makinada 10000TL sınır olur.Altı olursa olabildiği kadar hareketli bir satış olabilir.
Üstü satışını baltalar.

Bu arada TNT25 bize göre orada yüksek bir fiyattan satılıyor.




---------- Mesajlar birleştirildi - 09:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

Eklemek isterim fiyatlar aynı paralellikle bize yansımıyor.
Duke200 fiyatının 150.000rupi civarında olmasından karşılaştırabilirsiniz.
TR deki Dağıtımcıya göre çok farklılıklar olabilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eyl 2012
Mesajlar
454
seko,ne yazmışsın mübarek adam,benim diyen köşe yazarı yazamaz bu cümleleri...
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,144
Geçenlerde bu markayı getirecek olan distirbütör firmadan biri ile konuştum telefonda.Sadece 500 cc getireceklermiş. Eğer fiyatlar yukarıda ki örnekte olduğu gibi tnt 25 ayarında olur ise piyasa yapar diye düşünüyorum . Fakat bizim Önemli vergi dilimlerimiz buna ne kadar müsaade eder bilemiyorum .
 
Katılım
26 Haz 2015
Mesajlar
395
bu markayla ilgili altın elbiseli adam Barkın Bayoğlu'nun bir sözü aklıma geldi sen onu çalıştır yanında ki koltuğa otur ver titreşimi hisset demişti yani o derece çok titriyormuş artık ne kadar titriyorsa siz düşünün
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst